Friday, August 9, 2013

Neljapäev 04.07.13 kuni pühapäev 07.07.13

Ma peaks ruttu kõik ära kirjutama enne, kui mul toimunu päris meelest ära läheb, sest juba praegu on tekkinud täitsa suured mäluaugud.

Neljapäev, 04.07.13

Päev algas eelmise õhtu tõttu üsna hilja. Sai kõigile oma õhtust muljetatud ja tore oli. Päeval käisin veel seal kohvripoes omale kohvrit ostmas. Sain sellise rohekassinise, millese koheselt armusin! :) :D
Kodus tahtis Paz muidugi kohe teada, mis ma sellise suure kotiga koju tõin. Ja siis läks mängimiseks. Ikka kohvriga. Lõpuks sain talt selle kuidagi kätte ja läksin alla. Tegelikult vist muud midagi väga erilist ei teinud.

Aga tol õhtul, kella poole kaheksast vist oli, läksime mina, Lucia, Eugenia, Diego ja Lucas kinno. "Monsters University" oli vaja meil kindlasti ära vaadata! Läksime juba palju-palju varem kohale - mina ja Luli olime seal juba 18.40.
"KUS TE OLETE???!!"

Arvasime, et tuleb meeletu rahvas kohale, aga saal jäi isegi täitsa tühjaks. Ostsime veel pop-corni ka kaasa! Seal on see pop-corn dulce de lechega ehk siis eriti magus. Aga hea. Kuna mina ostsin kohe suure paki (mis oli seal üllatavalt odav) ja keegi minuga jagada ei soovinud, vaid ostsid omad pakis, siis lõpuks läks mul süda pahaks. Tore. Või no nii hull ei olnud, et vetsu oleks pidanud tormama, aga ikkagi hakkas pop-corn vastu. Järgmistel päevadel ei tahtnud ma sellest midagi kuulda. Nüüd juba võtaks küll!
Film oli suurepärane! Väga meeldis! Filmi vaatamine.. No ütleme nii, et võiks ikka parem olla. Ei ole just kuigi tore, kui tagumistest ridadest sulle tooreks jäänud pop-corni tükke pähe ja kaela ja ma-ei-tea kuhu veel visatakse.. Jorsid.
Peale filmi ei olnud mul jälle tahtmist kohe koju minna. Väljas sadas vihma ka.. Aga jäime sinna oma kambakesega jutustama ja jutustasime päääris pikalt. Ja tegime mingeid veidraid pilte:



Lucas ja Diego

Diego ja Euge

Luli.

Vandersellid.




Et normaalsus, jah?
Lõpuks siis läksin Lucase ja Diego saatel kodupoole.

Kodus olid meil külas taas Mario ja Analia. Natuke jutustasin nendega, aga siis oligi päev õhtus.




Reede, 05.07.13

Terve päev ma uurisin ja mõtlesin, et kas mu kodus olev pererahvas läheb siis La Palomale nädalavahetuseks või mitte. Valentina ja Tomas olid Argentiinas isaga suusatamas. Aga kuna väljas oli meeletult halb ilm ehk siis sadas koguaeg, siis nad ei olnud õhtuni kindlad, kas nad panevad asjad kokku ja lähevad või mitte. Minule ütles Leticia, et arvatavasti on mul parem oma viimasteks päevadeks Minasesse jääda ja La Palomale mitte minna. Selleks pidin ma aga ennast kellegi juurde ööbima organiseerima ja mul olidki juba Luciaga jutud räägitud. Pidime tegema MEGAtüdrukuteõhtu ehk siis reedest pühapäevani pidime möllu panema :D.
Peale sadat korda küsimist Letilt, et mis nad siis teevad ja ikka "ma ei tea" vastuseks saamist otsustasin ma ikkagi Lucia juurde ööseks minna ja ütlesin Letile, et saatku siis sõnum või miskit, et kui nad otsusele jõuavad.
Mis siis Lucia juures tegime. Eugenia tuli ka ikka muidugi!! :)
Eks piltide pealt vaadake.. :)

Kõigepealt tegin Luciale patsi, mille õpetust olin just sel päeval kuskilt internetist silmanud :D Ei tulnud päris selline kaunis nagu seal virtuaalsel pildil, aga ikkagi päris kena! :D Või mis?



Saabus Eugenia. Ma ei lubanud Lucial enne patsi lahti teha, kuni Euge tuleb :D Tal oli küll kange tahtmine, aga peale suurt kaklust ja mitme sinika oli ta nõus seda nalja Eugele tegema :D Eugenia vaim läks edas. Lucias sai kreeka jumalanna :D


POPI :)

Mul ei ole õrna aimugi, mida see Eugenia siin teeb.. :D
 Enne kohustusliku filmivaatamist tegime suure söömaaja perega. Ja siis läksime Juan Manueli tuppa, tegime üles oma voodid ja jaurasime edasi.
Meie pesa tekkis Juan Manueli tuppa, sest ta ise oli ka kuskil Argentiinas suusatamas. Sealt leidsime andeka jõumehe jõumasinad ehk siis tavalised plastikpudelid, mis olid liiva täis. Eugenial kohe muskel kasvas.


Ilus, mis?


 Ja siis hakkasime filmi vaatama. Nagu ikka jäi Lucia enamusest ilma, sest ta lihtsalt alati magas nende filmide ajal. Aga andsime andeks, sest vaeseke ei saa muidu üldse magada :D

Oli tore reede. Magama saime kuskil neljast öösel vist.

Laupäev, 06.07.13

Ja ülesse saime kell KOLM PÄEVAL!
Kuna meil oli plaanis punuda meile kolmele Eesti ja Uruguay lippude värvidega sõbrapaelad, siis läksime kohe otsima, kas me kuskilt selleks vajalikke paelu (õigemini niite) saame kuskilt. Ei saanud. Kõik poed olid selleks ajaks muidugi kinni juba.. :D

Ja perelt polnud ka mingit sõnumit tulnud, et kus nad pesitsevad. Minu sõnumile ei tulnud vastust ka..

Õhtul siis mõtlesime, mis me edasi teeme. Plaan oli minna Eugenia juurde ööseks. Ja nagu kombeks, me lausa pidime küpsetama muffineid. Aga nendega oli üks paras jant. Kõigepealt läksime me El Doradosse, sest kellelgi oli midagi sealt vaja, aga seal ei olnud šokolaadimuffini pulbrit!! See oli katastroof. Teised maitsed meile ka ei sobinud. Niisiis pidime minema Lucia kodust teisele poole jäävasse TATAsse. Aga seal ka ei olnud!!! Tükk aega mõtlesime, et mis siis nüüd teha. Saime otsustatud segu kasuks - tavalise valge ja šokolaadi muffini segu. Pidid tulema sellised vahvad kirjud muffinid :).


Tagasi Lucia juures, hakkasime neid muffineid küpsetama. Või no kõigepealt tegime taigna valmis siis pistsime muffinid muidugi ahju. Tidrikutele panin televusserisse filmi käima ja kuna ma olin seda juba 150 korda näinud, siis muffinite lõpuosa tegin ise valmis. Ehk siis valmisküpsenud muffinitesse läks dulce de leche ka sisse!!! NIIIIIIIIIII HEAD OLID!!!!!!!



Hull kokkamine käib :D






Juhin tähelepanu kahele alumisele paberile. Seal on kirjas numbrid 1-20 eesti keeles!! :) Ja need on seal olnud juba kuskil septembrist! :)

Kuidas teha..


Ülihead asjad!! Peaksid olema tehtud banaanist, aga banaani maitset mina küll ei tunne..



"Anni, mis teed seal?" "Pritsus.."


"Näe, sul ka pritsus siia pluusi peale!!" :D








NII HEA!

Et siis sellised seekord. Tulid kõige paremad muffinid üldse!! :)



Natuke siis olime veel ja siis suunusimegi Eugenia juurde. Mõnda aega logelemist ja lollitamist, siis õhtusöök ja siis Eugenia tuppa filmile. Meil oli mingi mega söök kaasas, mis kõik eelmistest tüdrukuteõhtutest järgi oli jäänud :D Aga siis ka väga ei soovinud, sest kõhud olid liiga täis!


Lucial oli vist kõht tühi..




Ikka need juuksed..


Nii numpsik pisikene..

Tegin neile väikese üllatuse ka :) Ütlesin juba mitu korda nende küsimise peale, et mul ei ole rohkem Kalevi šokolaadi. Aga siis läksime Eugenia tuppa ja palusin tal oma koti avada. Ja sealt ta leidis suuuuure mesikäpa šokolaadi. Tore viis teha lõpp meie tüdrukuteõhtutele, sest mesikäpaga me ka minu aastat alustasime :D.
Siis tuli välja ka see, et Eugenia oli kõik need tema juures söödud šokolaadide paberid alles hoidnud! Ja muidugi ka need mesikäpa kommi paberid, mis ma seal aasta alguses klassis jagasin :). Armsad mul ikka :)




Ning edasi vaatasime filmikesi. Ja peale kuute hommikul saime magama.


Eugenia modellikarjäär.





Meie kolme modellikarjäär.




Pühapäev, 07.07.13

Äratus enne ühte päeval!!!! :) Oleme uhked endi üle, et nii vara saime üles! Sõime lõunat ja jutustasime. Eugenia tegi mulle küüned ka! Eesti ja Uruguay lippude värvidega :)






Ja ma ei mäletagi, millal me täpselt koju läksime. Aga minu koduukse avas mulle Valentina!! See oli minu jaoks uudis, sest temaga me enam nagu kohtuma ei pidanud... Aga ta oli isaga vist tülli läinud ja Montevideosse ta enam ei jäänud. Tomas jäi.

Ja oligi kogu pühapäev.

Järgmine kord tulevad tõesti viimased päevad! :)

No comments:

Post a Comment