Tuesday, August 28, 2012

teretore!


28.08.12

Täna oli minul täitsa tavaline päev. Hommikul läksin kooli, igavlesin kõikides tundides välja arvatud keemias, mis oli taaskord tore! Vist jääbki nii.. Loodetavasti. Paar tundi pidin ilma Camilata hakkama saama, sest ta läks arsti juurde. Kui ta tagasi tuli ja meil bioloogia algas, jagasin ma klassile mesikäpa batoonikesi, mis kõigile väga meeldisid!! Õnneks jäi mul natuke üle, mitte küll nii palju, et oleks saanud klassile veel jagada, aga nüüd ma saan siin üksi maiustada :). Mmmm, njammi..

Peale kooli tulime koju sööma ja siis läksime tagasi linna, et mulle Wifi ruuterit osta. Enne pidime aga ühe klassiõe juurest läbi minema, et ta saaks siis meiega ühineda. Seejärel läksime ühe klassivenna juurde, et ka tema saaks meiega ühineda. Ja siis pidime minema Camila ema töö juurde kingapoodi. Kuna laupäeval tuleb mul minna koos Camilaga tantsuklubisse tantsima, siis Camilal oli uusi kingija seelikut vaja. Ema töö juurest ta sobivat kingapaari ei leidnud. Ja kuna ta oli seal suhteliselt kaua ja me kõndisime klassiõe juurest linna ka suhteliselt kaua, siis me taaskord ei jõudnud ruuterit vaatama minna. Saime hoopis sõpradega kokku ja olime mõnda aega nendega. Vahepeal käisime ka ühes teises poes, kus Camila leidis endale sobivad asjad laupäeva jaoks. Ja juba varsti tulimegi koju, sest mates jäi meil kodune töö teha (mis muide on minu jaoks imelihtne, aga nemad alles õpivad seda, niiet Camila vajas aega) ja külmaks läks ka.

Täna tehti kodus kaminasse tuli ka. Veetsin seal päris kaua aega - sõin ja õppisin ja sõin veel ja varsti lähen jälle sinna sööma , sest saabub õhtusöögiaeg!! Need lõuna- ja õhtusöögid on siin siiamaani kõik ülihead olnud. Njammi. Igatahes praegu mul nii külm ei ole, kui tavaliselt on olnud. Aga külm on ikkagi. Hingamisel tuleb isegi auru suust välja! Nagu talv oleks majas sees, sest väljas muide on soojem olla :). Eriti halb on sellise külmaga duši all olla, sest sooja vett siin väga kauaks ei jagu ja lihtsalt sooja vee all vedeleda ei saa. Ja vannituba on siin ikka väga-väga külm.. Aga õnneks saabub varsti öö ja siis saab kahe sooja teki all olla. Fännan seda aega väga.

Aa.. muide täna ilmus ka see ajaleht, kuhu ma pidin intervjuud andma!! Camila lubas mulle tõlkida, et ma ka teaks, mis sinna minust kirjutati. Enamuse intervjuu ajast rääkis Camila, seega ma loodan, et sinna midagi paha pole kirjutatud. Aga pilt, mis ajalehte läks, on kõige jubedam üldse, mis minust tehtud on. Ja veel.. trummipõrinad.. täna ütles vanaisa mulle, et mind kutsuti ka kohalikku raadiosse intervjuud andma!!!! :D Ma olen ikka räige kuulsus siin! Tänaval ka kõik koguaeg vaatavad mind ja mõni jobudikust mees ka vilistab mulle. Üritan neist mitte välja teha.

Oma kalli issi palvel üritan homsest hakata rohkem pilte tegema ja siis proovin ma need siia ka üles panna (see arvuti on lihtsalt niiiii aeglane ja jookseb pidevalt kokku). Seniks varuge veel selle natuke kannatust! :).

Ettetänades,
A.

2 comments:

  1. No, sul tundub seal ikka vägaväga lahe olema..:)
    Tagasi tuled, siis ma hakkan sind kuulsuseks kutsuma..:D :D
    Aga ma ootaks ka pilte :P Lahe oleks näha:D

    ReplyDelete
  2. on küll lahe!! :) tuju ka viimastel päevadel laes! :D

    ReplyDelete