Monday, June 17, 2013

MA POLE ENAM ILLEGAAL!

Jah, nii on!

Käisin siis täna Montevideos ja vaatamata eilsest ja hommikusest viitsimatusest (on see üldse sõna?), oli mul taas üks mega vinge päev!

Ärkasin kell 8.15 ja oi kuidas oleks tahtnud seda 5-minutilist uinakut teha, mida ei tohi mitte mingil juhul mitte kunagi mitte ühelgi hommikul teha!!! :D Ja ma sain end õnneks ikka püsti. Panin riide ja asjad kokku ja käisin veel üleval söömas ka.
9.15 väljusin kodust ja suundusin panga poole, sest selle templi uuendamine maksab ikka üsna palju. Ja kell 9.45 väljus minul, Julel ja Mariel Montevideo poole buss.
Üritasin magada, aga väga ei tulnud välja - Jule ja Marie rääkisid nii kõva häälega :D

Montevideosse jõudsime 2 h 20 minutit hiljem ehk siis 12.05. Läksime otsisime teised illegaalid bussikast üles ja jäime Santiagot ootama. Lubas kell 12.15 seal olla, aga 12.30 teda veel ei olnud. Ka 12.35 mitte, kui Sonja talle sõnumit hakkas saatma, aga just mõni sekund hiljem ta õnneks jõudis. Natuke ootasime veel, ma ei tea miks ja kell 12.45 läksimegi bussile ja sõitsime vanalinna.

Kõigepealt kõndisime YFU kontori juurde, kus ootasid meid Florane ja üks saksa tüdruk. Florane, meie tark tüdruk, oli muidugi oma passi maha unustanud, mis oli tolle päeva kõige tähtsam asi! :D Ja ilma selleta ei tee ta ju migratsiooniametis midagi.. Aga ta tuli meiega ikkagi kaasa.
Jõudsime sinna kuskil pool kaks, võtsime istet ja jäime ootama. Mega järjekord oli!! Ja lõpuks me veetsime seal migratsiooniametis 2 tundi oma päevast!!! Õnneks juttu ajades läks aeg üsna kiirelt ja mõnusalt. Ja selle kõige toreduse eest pidime maksma 848 peesot (umbes 31 euri!), aga vähemalt ma saan nüüd õnnelikult Eestisse tulla :).






Kuna meil olid kella poole neljaks kõhud kõigil lärmamas, siis Santi saatis meid sööma. Õigemini kohta, kus võis leida McDonaldsi, Burger King'i ja palju muud. Peale suurt söögikohtatest sisse-välja käimist leidsime end Florane'iga Burger Kingist, kus ma kunagi käinud ei ole, aga tema sõnul pidi seal sama raha eest suuremad burksid saama võrreldes mäkiga. Nojah, minu valitud burks oli ikka üsna pisike ja friikartuleid ei olnud pooltki nii palju, kui mäki einega oleks saanud. Kell pool viis pidime minema kogu meie nüüd juba legaalsetest isikutest koosneva kambaga YFU kontorisse. Meil polnud õrna aimugi, mis siis nüüd meiega tehakse. Aga läksime.





Ilusa kiriku taustal sõime :)


Seal siis tervitasime Maitet ja Lucianot ning vaatasime kontoris ringi. Ootasime teisi ja Santit. Julgesin Maitelt küsida meie profiilide ja kirjade kohta.. Ehk siis ma oleksin nii tahtnud näha seda meie raamatut, kus kõik meie generatsiooni profiilid ja kirjad meie peredele sees on ja millega eelmisel aastal koolides käidi ja meid kõigile tutvustati. Sain Maitelt vastuseks, et tal ei ole seda enam, aga hiljem peale teiste kaaslaste pinnimist muutis oma vastust ja ütles, et see on "top-secret!".. Paha Maite. Aga vähemalt tegi meile nii palju rõõmugi, et printis kõigile meile enda failid ja kirjad välja! :D Kirjad olid tõlgitud hispaania keelde.. Väga vahva oli neid lugeda taas :)











Jupiiii! :) Kahjuks ei jõudnud lugeda, mis see sisaldas..


Ja siis tegime seda, mis YFUl meile plaanitud oli ehk läksime promenaadile pilte tegema! Kõik oli minu jaoks super naljakas, sest mul oli ka muidugi kaamera väljas ja no sain kõigile pinda käija :D Mu kaamera lihtsalt ei tee inimestest ilusaid pilte :D :D HAHA! :D Ja siis otsustasime Jule'ga Santiagole närvidele käija ning hüppasime paljudele piltidele ette :D Kahjuks tabasime ainult ühte.. :D Aga jamh, ma loodan, et need pildid lisatakse facebooki üles, siis ma saan need siia ka panna. Praegu pole seda veel tehtud..

Ootasime lifti.



Maite tegi ukse lahti ja ops näed, mina seisin tal kaameraga vastas :D Ehmatas pisut vist :D Pärast oli pahane, et ma temast veel pilte üritasin teha :D

Äge lift on neil majas! See, kus trellid tuleb ise ette tõmmata :D



Kuna lift ei tulnud ega tulnud, otsustasid teised trepist minna. Mina aga ei jätnud jonni ja vajutasin nupule. Ja näed, kohe tuli lift üles. Totud lihtsalt ei vajutanud nuppu :D

Panin oma käe lifti üles nurka.. Oli pisike teine..











Björn tuli rulatades :)





Läks tantsuks ära.. :D

Luciano liitus.




Algas poose.


Lõpetasime alles kell pool kuus kõige sellega ning juba oligi aeg ühe tänava nurgal kõigiga hüvasti jätta. Jäin kogemata Lucianoga juttu ajama, sest no tema piinas mind ja mina teda kõige rohkem :D Ja peale selle ei näe ma teda vist rohkem, sest lennujaama ta ei tule. 7. juulil läheb Euroopasse reisule. Lubas Eestisse ka tulla :) Ema, hakka madratsit täis puhuma! :D


Fiesta? No fiesta? - ehk siis Maite küsis kõik täpselt neilt kolmelt üle selle peo kohta, mis nad plaanivad korraldada ja kuhu ma kahjuks minna ei saa :(

Santi alati poosetab..


Mida teed, mõtlik mees?


Vahva käru..




Tuleb auto. Ühelt poolt. Kiviga..











Aga tegelikult ma vist pean uuesti Montevideosse tripile minema, sest mul jäid kõik suveniirid ostmata ja peale selle pidin veel Ismaeli külastama.. Aga päev läks liiga kiirelt, juba oli hämar ja pidime minema bussiga bussijaama, et sealt siis edasi Minasesse põrutada.

Bussikasse jõudsime natuke enne poolt seitset ja bussipiletid ostsime poole kaheksase bussi peale. Õnneks jäi mul veel aega Pazile kingitus osta :) Kolmandast mänguasjapoest leidsime Mariega talle üsna toreda mängu, kus peab vastandite (nt. paks - peenike) paare leidma ja sinna juurde on nende tähendused inglise keeles kirjutatud. Ta ju meil super inglise keele õppija ja nüüd saab seda läbi mängu teha :)

Siis ostsime veel ühed jätsid ja vee ning pidimegi Mariega juba bussile minema. Jule jäi Montevideosse oma "sõbraga". Bussis meie üritasime tukkuda, aga no ei tulnud und. Mõtted olid sellel, et mul on ju ainult kolm nädalat veel ja ongi läbi minu vahetusaasta :(.. Kurb, kurb..

Kodus natukene istusin Leti ja Tomase ja Paziga elutoas ja rääkisime jutukest. Homme, kui koolist tulema saan ja nemad veel askeldavad, siis lähen sünnipäevapeo paika neile appi dekoratsioone välja panema :). Lahe! :) Aga ma unustasin küsida, et kuidas siin see värk käib - kas kingitused antakse südaööl, hommikul või õhtul??

Eks paistab :)

PS! Täna sai Uruguaysse saabumisest 10 kuud!! :)

No comments:

Post a Comment