Sunday, January 27, 2013

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

27.01.13

Eilne maailma sõda 87 lõppes sellega, et Tomas ja Lolo said ikka aru, et neil on voodis sool ja riis ja muidugi oli teada ka kohe, et seda tegi Valentina. Leticia sai ta peale ikka väga pahaseks ja käskis Valentinal see soga sealt voodist ära koristada. Muidugi kukutati see põrandale ning pool sellest lendas minu voodisse. VÄGA TORE oli öösel magada.. Läksime siis suurde tuppa ja istusime natuke seal. Poisid jäid minu voodile istuma ja Leticia kolas lihtsalt ringi.. Varsti ta leidis selle saapa ka sealt ukse kohalt, aga see tegi talle rohkem nalja kui viha.. :D Uruguay näitas meile iPodist oma pilte, kuidas ta käis maailma kõige suuremas hotellis. Ma väga midagi ei näinud, aga juttu oli ikka tore kuulata. Ning siis tulimegi tuttu. Saime tuled surnuks ja kõik teki alla, aga ei möödunud palju, kui Valentina nuttes veel suurest toas istuvale Uruguayle külje alla jooksis.. Meie olime veel kõik oma toas. Järsku ütles Lolo Tomase nime ja kui Tomas küsis, mis on (mitu korda veel), ei tulnud enam vastust.. Väääga veidraks muutus kõik. Siis läks Tomas suurde tuppa asja uurima, mis Valentinal viga on ja mina jooksin ka järgi, aga kuna Valentina saatis Tomase minema, siis ei jäänud mina ka kauemaks. Tagasi oma tuppa tulime, oli Lolo ka üleval, aga mina ikka aru ei saanud, miks ta Tomase nime ütles.. Valentina rääkis päris ruttu Uruguayga asjad selgeks ja tuli meie juurde tuttu tagasi. Aga ma endiselt ei tea, mis tal juhtus..

Hommik oli minu jaoks samuti veider. Kuna minu ainsaks ajanäitajaks on peale vargust minu käekell, siis olen ta võtnud enda juurde ööseks ja peitnud padjapüüri sisse. Seekord ma unustasin. Hommikul tekkis aga minul üks hetk tunne, et nüüd oleme küll oma magamisega väga hilja peale sattunud, raudselt on kell 12 juba. Kõik teised aga magasid alles. No mis ma siis üksi üleval ikka teen, jäin uuesti tuttu.. Päris tükk aega (tunde järgi) sai veel magatud ja siis otsustasin minna ja võtta kella.. Kell ei olnud veel kümmegi.. Tuli veel üks tunnike tudu. Enne ühtteist aga tuli mul mingi väga veider unenägu, kus oli ka 12-aastaste lemmikbänd The Jonas Brothers. Viimaseid ma kohe üldse näha ei tahtnud ja kuna ka Valentina ärkas sel hetkel üles, siis tõusin minagi :). Sõime hommikust, äratasime teised ja läksime randa.

Hoopis teine rand, kui tavaliselt. Kaks korda oleme seal varem käinud ainult. Vesi oli mõnusalt soe, aga suured lained taaskord ning ei puudunud ka punased lipud.. Kuum oli ka. Seega oli suur tahtmine vette minna. AGA vesi oli täis mingit rõvedust sellest tormist, et kui Valentina ja Paz veest välja tulid, olid nende juuksed täis limaseid tarretise tükke :D Need millimallikad vist olid natuke katki läinud :D Seega päris üleni sisse ei tahtnud ma ka minna. Ainult rinnuni.. :D Ja peale selle, vesi haises väga halvasti. Ja randa oli ujunud muidugi järgmine merilõvi laip. Tal vist olla olnud mingi auk ka peas. Ei tea, mina uurima ei läinud, olen neid kohalikke turistiobjekte juba küllaga näinud.. Aga teised vaatasid teda päris pikalt.. Täna tuli mul aga täitsa suur igavus seal rannas peale. Õnneks seekord võeti kaasa ka mingit reketid ja indiaakapalli moodi asi, saime seda Valentinaga natuke kõksida. Üle kolme ei saanud. Hea seegi.. Enne äraminekut aga hakkas uuesti väga igav, aga õnneks ma polnud ainuke. Valentina hakkas ka vinguma ja lõpuks sai nii vihaseks, et hakkas jala minema :D Ja nii kui ta meist umbes 40 meetri kaugusel oli, pakkisime meiegi asjad kokku. Aga ta nägi meid ja läks hoopis auto juurde Paziga meid ootama.

Kodus sõime lõunat, rääkisime juttu ja siis ma mõtlesin asju pakkima hakata HOMSEKS!!!! Sain natuke pisema kohvri endale kasutamiseks. Kahjuks tahtis Paz just täna siin meie toas oma lõunatudu teha ja ma pidin iPadi mängima minema. Muud ei olnud teha.. Kõik teised läksid samuti magama, välja arvatud poisid. Need mängisid xBoxi ja siis läksid õue.. Valentina peksis mind oma jalgadega läbi une seal minu kõrval diivanil ja mina lõbustasin end mingi laste kaelkirjaku mänguga, mis tegelikult osutus väga raskeks.. Poole viie aeg ärkas Angelica üles ja tuli minuga juttu ajama. Vestlesime täitsa pool tundi.. Tal hakkas minu vanematest kahju, kes kõike seda minu vahetusaastaga seostuvat kannatama peavad.. Vaesekesed.. Tuti-pluti..

Kui teised ka üles ärkasid, lubas Leticia mul oma tuppa tulla ja asjad kokku panna. Paz oli ainuke, kes veel magas. Pakkisin ja pakkisin.. Kell kuus läksid teised randa ja ma otsustasin koju jääda ja pakkida. Ja veel mõne sõna nende kannatajatega seal Eestimaal rääkida.

Ja siis tuli pesu ja siis tuli vidšo de maikol ehk Paziga järjekordne Michael Jacksoni Thrilleri vaatamine arvutist. Õige jaa, vahepeal oli teeaeg ka.. Sai natuke liiga palju söödud.. Saia.. Ei pahanda minuga!!!! Puuviljast juba 6 päeva kõht lahti olnud :(... Peab muna sööma.. Aga muna on siin selle pere jutu järgi kahjulik.. KÕIK on kahjulik.. Vähemalt nii need targad teadlased ju väidavad. Kui te ütlete mulle vähemalt ühe asja, mis kõigi teadlaste ja muude inimeste arust on hea ja kasulik, toon ma teile ühe alfajorese siit Uruguayst... See on väärt mõtlemist..  :D

Valentina ja Tomas tulid rannast ja kella poole kümne aeg läksid kellelegi külla. Mingid sõbrad neil siin vist.. Meil siin laste magamistoas oli väike ema-tütarde aeg. Käis kapides tuuseldamine, lõhnade nuusutamine, kreemide proovimine, tantsimine, ilusaks tegemine ja kõik muu :). Mis kõige vahvam, sain ka sellest osa ja tunnen ennast rohkem klubisse kuuluvana.. Tore :).  Ja meessoost isikuid sisse ei lastud..

Ja nüüd sõime ja nüüd kirjutasin seda ja nüüd tulid Leticia sugulane ja tema koer Peter jälle meile.. Peter ei tunne meid ära.. Urises mu pääle :(.  Küll me jälle semudeks saame! :)

Ja homme ma lähengi!! Juttu siia vahepeal ei tule. Kõigest saate teada kas neljanda veebruari öösel või viienda hommikul.. Loodetavasti.. Sain veel teada, et võibolla kolitakse juba 31. jaanuar tagasi Minasesse :(. Ei tahaaaa!!! Aga see on võibolla. Mulle lubati teada anda, kuhu ma oma tagasisõidu bussipileti ostma pean... Aga nad lubasid kõik mu asjad võtta.. Ja kui lähmegi, siis on kurb, sest ma ei saa enam ookeanisse ujuma ja mul jäi tuletornis käimata ja mul jäi minu soomlanna ja sakslanna siia kutsumata ja me ei saanudki koos randa minna ja mis kõik veel tegemata jäi.. Ma tahan siia jääääääädaaaaa!!! Mis siis, et siin mul sõbrad puuduvad, aga üks kuu varem koju Minasesse.. Ei.. Seal ei ole mul ka midagi väga.. Ainult ujumistrenn, see on hea!! :D Eks näeb. Hoiame pöialt, et saame selle kuukese siin ikka olla...

Olge musikallipaid ja mina olen kaa!!

Ma luban hästi paljudele kaamera ette hüpata, et siis pärast pilte saada :). Või no proovin hüpata..