Saturday, February 9, 2013

Tsau La Paloma, Tere Minas!

Näed sa siis, täna jälle lühemalt..

Eile õhtul oli meil Leticiaga plaanis vaadata ära üks film.. Või no ma tegin pakkumise ja ta oli rohkem kui nõus. Aga enne õhtusööki tuli meile Leticia tädi jälle külla. Natukene tüütu on ta minu jaoks.. Räägib väga kõvasti ja väga palju ja siis kui teised midagi ütlevad, siis ta ei kuule.. Tegelikult tal kuulmisega probleeme ei ole.. Ja ta külastas ka meid koguaeg. Nojah, las ta olla.

Igatahes, kui õhtusöök oli söödud, istusime veel pikalt söögilauas ning rääkisime juttu. Õigemini nemad rääkisid, sest jutt käis jälle mingitest sugulastest ja ma ei tea millest veel ning ma ei viitsinud väga süveneda.. Mulle anti luba ise filmi vaatama hakata. Paz oli ka teleka ette juba tuttu jäänud :). Vaatasin siis oma filmi ja naersin seal üksi.. Veidrik. Kell pool üks viidi tädike ära ja kui Leticia tagasi tuli, ütles ta mulle, et homme (ehk siis täna) lähme rohkem õhtupoole ära. Enne käis jutt hommikust.. Tore, sai veelkord randa minna.

Panin endale äratuse kohe kella kümneks, et siis koos nendega ärgata ja äkki võetakse mind ka seekord randa kaasa. Aga kus sa sellega. Kella kümneks olid juba hääled kodust kadunud ja mind jälle valvetööle jäätud. Nojamh. Põõnasin siis veel tunnikese.. Palavusest peaaegu surnud, otsustasin üles ärgata. Seekord pidin ma magama koristajatetoa nari ülemises voodis. Ja kui ma siis sealt alla hakkasi tulema.. Oijeesus, kui nõrgad seed voodiservad ikka on. See tuli lihtsalt voodi küljest ära. Olin siis meistrimees ja panin ta sinna külge tagasi.. Loodame, et uued elanikud seda nüüd ei katsu, sest see on seal ikka suht nõrgalt ees..

Hommik minu jaoks oli ikka tavapärane.. Või no mis tavapärane, süüa ei olnud enam :D Kõik oli kokku korjatud kappidest.. Ühe õuna leidsin külmkapist. Istusin siis jälle teleka ette ja sõin oma õunakest. Telkust tuli mingisugune film ja siis peale seda tuli järgmine film.. See järgmine film oli täitsa vinge.. Jäi küll minu jaoks poolikuks, sest teised tulid koju (nõks enne kahte) ja läks lõunasöögi söömiseks, aga pole hullu, sest varsti loodetavasti on see film juba mul arvutis olemas :)

Mulle öeldi, et rand olla väga ilus olnud ning anti luba mulle ka minemiseks. JEI. Kell pool kolm panin ujukad selga ja asusin teele :) Kaks tundi möödus rannas. Taaskord üksi. Aga kuna oli keskpäev ja päike kõige kuumem ja ohtlikum, käisin ma lausa kaks korda jäises vees.. Ning oma näo suutsin ikka ära põletada. Nüüd kipitab mul siin..

Pool viis otsustasin koju tagasi minna, et viimased asjad kohvrisse "visata" ja teele asuda. Hea, et just sel ajal minema hakkasin, sest kodus öeldi mulle kohe, et käi ruttu pesus ära ja pane oma asjad valmis, sest me hakkame nüüd kohe ära minema. Reina oli just vannitoa ära pesnud ja siis mina vana lurjus läksin tegin selle jälle märjaks.. Pesus käidud, asjad koos, auto laetud ja võisime teele asuda. 17.23 lahkusime. Ja muidugi, just siis, kui meie autoga aiast välja saime, tuli Leti tädi.. Sai veel viimast korda oma põsemusikesed kätte, mis siis, et tee nendeni viis üle mitmete kottide ja muu kola.. Nüüd sai ta rahus jälle koju kõndida. Tee peal miskit muud erilist ei olnudki, kui et Minase juures, kus need mäekesed meil on, hakkas mul autos väga paha. Leticia on meil vana ralliäss. Absoluutselt kõikidest autodest sõitsime mööda :D Ma ei tea, mis ma oleks teinud, kui Uruguay oleks roolis olnud. Olekski vist välja lasknud kõik, mis veel sees oli.. :D Hea, et ta sel hetkel Brasiilias on.

Ja nüüd olemegi kodus. Võtsime asjad auto pealt maha, panin asjad jälle oma kappi.. Praegu pean veel siin all garaaži kõrval koikus magama, sest kool ei ole veel alanud ja Tomas tuleb koju tagasi.. Kui koolike algab, siis vist saan ta toa :) Vähemalt nii on mulle öeldud ja nii ma loodan, sest siin all haiseb ja elu on väga niiske. Ning siis läksin jälle üles, et vaadata, kas saan millegagi abiks olla. Votnäe, külalised. Leti kaks sõbranjet istusid meil. Ja Paz oli juba basseinis, mis muide on vahepeal nii koledaks läinud.. Vesi oli väga must ja basseini põhi on veel rohkem katki läinud..

Kuna midagi põnevat ülal ei toimunud, hakkasin tagasi alla tulema. Sain trepist ühe sammu astuda, kui Leticia ütles mulle, et ma natuke Pazi valvaks, sest ta pidi oma sõpsidega kuskile korra minema ja Reina askeldas mööda maja ringi. Jess boss. Mängisin temaga natuke seal basseini ümber ja varsti tahtis ta tuppa tagasi minna. Jooksis meil siin läbimärjana mööda tuba.. Ja Leticia oli ka ikkagi siin, ei läinud ta kuskile..

Siis tulin alla, olin nõksa arvutis ja sõin veel viimased tükid šokolaadist. Kõht oli väga tühi, sest "teeaeg" oli vahele jäänud ja kell sai juba üheksa. Aga siis nad läksidki poodi söögi järele. Kui nad tagasi koju tulid, läksin minagi üles ja vaatasin, mis telekast põnevat tuleb. Jäin mingi filmi peale jälle toppama ja siis Leticia küsis, kas ma tean selle filmi nime. See pidi üks väga hea film olema. Ei teadnud, aga hea oli ta küll :) Vaatasime kõik koos seda ja sõime õhtust. Mõnna. Ja nüüd läksid nad tuttu ja mina jälle arvutis!

Olgem mõnsad.

PS! Homme proovin siis reisist ka edasi kirjutada :)

Ja midagi tähtsat veel!! Siin on see paadi video, mis meist tehti Argentiina Iguazu pargis :) Head nautimist!