Monday, February 11, 2013

Diiet ja suurpuhastus.

Tervist! Mina jälle siin!

Oi te ei kujuta ette, mis mul siin öösel toimus.. Panin mina siis arvuti öösel kuskil pool kaks kinni ja kustutasin tuled ära.. Nendega on siin mul eriline jama, sest minu lae tule lüliti on garaaži osas ehk minu jaoks nurga taga ning väga kaugel mu voodist. Ja kui tule kustu panen, on mul vaja voodijuurde kuidagi tagasi saada, aga selleks on vaja kõndida läbi kottpimeda "koopa".. Õnneks nurga tagant paistab vannitoa tuli, mis teeb liikumise nõksa lihtsamaks. Aga kui selle ka lõpuks kustu saab, on siin all tegelikult ikka päris hirmus olla. Üritasin siis magama hakata jääma, aga keegi hakkas meie kolakambris krabistama.. Täitsa lõpp, kui hirmus mul hakkas.. Nurga taha ma ei näe ka, sest kapp on ees.. Siis panin vannitoa tule põlema ja läksin värisedes asja uurima.. Arvasin, et tegemist on nende mega suurte prussakatega, mis siin öösel välja ilmuvad ning leidsin ühe aerosoolpudeli, kus oli nende jaoks maitsev mürk sees.. Lasin sellega oma "toakeses" kõik kohad täis, hais oli küll paha ja vänge, aga vähemalt ei tulnud see prussakas mind tapma.. Ühe mingi surnud suure prussaka leidsin ka põranda pealt. Oi rõvedust. Võtsin mürgipudeli enda kõrvale öökapi peale ja üritasin uuesti magama jääda. Aga ei.. Keegi hakkas veel hullemini krabistama ja siis hakkasid isegi asjad kolisema. Natuke aega üritasin ennast teki all hoida, aga nõks enne poolt kolme võtsin oma teki ja padja, tõusin püsti, panin vannitoa tule jälle põlema, tegin koletisele kšššš-kšššš ja jooksin siis ruttu läbi garaaži trepi juurde ja üles elutuppa. Selle öö veetsin ma seal. Aga Reina on meil vist unetu.. Okei, nii unetu ta ei ole, kui minu vanavanemad.. Tervitused teile sinna! :) Reina oli juba umbes poole üheksa aeg ringi kõbistamas.. Siis ma ärkasin muidugi selle peale üles. Meie koristaja oli ka juba koju tulnud, või oli see Leticia, ei teagi.. Igatahes Reina arutas kellegagi, miks ma seal suures toas magan. Ja Reina vist oli isegi nõksa pahane, sest ta ei saanud oma asjadega siis tegeleda.. Kuna nüüd oli juba päike väljas ja minu toas ka ühest miniaknast valgusekiireke paistis, otsustasin minna neilt eest ära ja tulla tagasi oma tuppa tuttu. Valguse käes vaevalt et see koletis mind julgeb hirmutama tulla.. Ning Reina ja koristaja käivad ka meil siin sel ajal juba ringi, pesevad pesu ja võtavad kappidest asju.. Niiet siis sain rahus jälle magama jääda. Minu isiklikult arvan ja olen isegi üsna kindel, et mind külastas mingi hiir või rott.. Väkk

Hommikul siis ärkasin taas äratuse peale kell 10.30, käisin pesus ja läksin üles. Enne veel vaatasin, kui kole must ja tolmune mu tuba on ning võtsin vastu otsuse seda täna nõksa küürida. Reina siis kohe uuris minult, et miks ma öösel elutoas magasin.. Rääkisin talle siis ilusti ära kõik ja tema ütles mulle vastuseks, et täna lähmegi seda tuba koristama.. Mõtete lugeja.. Tema ja meie koristaja alustasid kohe siin tööd, mina sõin veel hommikust. Peale söömist tulin alla vaatama, mis värk on ja siis ütles Reina mulle, et öine koll ei olnud rott vaid see prussakas. Ta osutas selle sama surnud prussaka peale, kelle ma ENNE seda suurt kolinat leidsin juba surnuna. Sellest ta aga aru ei saanud kui ma üritasin talle selgitada ning ta endiselt on kindel, et see oli see prussakas.. No eks me täna öösel näeme..

Aga minu toas tehti täna üks väga suur puhastus. Kõik voodi viidi teisele poole garaaži, põrandad pühiti puhtaks ja pesti üle, kapid tolmust puhtaks, vannituba puhtaks ja voodisse sain puhtad linad ka! Tore päev. Aitasin ka natukene, kuigi väga võimalust ei antud. Tõime Reinaga voodi tagasi minu toa osale, tegin kapid tolmust puhtaks ja aitasin neid paika panna. Tõstsime toa nõksa ringi ka, niiet nüüd on mu voodi vastasseinas, suur kapp, mis enne varjas kolakambrit, keerati 90 kraadi ning nüüd tuleb mul sellest miniaknast nõksa rohkem valgust.. See miniaken on mul tegelikult väljas üsna maadligi niiet varsti tulevad mul konnad ka siia elama.. Teeme peo. Ja siis ma sain omale laualambi!! Nüüd ei peagi enam pimeduses kobama. Tore! Ainult vaibast jäin ilma, sest see oli nii kole juba, aga nüüd on mul siin kivipõrand ja ega seegi väga ilus pole.. Ning koguaeg on ta must.. Paljajalu käia ei saa :(.. Reina ütles mulle, et ta vaatas kolikambri ka üle, et rotti ei olnud.. Valetab.. Kindlasti oli.. No loodame, et ma homme elan veel ja öösel saan rahulikult oma voodis tudida.. Ilma loomadeta paluks.

Peale koristamise on terve päev tegelikult olnud üks suur tühja passimine. Korra käisime Paziga jäätist ostmas, koristamise ajal ka uusi vahendeid ja õhtul tahtsin panga-automaadist raha välja võtta, aga kolmest kaks olid avatud ühes pangas ja teine pank oli kinni. Ning muidugi need kaks avatud automaati mulle raha ei andnud. Homme lähen proovin teise panka. Pöidlad pihku! Sellest sõltub minu järgmise kuu rahakoti sisu..

Siis meil käisid jälle mõned külalised, keda ma ainult tervitasin.. Ühte neist näeme igapäev ja homme lubas ka tulla. Tegelikult on tore tädi :). Ja siis istusime Leti ja Reinaga täitsa niisama väljas ja rääkisime juttu. Teemaks tuli minu sõbrad Minases.. Jah, tõsi, mul hetkel on siin ainult üks nö sõber, aga mul ei ole tema numbrit ja facebookis ta mulle ka pole vastanud.. Ilmselt puhkab kuskil.. Ja rohkem sõpru põle.. Vaikselt siin juba ootan kooli, kui saan uude klassi täiesti uute inimestega ja ehk leiab ka sõpru.. Ja mis veel lahe, see sakslannast vahetusõpilane tuleb ka siia linna ju :) Ehk saame temaga ka rohkem sina-peale, hetkel temaga väga suhelnud ei olegi.. Ja siis ma näitasin neile seda ajalehte, kus minust siin kunagi kirjutati.. Neile pakkus väga nalja pealkiri "Anni Rada, de Estonia a Minas" (Anni Rada, Eestist Minasesse). Järgmine hetk hakati mind Estoniaks kutsuma..

Ja muud ei olegi põnevat. Ai, üks asi siiski on. Täna lõunasöögi ajal (sõime omletti singi ja juustuga) ütles mulle Reina, et nemad Leticiaga hakkavad mingit dieeti pidama, et ma võin ka nendega liituda. Ütlesin, et jah, kuigi ma ei ole väga söögireeglitest kinnipidaja. Jah, vaatan küll, mis ma endale suhu topin, aga kui mulle öeldakse, et šokolaadi ei või ma süüa, siis seda ma kahjuks teha ei saa.. :D Õhtul leidsin külmkapilt need paberid, kuhu olid kirjutatud selle dieediõpetussõnad.. Süüa võib lõputult liha ja muidugi peab jooma vähemalt kaks liitrit vett päevas. Rohkem ma väga detaile ei mäletagi, aga esimestel päevadel on keelatud süüa puuvilju (siin tuleb see šokolaadi teema.. ei suuda mina ilma puuviljadeta siin maal elada) ja muidugi oli pidevalt kordamisel lause: Ära söö midagi magusat! See pidi kõige raskem punkt olema ja on ka.. Minul ju šokolaadid tulemas.. Ehk siis minu dieet, söön seda, mida pakutakse ja kui kõht tühjaks läheb, viskan ikka ühe puuviljakese suhu..

Rohkem pole teile miskit kirjutada..

Päikest!

No comments:

Post a Comment