Tuesday, February 12, 2013

Kaalulangetus ja igavus?? I don't think soooo..

Anni on täna olnud nõksa kurva võitu, sest nii igav pole mul ammu olnud..

Hommikul peale hommikusööki mõtlesin, mis siis nüüd teha. Ilm oli mega-mega palav ja mitte miskit huvitavat ei toimunud.. Siis mul tuli mõte, õpiks ehk natuke! Väärt mõte, sest tarkust tuli juurde päris palju! Keelevallas muidugi. Õppisin kohe kaks pool tundi. Okei, vahepeal käisin lõunat ka söömas, aga siis pöördusin usinalt enda arendamise poole tagasi. Lõpuks muutus asi jälle liiga keeruliseks või siis oli minu pea juba liiga palju uut tarkust täis, et enam ei jõudnud. Lõpetasin.

Ja mis siis edasi. Kui ma tagasi Minasesse tulin, leidsin oma kapist ühe 2013. aasta kalendri, mille ma nagu kõik teisedki pidin ära kinkima, aga mul ei olnud enam kedagi, kellele anda.. Ja neil ei ole siin sellist kultuuri kalender seinale riputada.. Vähemalt siin ega ka eelmises peres ei ole ma näinud ühtegi kalendrit tühja seina või külmkappi kaunistamas.. Seega otsustasin enda seina ilusamaks teha. Ja täna ma otsustasin sinna kirjutada üles kõik tähtsamad sünnipäevad :) Kui keegi peab ennast ka minu elus tähtsaks, siis öelge mulle oma sünnikuupäev ja kui teid veel kalendris ei ole, lisan kindlasti!

Ja ülejäänud päev on olnud täiesti tühja passimine. Korra käis meil Angelica (eelmine koristaja) külas ja oli ikka nii õnnelik, kui mu siit urkast üles leidis.. Olin parasjagu sodimas oma kaustikut..

Õhtul, kui kell hakkas juba vaikselt kümme saama, küsisin Leticialt, et kas me ka karnevali vaatama lähme. Sellest tuli üleeile ka juttu ja siis ma ütlesin talle ka, et tahan minna, kuna Eestis sellist asja ei ole.. Siis ütles ta mulle okei, aga täna tuli vastuseks ei.. Ja põhjus, talle ei meeldi siinne karneval.. Pidi olema üks paras jama meeletu rahvamassiga.. Aga kuna meil oli üks pisike plikatirts külas, siis pidime tema ära viima ja Leticia oli nõus peale seda kesklinnas ühe tiiru tegema autoga, et näha, kas toimub midagi.. Reina oli aga kuskilt kuulnud, et see toimub hoopis ühes pargis (seal, kus loomad on.. endine loomaaed), mis asub meie kodust väga kaugel. Ja sinna me ei sõitnud.. Kesklinnas aga puudus igasugune melu.. Ja see tegigi minu tuju suhteliselt kurvaks, sest kõik teised vahetusõpilased on kuskil väljas ja möllavad (teistes linnades muidugi), aga mina istun siin.. Kellegagi pole välja ka minna, sest Eugenia on vist kuskil ära ja rohkem nö sõpru mul siin veel ei ole..

Ja mis veel paha, sulli ka pole :D. Ehk siis käisin täna seal teises pangas, aga ta oli ikka kinni ja vist on kuni märtsini uks lukus.. See on paha.. Lootus oli minna Punta del Estesse Florane'i külastama, aga nüüd on asi küsimärgi all.. Äkki lähme korra ikka La Palomale tagasi (mida nagu korra öeldi), siis muutub elu jälle kauniks! :D

Ja dieedist ka veel paar sõna. Ma murdusin täna.. Või õigemini juba eile, sest ma sõin puuvilja, aga täna juhtus midagi kohutavamat. Mul oli niiiii palav täna ja siis ma leidsin meie sügavkülmast jäätist.. Oi mind nurjatut küll! Aga liha sööme ikka mõnuga! Leticia ütles ka, et nendel päevadel sööme väga-väga palju liha :D Homme saab kala. Aga te ei kujuta ette, kui vastikult mõjub see igavus kõhule.. Ainult sööks, lihtsalt igavuseks.. Kurb on veel see, et puuviljad said ka täna otsa :(

Aga meelt lahutan praegu Harry Potteri filmiga, niiet varsti on kõik jälle OK!

Kelle liug siis tuli kõige pikem?? Ja kes sõi kõige rohkem kukleid??

No comments:

Post a Comment