Monday, May 27, 2013

Anni, kuidas on.....?

Mis siis täna uudist? Ei miskit erilist...

Ärkasin kell kaheksa viisteist ja läksin üles kööki, aga kõik magasid alles. Hommikuks sõin oma kooki ja jõin piima kõrvale - niiiiiiiiiiii hea! Ma olen vist üksi vähemalt pool kooki ära söönud, aga no keegi teine ei ole seda soovinud süüa.. Kui ei taha, ärgu söögu - jääbki mulle rohkem!
Kell üheksa läksin siis trenni. Lorena läks täitsa hulluks täna. Hakkasime poksima. Või no tegime sellist aeroobikat, kus nagu peksime rusikatega vms. Ei tea, kuidas selle nimi kõlab.. Aga kus võttis need käed ikka läbi! Ulme. Ja siis veel mega ports kõhulihaseid otsa ja.. Paahh.. Ma olin põhimõtteliselt terve tunni millegipärast vait. Lorena hakkas lõpuks muret tundma, et mis lahti on :D. Arvas, et ma igatsen koju.. Aga ei, lihtsalt mõtlesin omi mõtteid ja nii hommikul vara ärgata on õudne ikka.

Peale trenni tulin kohe koju ja rahvas oli ärganud. Pidin siis siin riided vahetama ja muud asjatoimetused ära tegema, et siis kohe kooli lipata. Ja enne oli veel lõunat ka vaja süüa.
Kool algas 11.30. Teel sinna kohtasin Dardot, kes minu ees kõndis. Kimasin talle järgi ja nii me läksimegi pool teed koos kooli.
Esimene tund oli keemia. Igavuse tipp, sudoku päästis. Võtsin oma fotoka ka täna kooli kaasa, sain mõne pildi teha :D
Järgmised kaks olid inglise keeled. Toimus saalis, sest õpetaja tahtis mingit väikest videot meile Barcelonast näidata. Barcelona on meil teemas praegu. Aga kuna siin koolis/maal selliseid asju nagu õpikuid ei ole, on ainult õpetajal üks raamat ja õpilased peavad koguaeg sellest paberkoopiat tegema, siis korra palus õpetaja vabatahtlikul üks harjutus tahvlile kirjutada. Ühe kirjutas mu klassiõde ja teise läksin kirjutasin siis mina. Ohsapele, kui pika teksti ma pidin maha kirjutama. Ja siis on veel see, et mini käekiri erineb kõikidest siinsetest õpilastest ikka väga. Nad kirjutavad selliste kirjatähtedega nagu siin praegu see tekst on, et kõik on lahku, aga mina ühendan ju ühe sõna tähed kõik omavahel kokku nagu koolis õpitud. Nad lihtsalt õpivad teistmoodi kirjutama. Ja absoluutselt kõik kirjutavad nii. Seega ei saanud väga paljud minu käekirjast muhvigi aru :D. Õpetaja sai väga hästi aru ja nö tõlkis neile :D
Peale inglise keeli tulid filosoofiad. Minul sudoku. Tore.
Ja siis kirjandus. Nad said tööd kätte. Minul jälle sudoku.
Ja siis matemaatika II, kus ma sain aru, taaskord!! Oh õnne!
Füüsika praktika. Oli nagu ikka väga tavaline ja lahe :)

Ja koju. Sõin. Taaskord oma kooki. Vist saan hommikusöögiks ka süüa, kui Reina nüüd viimast tükki lastele kooli kaasa ei pane...
19.15 tuli minna salsatrenni. Nägin Leticiat ka klubis trepi peal istumas ja kellegagi juttu ajamas. Just enne nägin teda kodus.. Kiire tädi! Mina läksin oma tundi ja tema läks spinningusse koos Analiaga (Mario naine). Salsa oli ikka tavaline, kui välja arvata see, et ma sain järgmise nõmediku endale kõrvale, kes koguaeg mul ette koperdas. Topski. Kolmapäeval on salsatrenni lahtine tund. Mingi teine grupp tuleb meiega kokku selleks üheks korraks. Kahjuks mul on täpselt sel ajal teatritund.. :( Tahaks ka ju minna.

Ja tagasi koju. Panin oma asjad ära ja läksin üles. Varsti hakkasid Valentina ja Tomas õhtust sööma, aga kuna mul oli ka kõht nii tühi juba, siis läksin võtsin endalegi taldrikule spagette lihaga, mis Reina oli sügavkülmast võtnud ja "üles soojendanud". Vaatasin, et Valentina taldrikus toit aurab täiega, aga mina leidsin oma makaronide seest jäätükke. Kõik ühes nõus soojendatud.. Normi.
Aga kuna need makaronid kõige maitsvamad ei olnud, siis Vale ja Tomas jätsid kõik järgi. Ma sõin oma natukese ära ja sõin õuna peale.
Siis küsis Vale, et kas ma läheksin temaga kaasa, et film laenutusse tagasi viia. Läksime ikka autoga ehk siis Leti ja Paz olid ka. Ja muidugi olin mina see, kes pidi laenutusse jooksma.. Mul olid plätud jalas.. Natuke veider võis paista teistele, aga noh, vähemalt ei olnud mul pidžaama seljas :D. Ja siis pidin ma ühes nurgapoes juurviljadele järgi minema.. Ja meie ringreis lõppes. Mina olin jooksupoiss, teised sõitsid lihtsalt autos kaasa..

Kodus sõime veel natuke õhtus, sest nendest külmutatud makaronidest jäi kõht veel vähe tühjaks ja teised ei olnud ju veel õhtust söönudki. Sain head maitsvat kana, mille Uruguay oli kuskilt toonud. Ja seda jäi üle. Homne lõuna ka mul olemas. Loodetavasti!

Keemia.


Diego ja Matias valmistuvad poseerima.

Diego ja Matias poseerivad.

Keemia õpetaja jälle miskit väga "vahvat" ja naljakat asja seletamas..

Siis, kui inglise keele õpetaja korra tunnist lahkub.. Meil suured pillimeistrid klassis kohe..

Mõni siiski õpib ka..

Siis, kui sooviti saada pilti, mis näitab, kui tublid nad ikka on. NB! Tegu on näitemänguga. Õpetajat tol hetkel klassis ei viibinud..

Näitemäng vol.2

Näitemäng vol.3


Õige näitemäng.


Vampiir kõige kaunemaid ballaade esitamas.

Jamh.. Diego jalg on nii suur, et tema crocside sisse mahub minu jalg KOOS jalanõuga vabalt ära. Isegi, kui minu vasakusse jalga on pandud tema parema jala koss.. :D

Õpetaja on meil ikka tohman küll. Ta ei osanud telekat käima panna ning DVD-mängijat tööle panna pluss veel nende kahe ühendamisest rääkimata.. Paljud üritasid seda, mina lihtsalt naersin. Lõpuks üks klassivend (mitte pildilolev Matias) tõusis püsti ja pani DVD-makist juhtme telekasse ja voilaa - pilt oli olemas :D Ja siis ei saanud õpetaja aru, et DVD-mängija puldid puuduvad patareid, mis siis, et me talle seda umbes-täpselt 150 korda ütlesime :D

Macarena ja Diego


Ja nüüd tudile..

Tsauksti!

PS! Huvitavalt palju taheti täna koolis eesti keelt õppida/kuulda..

No comments:

Post a Comment