Thursday, December 27, 2012

Ülelend, happy end!

Eile kell üks öösel ütles mulle Valentina: "Anni, homme hommikul vara lähme jooksma või rattaga sõitma!" Olin täitsa nõus, kuigi kell oli juba nii palju, et hommikul vara üles ärgata ja ma olin siis juba liiga väsinud.. Oli tahtmine lihtsalt kolm päeva jutti magada. Aga no see selleks. Leppisime siis kokku, et kell kümme lähme.

Mina siis panin omale kohusetundlikult äratuskella 9.15ks. Magama sain alles kahest. See on ikka kohutavalt hea tunne, kui hommikul kell 6.45 teed silmad lahti, vaatad kella ja saad teada, et võid veel 2 ja pool tundi magada!!! 9.15 helises siis minu äratuskell ja suure vaevaga sain end voodist püsti ajatud. Pesin näo puhtaks, tegin voodi ära ja läksin üles. Valentina ei olnud veel tõusnud.. Tegin omale siis väikse hommikusöögi kakao ja puuviljasalatiga. Siis mõtlesin, et olen lahe ja loen hommikusöögi kõrvale iPadist postimeest või miskit, aga nett ei tulnud lahti :S. Minu ägedus jäi ära. Siis sai kell kümme.. Valentinat ei näinud ma veel kuskil.. 10.05 läksin üles korrusele. Ei kuulnud ühtki häält ja tema toa uks oli ka kinni. Nagu ma alguses lootsingi, ta ei viitsinud ka üles ärgata ja meie hommikune treening jäi ära. Läksin siis ise ka tagasi tuttu. Panin igaks juhuks äratuse ka uuesti, et lõunasööki maha ei magaks. 11.45. Ehk siis sain veel poolteisttundi tudida!!! JEEE!!

Kell 11.45 see vastik äratuskell siis helises.. Muidugi ma ei viitsinud ennast kohe püsti ajada ja minuga juba on see, et kui kohe üles ei tõuse, siis jäängi sinna voodisse.. Seekord oli ka nii. Kell 12.34 tuli Reina mu toa juurde ja äratas mu üles, küsides, kas ma lõunat ei taha süüa..? Ja mina olin kohe kõpsti üleval :D

Olin juba pool oma söögist ära söönud, kui Valentina tuli trepist alla. Esimese asjana, kui ta mind nägi, hakkas ta vabandama ja sorritama. Ja siis me purskasime mõlemad täiega naerma :D. Ütlesin talle ka, et ma olin väga õnnelik, et ta magas seal, sest ma olin ka nii väsinud ja tahtsin veel magada. :D Sõime rahulikult oma lõunasöögi ära ja siis hakkasime Fruit Ninjat iPadis kordamööda mängima, et kes saab ikka suurema skoori. Mina võitsin ja mul jäi selle iPadi rekordist viis punkti puudu.. Kui kahju.. Peab veel proovima ja endast ikka märgi maha jätma..

Kell kaks tulin arvutisse teadmisega, et mul on veel aega trennini küllalt. 14.14 jõudsin maa peale tagasi ja sain aru, et mul pidi hakkama 16 minuti pärast trenn. Hopsti läks arvuti kinni, hopsti asjad kotti, hopsti teised riided selga ja hopsti uksest välja. Jõudsin trenni täpselt õigeks ajaks!

Trenn oli meil täitsa tavaline jälle.. Ei miskit erilist. Peale trenni käisin ühes kella ja ehete poes, kus palusin ühel onul minu käekellal patarei ära vahetada. See võttis aega alla minuti.. Mõtlesin, et läheb natuke ikka rohkem aega.. Ei jõudnudki ehteid uurida.. Aga nüüd mu kell jälle töötab!! :) Siis läksin pidžaamapoodi ja ostsin omale uued tuduriided. Kell oli siis juba kümne minuti pärast neli ja kella neljast pidi algama mu keeletund. Kappasin siis kiire sammuga koju tagasi. Õnneks ma ei ela enam seal pooletunnise jalutuskäigu kaugusel.. Olin juba natuke enne nelja kodus. Panin oma ujumisasjad kuivama ja läksin elutuppa Patriciat ootama. Kell oli juba 16.20, teda ikka ei olnud. Mõtlesin, et äkki ta on mulle sõnumi vahepeal saatnud, et ei tule või miskit, aga kui jõudsin alla garaaži juurde, nägin teda väravast sisse astumas. Tund oli täitsa vahva jälle.. Sai natuke nalja ja puha.. Peale tundi vaatasin Spordiaasta Tähtesid lootusega leida oma vanemaid kuskilt rahva seast, aga ei näinud. Kui see lõppes, tuli Valentina ja küsis, kas tahan temaga linna peal ratastega väikse tiiru teha. Olin vägagi nõus. Tegime siis selle väikse tiiru ja kui tagasi koju jõudsime ning garaažiuksest sisse olime saanud, ütles Valentina, et tahab minna poodi ja osta midagi head. Vedasime siis rattad uuesti välja ja läksime poodi. Poest ostsime õunamahla ja alfajoreseid. Njampsik. Kodus sõime ja vedelesime natuke niisama. Siis tegin ära selle kauaoodatud video!! Näete seda juba kohe! :)



Mõni koht jäi udune, sest kaamera ei suutnud fokuseerida end vahepeal.. Ärge pikka viha pidage!
Aga on ilus, eks?? Ikka väga suur erinevus võrreldes eelmise koduga.

Peale seda tuli Valentina jälle ja küsis, kas tahan minna temaga linna peale uuesti ratastega. Tomas läks välja kuskile ja Valentina tahtis teda leida. Ütleb koguaeg, et tahab Tomast leida, aga tegelikult talle meeldib üks Tomase sõber ja tahab teda hoopis näha.. Blondijuukseline poisike. Või no tema jaoks. Tegelikult tavaline brünett poiss. Oh seda noorust! Kahjuks me ei leidnud neid. Tulime siis nii öelda korraks koju, et ta saaks neile vist sõnumineerida vms.. Minul oli aga kõht tühi ja vitsutasin jälle puuviljasalati sisse. Siis tulin arvutisse ja tegelisin mõne tähtsa asjaga. Kui need tehtud sai, oli kell juba pool kümme. Läksin üles teiste juurde. Uruguayle tulid külla mingid kaks sõpra ja koos vaadati Uruguay "Rahaaugu" saadet. Nad on siin sellel saatel ühed väga suured fännid. Kui küsimus tuleb, siis helistatakse kohe sõbrale, et mis tema arvab, mis vastuseks on jne.. Ja kui ise vastavad õigesti, siis läheb suurteks hõiseteks. Nagu jalgpalli vaadatakse..

Mul hakkas seal varsti natuke igav ja mõtlesin võtta arvuti üles ja seal blogi kirjutada. Enne, kui meil oli õhtusöök (seekord sellist ühist õhtusööki ei olnudki), küsis Uruguay Reinalt, et miks meil söögiks ainult makaronid ja salat on, et kas midagi rohkemat ei olegi. Selle peale vist sai Reina nii pahaseks, et ta läks alla garaaži ja lõi pauguga ukse kinni. Mõne aja pärast läks tema juurde ka Leticia, et temaga rääkida, milles asi. Mina seda ei teadnud, et nad siin all on. Tulin rahulikult oma arvuti järele ja vaatan, et kõik tuled põlevad. Midagi on viltu. Ja peale selle oli ilge suitsuhais üleval. Jõudsin siis oma toa juurde ja nägin neid siin vaikselt istumas. Taipasin kohe, et häirisin nende vestlust, võtsin ruttu oma arvuti ja läksin tagasi üles. Üleval sain blogi aadressi internetti sisse lüüa ja siis tahtis Valentina minuga jälle oma "venda" otsima minna. Kell oli juba üksteist läbi.. Suure palumise peale olin nõus ja tulime temaga alla, et ma saaks arvuti ära panna ja pikad püksid jalga tõmmata, sest väljas on täna täitsa jahe.. Maria Paz tahtis ka meiega tulla ja kõndis meiega alla. Siis nägin, et Reina kurivaim suitsetas siin minu toa taga ja kuna mu toal ust ees ei ole, pean seda haisu nüüd siin tükk aega veel kannatama.. Oi kuidas see mulle kohe üldse ei meeldi. Võtsime siis rattad, läksime välja ja jõudsin garaažiukse ka enda järelt kinni panna. Maria Paz, Leticia ja Reina pidid autoga kuskile lihtsalt niisama sõitma minema. Kuna aga neil on siin üks kastiga auto ja kast on lahtine, siis Valentina pakkus välja, et lähme hoopis selle autoga sõitma ja meie kahekesi lähme kasti. :D Mõeldud, tehtud. Tuuritasime niimoodi umbes tund aega mööda linna ringi. Nalja sai palju, kui Valentina seal kastis oma tagumikku keerutas ja siis järsku autod meie selja taha ilmusid. Tal oli päris piinlik. Rääkisime juttu ja nautisime aeglase sõidu ajal seda ilusat õhtut. Natuke külm oli, aga polnud viga. Lõpuks korjasime Tomase ka peale ja tulime tagasi koju. Ja muud me rohkem ei olegi teinud.

Olge tublid ja liikuge palju!

No comments:

Post a Comment