Thursday, May 16, 2013

Kubujuss

Oehh. Külm on ikka. Praegu mul see soojendusmasin siin minu toas all töötab, aga eks ta üks hiinaime ole - nii palju, kui kütab, siis ainult minu vasakul poolel (kus ka masin asub) on enam-vähem soe olla, aga minu paremalt poolelt võib varsti jääpurikaid leida. Peab külge keerama. Õnneks kohe-varsti saan minna sooja teki alla.

Hommik algas 9.07 äratusega, sõin ja jõin ning panin end juba kooliks valmis. Kell 10.45 oli meil keemia praktika. Praktikast seal küll nagu mingit haisu ei ole.. Ainult teooriat teevadki.. Minu jaoks on see järjekorde sudoku-tund.
Siis tulin ruttu koju lõunat sööma. Oli ka selline värk, et Reinal oli söögi valmistamiseks vaja sinki ja juustu, mida Mavel (koristaja) saadeti nurgapoodi tooma. Poeonu oli täna aga meil udupea ja unustas singi kotti panna. Singipuudumist avastas alles Reina kodus. Kuna kõigil olid käed-jalad tööd täis, otsustasin mina olla pai-laps ja pakkusin, et võin ju mina minna. Käisin.
Ja see vist oli ka põhjus, miks ma kooli 5 minutit hiljaks jäin. Aga polnud hullu, sest keemia õpetaja hilines 15 minutit :D. Ja siis oli ka tund selline, et õpetaja ei saanud tulla ja andis ühele klassivennale teksti, mille ta siis kõva häälega ette rääkis ja klass kirjutas. Lõpuks avastati, et neil tegelikult on see tekst olemas ja hakati mängima mingit äraarvamise mängu (nagu Alias). Korra käis ilge kolin ja no muidugi meie jutuvadin ei olnud ka just kõige vaiksem, niiet meie keemia õpetaja tuli kõrvalklassist meie klassi asja uurima. Muidugi nägi ta kohe, kui arukad ja tublid me oleme ja kõike ilusti kirjutame ja ülesandeid veel lahendame jne, aga ta lubas varsti tagasi tulla. Möll läks jälle lahti. Mina lahendasin ikka sudokut kõik see aeg ja kuulasin muusikat. Kui see õpetaja lõpuks siis jäädavalt tuli, anti kõigile kätte kontrolltööd. Issand jumal. Meil oli kontrolltöö 25 aprill ja ta sai tööd parandatud alles kolm nädalat hiljem. Normaalne.. Siis pidid kõik veel oma hinde kõva häälega ütlema, et õpetaja saaks need ilusti päevikusse märkida. Kui ta nimekirjas järjekorraga minuni jõudis, siis muidugi ta kõigepealt naeris, nagu ta iga oma väljaöeldud lause kohta teeb ja siis ütles, et Anni meil ju ei saanud hinnet, sest ta ei teinud. Ma ütlesin kohe oma hindeks maksimumi 12! Klass sai naerda.. :D Ma ju tegelikult tõesti kontrolltööd ei teinud..
Järgmised tunnid olid matemaatika I-d. Tegin kaasa, aga ikkagi ei saanud muhvigi aru. Lõpuks õpetaja käis klassis ringi ja kõik said temalt abi paluda, kui seda vajasid. Lucia küsis miskit ja kuna ma istun Lucia kõrval, siis vaatasin ka, mis see õpetaja seal seletab. Siis ta küsis minult järsku, et kas ma sain aru. Ütlesin ausalt, et ma ei saa mitte millestki aru :D. Aga jõudsime põhjuseni, et eks see hispaania keel ole, mis mul asja raskeks teeb. Niiet ma arvan, et ta lepib sellega, kui ma järgmist tööd kaasa ei tee..
Järgmine tund oli ühiskonnaõpetus. Minul sudoku.
Ja viimased kaks olid füüsikad, kus me täna esimeses tunnis tegime mingeid ülesandeid, mida me Luciaga ei mõista. Tegelikult on see üsna lihtne teema (gravitatsioonijõud, kiirus, aeg, teepikkus - kõik minu lemmik füüsikast), aga see jobu keel.. Üritasin siin kodus ka neid nüüd teha, aga lihtsalt ei mõista. Tõlkisin kõik ära, aga abi pole.. Homme hommikul on meil võimalus minna ja küsida õpetajalt abi, aga mul tuli üks järgmine asi ette..

Nimelt täna on Barbara sünnipäev ja homme ta peab seda. Mul ju selle kingitusega jälle jama - ei tea, mida kinkida.. Tahaks homme vaatama minna, aga reedene päev on see kõige tihedam.. Hommikul trenn, kell 11.30-17.15 kool, õhtune trenn.. Nüüd siis peaks hommikuse trenni ja kooli vahele veel füüsika mahtuma ja kunagi tahaks ju lõunat ka süüa.. Ja õhtul pannakse juba kõik poed kinni.. Kuna meil on esimene tund filosoofia ja ma seal kunagi niikuinii miskit kaasa ei tee, pluss veel õpetaja ei märgi mind seal kunagi puudujaks ega kohalolijaks, sest ma ei ole tal lihtsalt nimekirjas, siis ma mõtlesin selle tunni üle lasta.. Eks paistab siis, kuidas ma teen.. Ja võibolla õhtusesse salsa-tundi ei jõuagi, sest Barbara sünnipäev on peale üheksat ja siis ei taha end väga väsitada.. :D Õudne jamamine. Ja laupäeval teeme taas Lucia ja Eugeniaga midagi vahvat. Lähme Lucia juurde ja vaatame ära kauaplaanitud filmi. :) Ja võibolla et näitan neile ka meie filmi "Klass". Eks paistab.

Peale kooli hakkasin koju tulema, aga siis nägin meie kooli vastas oleval teatri trepil Mariet Taanist, kes nüüd ju ka Minases elab. Täpsemalt minust ainult paar tänavablokki eemal, aga kunagi pole me veel kokku juhtunud.. Ma algul ei tundnud ära teda... :D Asi selles, et meie piitspeenike Marie, kellel ei olnud veel meie Brasiiliatripi ajal ühtegi volti ega pekiraasu, on ikka päris pontsakaks muutunud!! Ta ilus ovaalne nägu on nüüd pall!! Hea söögi peal siin vist.. Läksin teda tervitama ja sain kohe tutvuda ka tema hostema ja hostõega. Nad teadsid mind väga hästi, sest ka nende pere oli vist minu potensiaalseks pereks olnud siin perevahetuse ajal. Ehk siis nad olid ka veel mõtlemas, kui ma siin peret vahetada tahtsin, aga Uruguay ja Leticia jõudsid kiiremini otsusele. Olen rahul! Aga kahjuks ma nendega rohkem rääkida ei saanud, sest trenn ootas..
Kappasin siis kiirelt koju, sõin ja siis kohe trenni. Mm, kodus külmkapist avastasin ka, et meil on seda "hapukoort" siin. Ja Reina ütles mulle, et kellelegi ei maitse see ja kui ma talle ütlesin, et me Eestis sööme seda kõigega, siis andis ta mulle loa see ära süüa :D Ta ütles, et siin maal ei maitse mitte kellelegi see :D :D Tõsi ta on..
Trenni jõudsin ma natuke varem, sest ma olin kooliks end nii riietesse mässinud (sukapüksid, teksad, pikakäistega pluus, kampsun, dressikas, jope), et mõtlesin trennis riided ära vahetada ikka. Tavaliselt ma panen peaaegu kõik kodus juba selga.. Istusime siis ühe tädiga, kes käib ka salsa-tunnis, enne meie localizadat saali ukse taha trepile, sest saalis käis veel eelmine trenn. Hakkasime rääkima ja siis ta sai alles teada, et ma pole kohalik. Siis jõudsid veel mingit kaks naisterahvast sinna ja no kus hakkas igasuguseid küsimusi lendama. Rääkisin ja rääkisin. Õnneks kõik need küsimused-vastused on mul juba pähe kulunud.. Siis algas tund, või no kõik valmistusid ja need, kes valmis, istusid põrandale. Jutustamine jätkus ehk siis kõik need naised kogunesid põhimõtteliselt mu ümber ja küsisid küsimusi. Meie treener sai ka siis teada, et ma olen Eestist.. Kokkuvõtvalt siis nii palju, et oli naisi, kellel ei olnud õrna aimugi, kuhu Euroopas see Eesti jääb ja oli naisi, kes teadsid, kelle majas/peres ma elan.. Kaks tädi teadsid täpselt Leticia ja Uruguay nime ja seda, et mina elan koos nendega.. Mina nägin neid naisi esimest korda..
Trennist endast nii palju, et ma tulen tagasi Eestisse ja mul pole ühtegi pekiraasu vist enam kintsul. :D Olgu, selleks tuleb ikka kohutavat vaeva näha, et see rasv sealt ära saada, aga no tund oli ikka mega.

Peale trenni tulin koju, kus teised juba sõid. Valentinal oli jälle see üks sõbrants külas ja millegipärast oli see sõbrants just see, kes rääkis täna eriti palju minu ees sositades teistega ja siis jäi mind veidralt vaatama.. Nagu nad oleks miskit mulle teinud või oleksin mina miskit teinud, või olen ma lihtsalt liiga veider.. Ei tea. Ei teinud välja.

Teen kaks väikest juttu veel.
Esiteks ilm. Vot see läks nüüd järsku ikka liiga külmaks. Kahtlen siin juba, et kas kannatan need 55 päeva (täna koolis just vaatasin jälle üle pika aja, palju mul veel jäänud on.. Sain Lucialt pahandada, et seda teen.. Ta ei suuda sellega leppida, et ükskord ma pean ära minema ja ta võibolla ei näe mind enam kunagi.. Jaa, kurb on see tõesti..) või lähen ostan jope. Õnneks ma saan end vajadusel veel paksemalt riide panna ja üks mõnus kubujuss olla, seega arvatavasti jopeostuks ei lähe..
Teiseks tuju. See on mul viimasel ajal koguaeg laes olnud. Ja vist olen mõjutanu ka Reinat, sest ta räägib juba ise minuga!! Täna näiteks tuli välja, et Pazi lasteaiakasvataja karistas Pazi selle eest, et meie pisike ei tahtnud mingit tantsu kaasa tantsida. Paz häbeneb. Ja häbenenud on ta juba algusest saati, ehk siis juba kahe-aastaselt häbenes ta teistega koos tantsida. Näiteks neil oli eelmine aasta lasteaia peol nii, et kõigile pandi kostüümid selga ja suur tants oli selgeks õpitud ja Paz lihtsalt seisis terve see aeg, ega liigutanud lille ka. Ja nüüd selle karistuse pärast (pidi vist kuskil nurgas mõtlema natuke) ei taha Paz lasteaeda minna.. Reina läheb homme ja räägib kasvatajaga või siis läheb Leti mingi aeg.. Ei teagi.

Õhtul sain teada Valentinalt, et need usakad ehk siis Leti ja Uruguay tulevad alles pühapäev, mitte homme.. Eks paistab.

Mina aga lähen tuttu.

PS! Mul on veel vaja ära süüa 20 kommi + 1 kg šokolaadi. Edusammud!

No comments:

Post a Comment