Thursday, May 23, 2013

boooooooorrrrriiiiiiiiiiiiiing.

Tänane päev oli igav. Mitte miskit põnevat ei juhtunud, kui välja arvata see, et Kevade vanaema kiri jõudis kohale.
Ärkasin mina taas alles kell 11.30, käisin pesus ja läksin üles sööma. Mõtlesin küll, et palju hommikust ei söö, sest kohe-kohe oli lõunaaeg, aga ikka suutsin kere täis pugida. Lõunat sõime juba kell 12.20.
Kooli ma taas ei läinud. Seda ei teinud ka Paz, sest ta veeti täna juuksurisse ja talle kohe üldse ei meeldi, kui ta juukseid lõigatakse või patsi tehakse, niiet tal oli üks mega suur jonn päeval sees ja ema lubas tal lasteaeda mitte minna. Me siis hakkasime hoopis mängima. Kõigepealt üleval ja siis tulime alla garaaži, sest kõik tema mängud on ju siin. Joonistasime ja veeretasime täringut ja siis läks järsku lasteaia-mäng lahti..
Lõpuks ma väsisin ära ja tulin oma urgu natuke arvutisse.
Jamasime siin natuke empsikuga ja siis oligi kell juba viis läbi, kui ma taas üles mõtlesin minna. Sõin jälle, vaatasin telekat. Paz magas, Reina jutustas Uruguay emaga ja no telekast ei tulnud ka enam miskit. Pidin jälle alla tulema, aga ainult korraks :).
Ja ülejäänud õhtu on üleval möödunud.

Vot selline eriti pingeline päev. Ja millegi pärast olen ma väga väsinud. Nüüd söön siin viimaseid kommijääke. Päeval sai ka veel mõni piparkook suhu pistetud - jammmmi!

Homme lähen kooli. Aitab jamast. Nädalavahetus ju jälle plaanitu.

Michael laulis jälle :) Seal taga see hall minu kõikvõimas soojusmasin ka! :D

Minu kunstitöö, mille eest sain 10-ne..

Joonistasime.. :)


Head aega.

Tähtis PS! See postitus, mille lugemise te just lõpetasite on selle blogi 200-s postitus!! Wuhuuu, teeme peo!

No comments:

Post a Comment