Saturday, December 1, 2012

Homme!!!!

Eile oli paha ilm. Väga pilves ja vihmane. Hommikupoolik oli nagu ikka, kell viis algas mul keeletund. Siis hakkasid järjest tulema Camila õpilased, aga teda ennast muidugi siin ei olnud. Pidi viiest oma inglise keele tunnist koju tulema, aga jõudis siia alles peale kuute. Hea mutt küll. Peale tundi oli natuke aega jälle tühja passimist, tuli teeaeg ja kella üheksa aeg hakkasime valmis seadma järgmiseks Canta Lavallejaks (see kohalik lauluvõistlus). Seekord oli finaal. Ja ma ei saanudki alfajorest :( Minu kõrval istusid mingid tüübid, kes enda meeleheaks plaksutasid ja karjusid kõigile kaasa ja vahepeal kutsuti üks tüüp lavale ja ta sai selle eest ühe alfajorese. Pärast toodi neile veel, aga mind ei pannud seekord keegi tähele. Ma istusin ka täiesti keskel. Kui on soovi saada üks maitsev maius, siis peab istuma ääre pool Nüüd ma jagasin matsu ära ;)

Üks Camila hea sõber oli ka seal finaalis ja loogiline ka, sest ta oli ainuke, kes laulda oskas. Kahjuks oli tegemist telefonihääletusega võitja välja selgitamine ja sellepärast jäi ka meie sõbrake esimese kolme seast kahjuks välja. Võitis kõige halvemini laulnud isik. JEEEII! :D

See "üliäge" värgendus lõppes jälle kaheteistaeg ja läksime jala tagasi koju. Kui me sinna üritusele kõndisime, siis nägin teeääres vääääga palju jaanimardikaid helendamas. NIIII ILUS OLIII!! :) ja siis kogu selle ilu rikkusid ära mingid jõulutulukesed, sest pean üles tunnistama - mingit jõulutunnet ei teki ilma külmade ilmadeta ja ilma lumeta. Samuti peaks ju see aeg olema, kus mandariinid on kõik võrratult maitsvad ja piparkoogikauss tühjeneb silmapilguga. Siin on aga suur kuumus ja päike, mandariinid oma põnevuse kaotanud ja piparkooke ei ole olemaski.. Ja need jõulutulukesed ühel uksel ajasid lihtsalt naerma.

Koju tulid meiega kaasa muidugi järgmine suurem kamp, kes hakkas pitsat hävitama. Mina muidugi tahtsin ka süüa, aga jäin oma parima puuviljasalati juurde. Ja siis kella ühe aeg läksin tuttu ära, sest pidime täna hommikul varem ärkama, et minna mulle lühikesi pükse La Paloma jaoks ostma. Mis te arvate, kas ma sain selle suure kisa sees magada? Ja siis, kui nemad lõpuks hommikutundide ajal vait jäid, otsustas üks sääsk mind piinama tulla, seega suht unetu öö.

Hommikul ärkasin 9.30 äratuse peale, aga vot Camila oli juba ära läinud kuskile ja jätnud oma sõbrakesed siia magama. Kui ma parasjagu oma vorstisaia kallal olin, tuli ta koos Gonzaloga ja liitus minuga. Siis sain aru jälle, et nagu enamus tema lubadustest, ka see jäi täitmata. Läksin siis üksi linna ja tegelikult nii oligi parem :).

Kaheteistaeg tulin koju tagasi, Camila istus Gonzaloga Gabriela magamistoas ja teised alles põõnasid. Aga õnneks ei möödunud palju, kui ka nemad tõusid, niiet kuskil ühe aeg saime alustada lõunasöögiga. Kell kaks pidi mul jälle keeletund olema, aga Patricia tuli siia ainult mulle mate joomiseks asju tooma ja ütles, et peab minema, sest ta isa tunneb end halvasti ja on haiglas. Ma arvasin ausalt, et ta selle mate kohapealt teeb nalja, aga näed, tõigi mulle oma asjad :D. Tegelikult meil oli ühes tunnis minu reisist juttu ja YFU ütles, et võtke kaasa midagi, mida saate jagada, näiteks mate, gitarr, pall vms. Ja Patricia kohe uuris, kas mul on oma mate nõu ja muidugi mul ei ole.. Ja siis ta lubas mulle tuua ja näe tõigi. Ma küll ei usu, et ma selle sinna kaasa võtan, sest minu arust ei ole see midagi erilist. Tavaline tee on  hulga parem.

Niiet tund jäi ära ja tegin vestlust ema-isaga. Ja samal ajal panin kohvrit homseks kokku. Kõik käivad juba mitu päeva pinda, et millal ma oma kohvri ära pakin, aga mina ei näe küll mingit mõtet seda mitu päeva varem ära pakkida.. See aeg oli minu jaoks isegi vara, aga tegin seda, et mind lõpuks rahule jäetaks. Siis ma sain teada, et Camila läheb kinno ja peale seda Maldonadosse tädile külla. Gabriela ja vanaema lähevad homme järgi. On ikka toredad sellid küll. Ikka ilma minuta peavad just minema. Ju nad siis ei taha mind endaga kaasa. :D

Kella kuue ajal läksime vanaema ja Lucianoga siia lähedale parki ja veetsime ilusa õhtupooliku. Ja nüüd lähen teed jooma :)

HOMME LÄHEN JUBA LA PALOMALE!!!! OOOOOOTAAAANNN!!!

Kohtume järgmine laupäev! Olge muskinid ja ärga pahandusi tehke!

No comments:

Post a Comment