Thursday, June 13, 2013

Kiire-kiire-kiire!!

Taas tuleb üks postitus mega lühike!!

Mul lihtsalt on kõik päevad kõik hetked hõivatud ja mul ei ole lihtsalt aega kirjutada!!!
Nüüd reede tuleb ehk vähe vabam, aga see kõik võib muutuda ühel väiksel silmapilgul.

Täna näiteks olime terve päev YFUt esindamas ja rääkimas, kui lahe see ikka on. Sain endale sisse jälle selle ägeda tunde, mille saan alati, kui miskit lahedat vabatahtlikuna teen!! Jõudsin ka endas arusaamale, et minust saab üks tubli YFU vabatahtlik, sest tänane päev oli megalaheeee ja tahaks korrata. Kuigi see kõik oli ka niii räigelt väsitav.

Ja õhtul käisime tsirkuses Lucia ja Eugeniaga.

Kõigest sellest üritan siin igal vabal hetkel kirjutada, aga praegu kaon magama, sest seda head hetke mul enam nii väga ei leidu.. :)

Hoiatan juba oma vanemaid ette, et Eestis magan ma ikka täiega! :D

Olge vinged! :)

Ja lihtsalt pean ära mainima, et mul praegu kõikidele päevadele miskit planeeritud! LAHEEEE! :D

No comments:

Post a Comment