Friday, August 10, 2012

Gabriela, Victor, Ramon ja Camila

Kes matsu juba jagas, siis nemad on minu uue PERE liikmed!! Täpselt nii! Lõpuks jõudis ka minu postkasti kiri pealkirjaga "Sulle on PERE!". Iga hommik, kui arvuti tööle panen, on esimene asi alati meilide lugemine. Igakord ma loodan, et äkki on seal see kiri. Ja nüüd ta siis lõpuks tuli! Oeh.. ma olen hüper häppi!!! :)
Ma hakkan elama Uruguay pealinnast Montevideost 122 km kaugusel olevas linnas nimega Minas. Suhteliselt väike koht, natuke suurem kui Viljandi. Mõlemad vanemad, Gabriela ja Victor töötavad, meiega elab veel vanaisa Ramon, kes suitsetab, aga katsume üle elada. Ma hakkan tuba jagama koos oma õe Camilaga, kes on minust aastakese noorem. Kooli nimi on Eduardo Fabini Institute. Vanasse heasse googlesse sisse lüües ei saanud ma mingit informatsiooni kooli kohta, ka aadressi järgi kaardilt ei leidnud. Samuti otsisin kodu, vist hakkan elama linna ääres :). Aga ma juba kirjutasin perele kirja ja ehk saan sealt kunagi rohkem informatsiooni.. Mul on nüüd koer kaa!! :) Ta elab väljas. Iga pühapäev käiakse vanaema juures söömas. Koos perega käiakse ka rannas.
Minu jaoks on siiani kõik super :)

OOOTAAAN JUUBAAAAA!!! ainult 6 päeva veel :)

2 comments:

  1. Hei-hei! Palju õnne & head vahetusaastat ja tee siis ägedat blogi! :D

    - Täielik Võõras :D

    ReplyDelete