Saturday, February 16, 2013

Nii ei saa ju rallit sõita..

Mul ei ole täna midagi erilist kirjutada.. Taaskord.. Pole miskit juhtunud..

Eile vaatasin oma Harry Potterit ja sõin piparkooke.. Alles jäi ka ikka.. Ei tea küll kauaks.. Tuttu sain pool kaks alles. Oi hullu. Hommikul ärkasin jälle kalli äratuse peale ning läksin üles. Mitte ühte hingelist ei olnud näha. Hakkasin siis ploome tükeldama hommikusöögiks ja siis tuli Reina alla. Kõik köök oli veel koristamata.. Ta vist ka alles ärkas, sest ma ei kuulnud hommikul enne üheksat ühtegi häält siit garaažist. Tavaliselt ta sel ajal juba koperdab siin. Sõin siis oma ploomikesi ja vaatasin telekat. Varsti kutsus Reina mind endale appi. Ta magab Tomase toas praegu, kuni Tomas tagasi koju tuleb. Aga talle oli öösel akna ülevalt mingi laud pähe kukkunud :D See laud varjab seda rulli, kuhu see tugev ruloo kokku kerides jääb. Üritasime seda siis tagasi ette panna, aga ei tahtnud tema sinna väga jääda. Tükk aega pusisime. Lõpuks saime hakkama. Ja kuna telekast ka miskit huvitavat ei tulnud, tulin alla ära.. Arvuti lahti ja kohe ralli tulemusi vaatama. Kaarel katkestas :(. Aga miskit hullu ei juhtunud mitte ühegi võistlejaga, vähemalt Reiu ütles nii.. Lumi on hää pehme! Kuigi nalja pakkus tõsiasi, et Plangi oma rehvi katki sõitis.. Vale võti oli kaasas.. :D :D Totud. Nojamh. Rohkem rallist ei räägi.

Aga muud ma polegi täna teinud. Vaatasin veel Eesti Laulu, mis minu jaoks algas juba kell pool kuus.. Isver susver mis laulud???!!! Õnneks kaks minu nö lemmikut said edasi - Kõrsikud ja Winny Puhh.. Muu oli täielik kräpp. Aga vist järgmine tuleb nõksa tugevam ja paremate lauludega. Eks paistab..

Kui see läbi sai, läksin üles vaatama, mis Reina teeb. Siis mind hakkas tõsiselt huvitama, kus teised on.. Etskae, nemad olid läinud Punta del Estesse sõpradele külla eile.. Olen jälle TÕSISELT pettunud. Mulle keegi midagi ei öelnud ja mind keegi kaasa ka ei võtnud.. Rääkimata sellest, et nad olid tõsiselt üllatunud, kui kuulsid, et ma olen Punta del Estes külastanud ainult ostukeskust ja bussiterminali. SUPER. Lihtsalt super.. Aga kui me La Palomale lähme, siis ma saan raha ja siis ma lähen mingi aeg Florane'ile külla, kuniks ta veel seal on :). See on kindel pauk!

Ja sellega täna lõpetangi..

PS! Pilti millegipärast ikka ei ole saanud kommidest.. See telefon paneb ikka täiega pange mul siin.. Kurb.

No comments:

Post a Comment