Friday, August 2, 2013

Eelviimase kolmapäeva ööööööö!

Jätkame..

Kolmapäev, 03.07.13

Bussiga sain siis ilusti tagasi Minasesse ja ei pidanudki seisma. Sain oma kobinatega istumist nautida.
Tagasi jõudsin kella kaheksa aeg, läksin ruttu koju ja kohe pessu. Meil oli õhtul plaanis teha Lucia ja Eugeniaga tüdrukuteõhtu. Taas. Ega neid ju väga rohkem teha ei saanud. :(

Kokku oli lepitud, et alustame üheksast. Aga jäin oma kohmitsemistega natuke hiljemaks ja natuke peale üheksat sain minema hakatud. Lu saatis veel sõnumi, et ma võtaksin oma märkmiku ja pluusi ka kaasa, sest tema vanemad soovisid neid näha ja siis veel, et Eugenia ei saa ikka tulla. Viimane oli minu arust kohe väga veider, sest just eelmisel päeval ju Eugeniaga olime kokku leppinud, et üheksast Lucia juures ja tal polnud siis küll midagi öelda, et ta nagu tulla ei saaks :D. Läksin veel siis poest ka läbi ja ostsin kohe suuuuuure OREO paki, sest kõht oli tühi ja isu oli pakist veel suurem!

Jõudsin mina siis ukse taha ja lasin kella. Ei mäletagi, kas see oli Nati (Lu õde) või Lucia, kes mulle nupust ukse avas ja tuppa palus tulla. Tegin siis ukse lahti ja tekkis tunne, et majast oleks nagu torm läbi käinud. Nende majal on välisuks ja siis peab trepist üles minema, et tuppa saada. ja selle trepi kohal on veel üks trepp, mis viib ülemisele korrusele, kus on see peoruum.. Sellest ülemisest trepist jooksis vist küll üks pullikari üles, kui mina välisukse lahti tegin.

Kõigepealt tuli mulle Nati vastu ja tegi suure kalli, siis imbus kuskilt ka Lucia ja ütles, et viis juba läpaka filmivaatamiseks üles. Nonoh.. Natuke jutustamist ja siis suundusimegi üles Luliga. Minul paluti tuled põlema panna..

Ja siis see tuli.. ÜLLLAATUUUUUSSS!!! :D Pea kogu minu klass hüppas verandalt sisse, kui ma seal peoruumis tule põlema panin :D Mõni üksik oli täispaketist puudu. On ikka jorsid küll :D Ja kuigi ma olin üsna kindel, et midagi nad mulle korraldavad (neid tundemärke oli juba eelmistelgi päevadel ette tulnud..), üllatusin ma ikka päris hästi - võttis lausa värisema!! :D Ja siis hakkasid nad kõik koos hõiskama "Anni ei lähe! Anni ei lähe!". Lahedad sellid mul ikka küll :).

Ehk siis vaiksest tüdrukuteõhtust ei olnud seal lõhnagi.. Siis tuli Luciaga jutuks, et Eugenia vist ikka ootab seal oma kodus seda kõnet, et millal ta võib tulema hakata :D. Helistasime talle kohe ja kutsusime ka peole :)

Ilma piltideta ma rohkem ei oskagi väga seletada, mis juhtus seega siin nad on:

Peo algus.. Ootasime süüa ja vaatasime hullunud Annit. Kaardimäng läks ka lahti.


Kes kaasahaaravast kaardimängust nii kaasahaaratud ei olnud passis tühja..


Meie üks kokk..  See põllega Federico..

Pildile ilmus ka teine põllega isik ehk kokk - Lucas

Sara harjutab fotograafiat.

Söögiks pakuti saia. Ja tomatit.. Tegelikult oli see, et grilli ei saadud tööle..



Ja nemad ikka ootasid süüa.

Dardo, Valentina ja Nicolas


Natalia ja Dardo

Vana hea Diego.

Luciano

Teine Natalia.. Paremini tuntud kui Natii

Sara

Valentina

Lucia ema tuli asja kontrollima.. :D Tegelikult tuli aitas grilli süüdata, aga ega temalgi selles õnne polnud.. Edasi pidime ikka ise pusima..

Diego ja Lucas




Diego ja Valentina

Diego ja Natii


Näe, Matias jõudis.. :D




Kõige kõigem!!


Ei teagi, mis pilt see veel on.. :D

Luli, Matias, Luciano


Ärimehed..

Aga toas käis ikka kaardimäng..

Juhuuu! Elagu grillmeister, kes grilli peale tund aega katsetamist tööle sai!! :D


Me nüüd kohe päris imetleme seda püha tuld!

Kiidame süütevedelikku.

Eugenia (klassiõde) uuris asja kohe lähemalt..


Aga kaardimäng ikka käis.




Meie kokad!

Nonii, grilli saime tööle, paneks nüüd ehk krõpsud ka lauale..



FACEBOOOOK!




Tõin burksipihvi alt!! Kuradi külmad olid. Otse sügavkülmast..


Minu EUGE jõudis!! Otsisime pluusile vaba kohta.


Lõpuks ometi saime ühe kauni pildi meist kolmest!!! :)



Sara läks hulluks. Tegelikult tal ei olnud enam kuskile minna :D



Mina lihtsalt ei suuda ikka veel uskuda, et need kaks tüüpi enne kooliaasta algust ei suhelnud.. Nad teadsid üksteist nägupidi, aga ei midagi rohkemat.. Ja nüüd on nad täpselt ühesugused hullud ja teevad kõike koos.. :D Nagu oleks üksteist juba aaaaaastaid tundnud..


MEIE! :)

Meie kui hullud.

Valentina pidi peole tõttama.


Näe, mis pildi Gabriel oma iPhone´i oli pannud taustapildiks. :)

Avastasin vaadet Lucia kodust..



Siuke värk neil seal väljas ka. Niiet pidu saab ikka täiega panna!

Üritasin Nataliaga pilti saada.




Lucia tuli uksest. :) Minul ja Matiasel tuli järjekordne hellusehoog pääle.







Sain esimese burksi!! Pidulik sündmus kohe! :)


SÖÖÖÖÖÖKK


Ketšupit sai liiga palju.





Maitseb vist hää..








Kästi jälle eestimaiselt punuda.. :D

SEST SEE ON NIIII LAHEEE!!! :D

Kaasame publikut :D

Ikka hingega asja juures.



Kõige armsam kingitus ever! Diego, meie klassi korvpallur, kinkis mulle oma esimese särgi, mille ta sai kaheksa-aastaselt. Tema nimega, tema pühendusega ja tema autogrammiga!! :)


Muusikat lasti ka. Selleks see läpakas. Ja Gustavo (Lucia isa) tõi meile kuskilt võimu ka! :)


Minu naljamehed.


Ja punuk jätkus.

Lucia seekord ei tulnud minuga kaasa..





Lasin neile õiget eesti muusikat õigetelt eesti esitajatelt.. NEILE MEELDIS. Milline katastroof!!




Micaela pidi ära minema..



Ja jõudis kätte aeg tantsida limbot.

Meie klassi pahapoiss.















Sellise pudeli leidsin.








Väike õhukitarr.







Hull kallistamine käis koguaeg..





Laikisin tantsu-laulu.





Sara omas mullis.




Peale õhukitarri oli meil ka õhuklaver..












Sest oreod on heaaaaad!! Ja need kadusid laualt kohe! :D








No ja siis hakkasime omaenda Harlem Shake' tegema, mis tuli välja lihtsalt kõige lambim maailmas. :D


Ja siis toodi tort!! Nad ikka teadsid, kui palju mulle Uruguay tordid maitsevad.. Ja selle tegi valmis muide Natii poiss-sõber.. :)


Tordi jaoks pidi hümni ka laulma. Tegime ära mõlemad :D




Väike poseering tordiga.




"Me hakkame sind igatsema."


Dramaatiline tordi lahti lõikamine








Miskit lendas juustesse.



Sest et Bon Jovid lasti mulle! :)



Maadlesime.



Siin ei ole midagi imelikku. Lihtsalt tahtsime torti üksteisele näkku määrida :)




Hihii, olen paha!



Väike vahepesu.




Toolimängu hakati mängima.









Diego sai uue sonksi.






Dardo läks ära.

Lucas väsis ära.


















No ei suuda kaamera silma ees normaalseks jääda..

Diegole niiväga meeldib minu Londonis tehtud jooksupilt. Üritas seda järgi teha :D





Kaks kõige ägedamat :D




Pluusiga peab ju kohustusi ka täitma.
Söberipilt

Ja siis juhtus midagi väga lahedat ja mulle öeldi, et nad peavad mulle vähemalt ühe tantsu selgeks õpetama!! :D Matias oli esimene. Aga ausaltöelda ma ei tea, mis tants see mulle selgeks siis sai :D



Siis tantsisime Fedega ka, aga seda pildile ei jäänud..

Vahpeal juhtus diivanil jälle miskit :D


Enne äraminekut sai veel tehtud sellist nalja, et otsiti välja lauamängud. Mängisime sellist mängu, mis on nagu Eesti, aga see oli terve maailma kohta.. Meil olid seal kolmesed grupid ja mina olin muidugi Diego ja Matiasega koos. Kõikidest mega paljudest õigetest vastustest sain minagi ühe õigesti vastatud!! :D Aga no need kaks ei ole mitte ainult suured naljamehed, vaid nad on koos ka mega targad. Ja muidugi mina lihtsalt naersin, kui nemad jälle mõnd vastust mõnele küsimusele otsisid.. :D






Eugenia
Gabriel
Matias

Luciano
Saladuskatte all võin öelda, et siin käib üks suur sebimine. Parempoolne vasakpoolsemat..
Aga siis leiti üles mäng nimega Twister ja hakati seda mängima. Mina aitasin Lucial tuba koristada, sest tema pidi juba kell kaheka hommikul üle tõusma ja meie kell hakkas näitamajuba poolt viite.
Siis, kui twisteri mängust ära võtta see keerutatav asi, mis ütleb kuhu jalg või käsi panna ning kasutusele võetakse meetod, kus mängujuht ise mõtleb välja, mida kuhu panna ning lisaks kätele ja jalgadele on mängus ka pea ja põlved ja muud sellised.. :D




















Viimased külalised..






Matias

Sara

Lucas



Nicolas

Diego :)
Pidu lõppes kuskil pool kuus ning viimaste inimestega hakkasime oma kodude poole kõndima. Saatsime järjest inimesi ära ja ma olin viimase kolme seas.

Oli mega lahe õhtu!! Kahju, et ainuke..

No comments:

Post a Comment