Friday, January 18, 2013

Tüng. Tüng. Tüng.

Eile õhtul ei läinudki välja sööma. Sõime kodus hoopis viinereid ja riisi.. Lahe. Käisime veel ratastega väljas, sest Valentina tahtis minna ja panna oma telefonile krediiti. Kui me oma aiast ratastega välja olime saanud, algas linnas suur-suur ilutulestik.. Mõtlesin, et raudselt keegi tühjendab ikka oma aastavahetusest üle jäänud varusid, aga etskae, jõudsime ratastega linna ja ilutulestik ikka käis. Väga ilus oli sõita.. Ja linnas saime ka seda ilutulestikku rahulikult vaadata nii päris mitu minutit. Ja peale seda ilusat ja võimast tulemöllu kõlas terve linnarahva aplaus. Ja rahvast oli päris palju..

Kodus hakkas Valentina mängima facebookis mingit tarkade mängu, kus küsiti igasuguseid päris raskeid küsimusi kõige kohta ja muidugi hispaania keeles. Ja siis ta pidi teiste inimestega seal võistlema. Terve pere ja Leticia sugulane ka koondusid kõik ümber tema ja käis üks suur küsimustele vastamine. Päris tükk aega mängiti seda ja siis passiti jälle mõnda aega tühja.. Rääkisime juttu.. Natuke enne kahte läksime jälle magama..

Täna hommikul ärkasin üheteistaeg ja mõtlesin, et varsti lähme jälle randa.Vähemalt nii ma kuulsin.. Sõin rahulikult hommikusöögi ära, panin ennast valmis ja jäin ootama. Valentina ärkas meil jälle kõige hiljem. Kui me väljas istusime, küsis ta mult, kas ma tahan randa minna, sest tema ei viitsinud.. Mina muidugi tahtsin. Istusime seal natuke ja siis hakkas Paz mind lambist lööma igasuguste asjadega - reketitega, käega, indiaaka sarnase asjaga jms.. Mõni neist löökidest oli ikka päris valus ja kui ma talle pepu peale väikse patsu selle eest andsin, hakkas ta nutma ja jooksis eemale. Valentina läks teda lohutama, aga tema on ju meie kurjus ise. Ta julgustas Pazi tagasi tulema ja mind veel hullemini peksma hakata.. Ja nii ta seda tegi.. Siis võttis ta kätte päikesekreemi pudeli ja tahtis mind sellega visata. Kui temalt selle käest ära võtsin, hakkas ta jälle nutma, aga mina tulin tuppa ära. Toas ütles mulle Leticia, et ma ei tohi Pazi nii kõvasti lüüa, ta on ju veel väike.. See oli mulle küll suur pommuudis, et ta väike on.. Aga rääkisin talle ilusti ära, kuidas asi oli ja ta ütles selle peale ainult okei.. Läksin siis oma tuppa teistelt natukeseks eest ära ja mängisin telefonis mänge.. Ja kui ma otsustasin tagasi minna ja vaadata kaugel asi randa minekuga on.. Aga Leticia ja ta sugulane olid juba läinud.. Lapsed olid kõik koju jäänud ja mina ei saanudki kaasa.. Istusin siis teistega suures toas, Paz oli ka maha rahunenud ja pidime siin niisama vedelema. Kõik mängisid oma nurgas mõne uusima leiutisega nagu iPad, xBox või sülearvuti.. Ja nii mööduski meie aeg.

Tuli lõunasöögi aeg ja peale seda jätkus vedelemine. Tulid koju ka täiskasvanud, sõid nemadki. Unustasin enne kirjutada, et küsisin Uruguaylt üle, millal me kalale lähme.. Lubas ta ju minuga minna kunagi.. Vastuseks kõlas, et täna ei saa, sest nad läksid ühele kuulsuste peole jälle Montevideosse. Ja seda kalastamist tehakse öösel.. Hirmus.

Siis läksid mõned jälle magama. Mina, Leticia sugulane, Valentina ja Tomas olime üleval ja mängisime jälle nende leiutistega.. Leticia sugulane avaldas soovi ka xBoxil ühte mängu mängida, aga algul ei tahtnud seal juba teist päeva järjest mängiv Tomas teda üldse lasta. Lõpuks siis sai, mängis vähem kui viis minutit ja oligi kõik. Mina tahtsin ka proovida ja see mäng oli muidu mingi selline nagu need wii mängud, kus pead end liigutama, aga ilma puldita ja ikka tervet keha peab liigutama, mitte ainult kätt. Täitsa lõpp, kuidas võttis vee välja see natuke mängimine. Ikka väga palav hakkas.

Kuna meil siin kraanist väga külma vett ei tulegi, siis panin mina hommikul enne randa minekut (mis muidugi ära jäi) omale veega täidetud väikse pudeli sügavkülma, et see natukenegi külmemaks läheks.. Lootsin nüüd peale mängimist seda mõnusat vett juua, aga näed sa siis, Uruguay oli kõik mu vee ära joonud.. Pidin leppima sooja veega :(..

Peale seda hakkasid teised end valmis panema. Kõik nad (Uruguay, Leticia, Valentina ja Tomas) läksid täna Punta del Estesse.. Uruguay ja Leticia oma kuulsuste peole, Valentina mingile muule peole ja ma ei tea, mis see Tomas seal teeb, aga pikka pinnimise peale ta kaasa võeti.. Mind jäeti maha. Sel ajal selgus ka, et Tomasel ja Valentinal on mõlemal pead täisid täis, niiet nüüd tuleb olla ikka väga ettevaatlik.. Korra mul need jopskid juba peas olid mõni aasta tagasi.. Nõmedad elukad..

Kuna mul oli lihtsalt mõeldamatult igav olla, siis otsustasin teha väikse tiiru rattaga. Tuli mõte minna vaatama, kaua meie majakas lahti on ja palju pilet maksab. Ja siis läksin otsisin oma pingi üles, et seal natuke istuda ja omaette olla, aga keegi oli selle juba hõivanud. Täna oli seal rannas ka päris palju inimesi..

Tulin siis tagasi koju ja jõudsin just selleks ajaks, kui nad hakkasid autoga ära minema.. Leticia ütles mulle siis, et nad tulevad homme õhtul tagasi ja ma jään siia koos Patriciaga. Algul ei saanud ma aru, kas Paz läks ka nendega ja et ma jään ainult Patriciaga kahekesi või mitte.. Aga kui peale seda ema-isaga rõõmsalt ja naljarikkalt vestlesin, tulid nad Paziga koju.. Nad käisid rattaga poes..

Majaka juurest sain ma teada, et see suletakse 15 minutit enne päikeseloojangut ja seal võib olla ainult 20 minutit ja pilet on 20 peesot. Mõtlesin siis ka enda õhtu põnevaks teha ja minna seda täna külastama.. Sai päikeseloojangu täpne kellaaeg isegi välja uuritud, 20.51.. Kell 19.45 tahtsin veel pesust ka läbi käia. Aga vot näe, venitasin asjaga nii kaua, et päike hakkas loojuma ja ma ei jõudnud enesega valmis.. Olen ikka täiega uruguaylane.. Nii jäingi oma minekust ilma.. Ehk homme jõuab. :)

Siis mõtlesin hoopis blogi kirjutama hakata, aga Mannu-pannu segas ära selle.. Rääkisime hoopis huvitavat juttu ja magama ta ka ei tahtnud veel minna, mis siis, et teil hakkas seal kell kaks öösel saama.. Ja varsti pidime jälle sööma minema.. Minu "teeaeg" jäi täna täitsa ära.. Kõht ei olnudki tühi.. Vat mis imede ime..

Ja nüüd kuulame siin jälle, kuidas Michael laulab beat it, beat it, beat it (Pazi keeles piller, piller, piller), telekast käib mingi ajuvaba film ja mina kirjutan seda siin. Paziga on meie suhted vist jälle paranenud.. Peale pesu veetsime natuke koos aega ja nüüd jälle :) Tore.. Kui seda peret siin ei ole, siis on tema tuju lihtsalt ülihea ja tema käitumine super. Ja kui teised siin on, siis ainult jonnib, käitub halvasti ja solvab..

Aga muud miskit.. Olge vahvad! :)

No comments:

Post a Comment