Friday, December 28, 2012

Õnneseen

Bueno. Mis ma siis täna tegin. Hommikul kella kümne aeg kuulsin mina enda toa juurest suurt mäugumist ja Valentina häält. Tema ärkas täna pool üheksa üles, et minna omale kassipoega otsima. Leidis ühe. Täitsa nunnu teine. Kolmevärviline ja puha. Kahjuks või õnneks Uruguay ei luba enda majapidamisse ühtegi looma ja sellepärast viib Valentina selle kassi oma isa juurde. Ja muide, mul tuli täna meelde, et eilse lõbusõidu ajal rääkis Valentina mulle, et tema isa sõitis kunagi rallit ja oli lausa Lõuna-Ameerika meister. Kahjuks ma ta nime ei saanud teada, unustasin küsida.. Ja ühe asja sain veel teada. Mulle valetati nende vendade osas. Leticia lapsed on ainult Valentina, Tomas ja Maria Paz.. Ei mingit teist poega pole olemas..

Hommikul mina ärkasin 10.30 äratuse peale, sest oli vaja linnas korra ära käia. Kui ma väravast välja astusin, tulid Maria Paz ja Valentina loomaasjade poest ja ostsid kassile toidunõu, söögi ja mingi pallikese. Too on väga mänguhimuline. Kutsusin nad siis endaga kaasa ja koos tegime pisikese tiiru. Kui minu asjad aetud, läksime Leticia töö juurde ja sealt tulime juba Leticia autoga koju. Kodus sõime lõunat ja kell pool kolm oli mul trenn. Jõudsin täna väga ilusti endaga valmis! Ja täna oli mu viimane trenn enne La Palomat. Alles kahe kuu pärast saan tagasi minna.. Natuke kurb, aga samas La Paloma lohutab väga! :D

Trennis oli meil aga üks teine õpetaja. Temaga tegime jälle harjutusi ja lõpus saime veeta natuke vaba aega basseinis. Mängisime sel ajal veepalli. Täitsa vahva ja naljakas oli! :D Meil on nüüd seal rahvast ka rohkem.. Enne trenni koridoris meie tundi oodates küsisid kaks kutti minu käest, et mida tähendab saksakeeles see väljen. Väljendit ma ei mäleta ja samuti ei teadnud ma ka mis see tähendab. Nad küsisid mult seda mitu korda ja tahtsid saada ikka kinnitust, et ma ei tea.. Lõpuks tuli küsimus, et millises Saksamaa osas ma elan. Selle peale ütlesin, et ma ei ole Saksamaalt, ma olen Eestist.. Selle peale tehti imestunud nägu ja nende eksimuses süüdistati ühte tüdrukut meie trennist. Tema teadis, et ma olen Saksamaalt. Nojamh.. Siis, kui meil tund läbi sai, tulid uksest sisse väiksed junsud, kes meil seal alles ujuma õpivad. Ja ka Luciano tuli uksest sisse. Läksin kohe tema juurde talle tere ütlema, võtsin ta sülle ja sain talt ühe suure kalli!! Nii nunnu.. Ta oli ikka täitsa õnnelik, kui mind nägi. Aga tema tähelepanu kadus minult väga kiiresti. Peale tema oli veel seal palju väikseid ja nemad tundusid vist palju huvitavamad olevat kui mina.. Läksin siis pessu ja peale pesu nägin ka Luciano ema. Tervitasin tedagi ja palusin tervitada teisigi.. :) Siis tegin veel tiiru linna peal ja läksin koju oma viimast keeletundi ootama.

Kell neli see hakkas. Kuskil pool tundi rääkisime Patriciaga kahekesi juttu ja siis tuli Valentina oma kassiga meie juurde. Need kaks on ikka väga suured kassiarmastajad.. Saavad klubi teha. Ja nad ei saanud aru, miks mina omale kassi, rotti, hamstrit või Chihuahua (?) tõugu koera omale koju ei võtta. Ei äitah! Okei, koera võtaks küll, aga ainult mõne suurema, nagu Alaska malamuut, retriiver või akita.. Mõni selline numpsijumpsik. See viimane kohe kõige armsam!! Aga ka kõige kallim :(. Kes teab filmi Hachiko, siis seal oli see koer akita tõugu! Mina ja mu pere armusime temasse kohe :D Ehk siis ülejäänud pool tundi rääkisid nemad kas kassidest või siis küsis Patricia paar küsimust minult loomade kohta. Sain teada ka, et Patriciale ei meeldi põdraliha. Ma arvan, et ta ei ole saanud minu emme põdraliha.. Lihtsalt parim asi maailmas!!! Ja kui ta prooviks, armuks ta sellesse kindlasti! Jõuluõhtul pakuti meil siin kodus ka põdraliha, aga see vist oli kuidagi marineeritud või mingi hoopis teistsugune ja see tõesti ei olnud nii hea.. Tunni lõpus andsin Patriciale ka lubaduse talle helistada, kui La Palomalt tagasi tulen.. Ta tahab mult kõike teada saada :)

Peale tundi passisin nõksa tühja ja siis läksimeValentinaga linna peale ratastega, et kassile kaelarihma osta. Käisime läbi kõik loomapoed, lõpuks ühest ta leidis ja sai sealt kaelarihma koos kellukesega.. Aga no nii pisikesele kassipojale ju ei müüda veel kaelarihma. Vahepeal käisin ma Eugenia juurest läbi ja viisin talle ära tema jõulukingituse - kaardi koos meie pildiga. Kui te seda jõulutervituse videot nägite, siis seal istusin ma Eugenia kodus nende ehitud kuuse kõrval. Tegelikult oli see kuuseehtimine veel pooleli. Ja nüüd ma nägin lõpuks ära selle täiesti ära ehitud kuuse.. See oli ikka jumalikult ilus!! Kahjuks polnud mul fotokat kaasas, et pilti teha.. Millegagi ei olnud ülepingutatud ja kõik oli lihtsalt perfektne! :D Kiitsin Eugenia ema mitu korda! :D Siis tuli ka Eugenia ja kui ta mind nägi oli ta ikka mega õnnelik! Ema oli muidugi ka väga säravas meeleolus, aga no Eugenia jooksis kohe minu juurde ja tegi ühe suuuresuure kalli! Nagu poleks kümme aastat vahepeal näinud! :D See oli nii armas.. Ja talle meeldis minu kink ka väga :) Kahjuks ei näe ma teda nüüd kaks kuud, aga pole hullu. Tagasi tulen, siis on meil palju, millest rääkida!! :D Kink kätte antud, läksin Valentinale järgi järgmisesse loomapoodi.

Kui olime need kõik lõpuks ära külastanud, läksime tagasi koju. Leticia vedas juba Valentina ja Tomase kohvreid/kotte toast välja, sest nemad läksid täna oma isa juurde Punta del Estesse mõneks ajaks. Nad tulevad meile La Palomale järele alles 15. jaanuari paiku. Astusin trepist üles, et tuppa minna ja siis küsis Tomas mu käest, et millal ma tagasi Eestisse lähen.. Ütlesin, et juunis või juulis. Siis küsis ta, et kas ma jään terveks selleks ajaks siia elama. Vastasin jaa :). Ja siis ta küsis mult veel väikse muigega, et kas ma lähen nendega ka La Palomale. Ütlesin, et muidugi lähen! Poiss oli õnneliku näoga ja see tegi minu veel õnnelikumaks! Ma meeldin neile! Nii laheeee!! :D

Saatsin nad siis värava pealt ära ja läksin oma tuppa.. Olin natuke aega arvutis. Kella poole kaheksa paiku küsis Leticia, kas tahan tema ja Maria Paziga kaasa minna. Ma ei teadnud küll kuhu me lähme, aga olin kohe nõus. Istusime autosse ja läksime ühte parki, kus olid tema kaks sõbranjet ja nende lapsed. Lastel oli seal ka see pikk lina, mida akrobaadid kasutavad ja millega nad lae all ripuvad.. See oli puu oksa külge seotud. Täitsa lõpp, kui osavad võimlejad need pisikesed ikka on.. Olime seal pargis umbes kolmveerand tundi ja siis tulime tagasi koju. Samal ajal jõudis meie juurde oma autoga ka üks onu, kes aitab meil mööblit ja muid asju La Palomale viia. Mõnest asjast ei saanud ma aru, miks need kaasa võetakse.. Näiteks kaks ilgelt suurt laternat, kuhu saab küünlad sisse panna.. Lihtsalt iluasi.. Aga olgu.. Aitasin Leticiat natuke selle tuuseldamisega.. Kõht oli natuke tühi ja läksin siis peale seda kööki kapi kallale. Tuli jälle üks mõnus kakao ja röstsaiad juustuga. SAI on paha! :D Aga laps ei tohi näljas ka olla.. Läksin üksi verandale sööma ja nautisin seda ilusat sooja õhtut. Siis tuli Maria Paz minu juurde ja hakkasime mingite klotsidega mängima. Kui kakao joodud ja saiad kõhus, läksin oma nõusid pesema ja siis ütles Leticia mulle, et täna lähme välja õhtust sööma. Tuli ruttu pesus käia, riided selga panna ja juuksed ära kammida. Mina, Uruguay ja Maria Paz läksime ees ära, sest Leticial läks veel enda korda seadmisega aega. Istusime siis seal söögikohas laua taha ja Uruguay rääkis mulle tema juhtumist Reinaga, nende tülist. Ei mina ega ka Uruguay ei saanud päris täpselt aru, miks see Reina ikkagi niimoodi vihastas. Täna läks Reina ka kuskile ära koos Valentina ja Tomasega, kotid käes.. Ei tea.. Veel ütles Uruguay, et selles söögikohas käis ta kunagi oma sõbraga iga reede ja koju läksid sealt tavaliselt öösel kell kolm.. Ja veel lubas ta, et uusaastaöösel ei joo ta tilkagi alkoholi.. Seda mina tahaks näha :D Siis jõudis ka Leticia ja varsti tulid samuti nende sõbrad. Juhtus see, millest ma eelmises peres unistasin - minnakse välja sööma sõpradega, veedetakse koos üks ilus õhtu ja kõigil on lõbus! Iga natukese aja tagant tuli ma näole naeratus, sest seal ma lõpuks tundsin, kui õnnelik ma ikka nüüd olen!! Enam paremaks asi minna ei saa :). Ehehh, ja nüüd tulid väiksed pisarakesed ka silmanurka! :) Ja muide Leticia ütles, et La Palomal lähme temaga kahekesi ratastega sõitma ja Uruguay peab Maria Pazi valvama. Hiljem vahetame :D Saab vahva olema!! OOOTAAANN!!!

Koju tulime alles kuskil poole ühe paiku. Maria Paz oli nii väsinud ja torises. Talle ei läinud üldse korda see, et üks Leticia sõbranna laps minu ja Leticia juukseid katsus ja oma näpukestega kammis. Paz läks sellepärast nii endast välja, et õudne kohe.. Kodus kirjutasin teile selle valmis ja nüüd lähen tuttu ära :) Mõtlen veel, kas panna homseks äratus või magada lõpuks ennast korralikult välja ehk siis võin ärgata alles kuskil kahest päeval..

Teile üks lauluke ka, mida pole enam ammu kuulnud, aga meeldib mulle väga! :)



Igastahes BUENAS NOCHEESS!!!

No comments:

Post a Comment