Wednesday, June 5, 2013

Kõiketeadja.

Oisapele.

Meie (minu ja Britta) jutuajamine venis eile ikka vääga pikaks. Silmad sain sulgeda alles kell 1.45 öösel!!! :D Ups. Ja hommikul oli juba 8.15 äratus.. :D Hommikul enne aeroobikat oli küll suur tahtmine koju jääda, aga samas energiat oli sees küll ja läksin ikka kohale. Ja trenn oli väga vinge. Stepaeroobika mulle väga meeldib ja tänane kava ei olnud just kõige lihtsamate küllast.. Lorena sattus selle kava uuesti ja uuesti läbitegemisega nii hoogu, et lõpuks meil ei jäänud kõhulihaste treenimiseks aegagi :D Minu jaoks isegi täitsa positiivne..

Peale trenni tulin ikka koju. Korra mõtlesin, et magan veidi, aga siis tuli meelde, et meil täna ju kunstitund ja eelmise tunni töö pidin veel üle korrigeerima. Tegin seda. Suht ruttu sain valmis ja edasi logelesin. Uni oli ikka peal. Siis saabuski õnneks juba lõuna. Kosutasin end mõnuga ja tulin alla. Panin end riide, pesin hambad ära ja juba sain isegi jalanõud jalga pandud, aga siis hakkas kõhus jälle mingi möll ja mul jäigi esimeseks kolmeks tunniks kooli minemata, sest meil selle vetsupotiga tuli väike hellusehoog peale.. :D Jälle!! Olgu. Ehk siis tuli peale pasataud. Mõtlesin, et ehk magamine aitab vähe peale seda suuremat möllu energiat koguda, aga no ei suutnud sellise veidra olekuga magama jääda. Vaatasin siis eelviimase "Kättemaksukontori" osa järgi ära ja no see viis õnneks mõtted mujale. Ning kui saade läbi, oli minul jälle parem olla ning vedasin end kunstitunniks ikka kooli.

Õpetaja ei olnud meile tänaseks miskit välja mõelnud. Esimese tunni ajal korrigeeriti veel oma töid. Samal ajal saime teada, et tänaseks oli see kaks korda suurem laud ja paber vaja kaasa võtta, aga no õpetaja ütles seda sada aastat tagasi ja siis ei läinud vaja ja kuna eelmine kord ta uuesti meile seda üle ei korranud, siis täna ei võtnud seda ka keegi kaasa. Siis hakati hoopis sellist tööd tegema, et võeti viis karpi (mis olid kõigil kaasas väljaarvatud minul ja Lucial), igaüks pidi siis tegema oma kompositsiooni ja seda siis joonistama. Mina kuulasin muusikat, andsin oma eelmise tunni töö ära, millega ma ikka rahul ei olnud ja siis tegin ma ei tea mis klassi joonestamise tööd, mille õpetus oli tahvlile tehtud. Vot selline tund. Tunni lõpus saime oma tööd ka kätte. Õpetaja lollike oli pannud mulle mu töö eest kümne.. Ise ta teadis, et mina sellega rahul ei ole ja ta oleks mulle vabalt võinud mõne madalama hinde panna. Lucia ja Natalia nägid seal nende töödega ikka palju rohkem vaeva ja kõik oli nii detailselt ära tehtud. Natalia näitas oma perfektset tööd korra veel õpetajale enne hindamist ja siis ta pidi seal natuke parandama.. Tüdruk oleks peaaegu meil seal nutma hakanud.. Näevad nendega ikka nii palju vaeva ja mina lihtsalt kritseldasin valmis millegi, millega ma ise rahul ei olnud.. Lucia sai ka kümne, Natalia kaheksa..

Peale kunste tulin siis koju. Või no tahtsin jälle majja siseneda, aga ei saanud. Keegi ei teinud ust lahti jälle. Mõtlesin, et kuna kell oli 17.07, ju nad on siis lapsi koolist toomas kõik. Lasin vähemalt kolm korda kella, keegi vastu ei tulnud. Ootasin siis kümme minutit, kuni järsku jõudis maja ette auto, milles oli Paz, tema kaks sõbrantsi ja tema ühe sõbrantsi ema, kes neid koolist koju tõi. Lasin siis igaksjuhuks uuesti kella ja kohe tuli Reina ust avama.. Normaalne. Ütlesin talle siis tuimalt aitäh ja tulin oma tuppa, et asjad ära tuua.

Ja siis sööma. Vaatasin, et Reinal oli pannkoogi tainas valmis tehtud ja ütles ka, et teeb pannkooke, aga alles hiljem sain aru, et neist tulevad soolased pannkoogid õhtusöögiks.. Kurb. Mulle maitsevad magusad rohkem, kui soolased..

Lõi kell 18.55 ja meil algas koolis teatritund. Alustasime soojendusharjutustega ja siis pidid viimased neli oma vigurväntlaused mingi teemakohaselt (sosistades/salajutt/tagarääkimine/normaalne) ette kandma. Kõik said muidugi õpetajalt kommentaare ja asi oli taas mega naljakas. Teised tegid seda paarides, mina pidin lõpuks aga kõik üksi tegema. Jõudsin oma esimese lause ära öelda ja siis klassiõde Camila ütles, et talle meeldib, kuidas ma niimoodi natuke veidralt räägin ja sõnu hääldan. Õpetaja ütles talle selle peale, et ma räägin paremini, kui tema :D HAHA :D Aga kokkuvõtteks - ma sain kõigi oma öeldud lausete kohta väga kiita! Tegelikult võttis asja minu puhul ikka leebemalt ka..
Ning oli jälle aeg meie realityshowd teha. Pidime rolle paar korda vahetama ja nalja sai ikka väga palju :D

Koju. Tulin ikka väga kiire sammuga. Hirmuke näpistab tagumikust koguaeg..
Suht kohe hakkasime neid soolaseid pannkooke ka sööma ja siis rääkisime juttu. Sünnipäevadest ja koolist ja täiskasvanute austamisest jne.. Täitsa tore oli nende arvamusi kuulata minu arvamuste kohta ja vastupidi. Näiteks juhtus nii, et Tomas pidi õppima ajaloos natuke miskit, mis toimus peale esimest maailmasõda ja enne Hitleri tulekut ma-ei-tea-kuhu.. Kuulasin ja mul jäi suu ammuli. Poiss teadis rohkem kui mina!! Nojah, ta just mingi kümme minutit tagasi õppis seda, aga ta tegelt ka on selles osas väga intelligentne! Ütlesin siis kõva häälega, et ta teab asjast rohkem kui mina ja Leti ütles mulle, et temaga on sama lugu :D Kaks lolli seal söögilauas :D Ja siis ma seletasin Uruguayle, et kuidas ma ei mäleta mitte midagi nendest sõdadest ega millestki, sest minu jaoks oli see ajalugu nii raske (räägin praegu nagu ma oleks mingi 60ne aastane..), et ma tuupisin kõik pähe ja kõik õpitu kadus, kui kontrolltöö oli tehtud. Ja et meil oli seda materjali, mida õppida, ikka palju rohkem, kui neil siin PLUSS meil oli ka kindlasti mõni teine kontrolltöö samal päeval, milleks õppida PLUSS ülejäänud ainete kodused tööd. Uruguay siis seletas oma arvamust õppimisest, mida ma tean ise ka ja püüan alati teha, et tuleb asju seostada ja mõttega õppida. Ja siis ta arvas, et minu ajaloo tuhmajuhmust põhjustab minu kodune elu ehk siis minu pere ja kuidas me elame.. See oli natuke valus, sest minu teada on minu vanemad väga huvitatud sellest ajaloo värgist :D. Ja tegelikult mina olen ka huvitatud, lihtsalt korraga ei jõudnud lihtsalt nii palju endale seda infot ajju söövitada ja nüüd ongi kõik peast lännu. Kurb.
Kusjuures siis avaldas Reina ka arvamust. Ütles, et asi on selles, kas inimest huvitab või mitte. Selle loogilisuse kohapeal küsis ta Uruguaylt, et kas ristsõnad ja sudoku loovad kuidagi üksteisega seost? "Anni teeb ristsõnu ja sudokusid. Ta teeb neid koolis tunni ajal ka!" Siin jäi mul jälle karp lahti.. Kuigi tegu on sulatõega, kust kurat Reina!!!! seda teab, et mina koolis sudokusid teen???? :D See mõte jõudis minuni hiljem, aga homme küsin talt järele.. Ma pole talle omast arust nagu kordagi öelnud, et ma tunnis sudokusid teen. Muidugi vabandasin end välja, et kirjanduse tund mind väga ei huvita, aga matedes ja füüsikas teen kõik kaasa.. Kindlasti on ta linnapealt jutte kuulnud.. :D Midakuradit!

Ja siis hakkasid Leti ja Uruguay miskit muud rääkima ja ma tulin alla ära, et ruttu magama saada. Kell on kohe üksteist öösel. Homme on meil füüsika kontrolltöö, aga ma pole miskit veel õppinud ja seal on megalt valemeid vaja selgeks saada. Õudne. Ja siis on vaja inkas see powerpointi esitlus Viljandi kohta ära teha, aga näed sa imet - kurtsin muret Brittale ja hea sõber teeb mul ära selle nüüd :D

Homme õpin. Homme panen ka pildi oma kunstitööst. Ei jõua täna enda kätt enam kaamera järgi sirutada..

No comments:

Post a Comment