Tuesday, December 18, 2012

Viimne söömaaeg.

Noniii!!! Viimane täispikk päev aadressil 19 de Abril 532.

Algas sellega, et vaatasin kella 11.11. Camila endiselt magas. Aga juba 11 minuti pärast olime mõlemad üleval. Või no mina olin püsti, tema hakkas telefoniga rääkima. Jõudsin panna riide, kammida pea, teha voodi ära ja minna lõunat sööma, tema ikka rääkis seal voodis oma telefoniga..

Peale lõunat olin natuke veel arvutis, kuhu ma ka ennast unustasin. Mul algas kell 14 trenn, aga 13.30 olin ma endiselt ja väga rahulikult arvutis. Tavaliselt ma väljun vähemalt 35 minutit enne trenni algust kodust. Viskasin ruttu asjad kotti, vahetasin riided ja asusin kiire sammuga teele. Jõudsin kuskil 500 meetrit ära kõndida ja siis tuli Camila oma rolleriga kodu poolt ja ütles, et viib mu ära. Vedas.

Trennis oli jälle üks suurem hulk rahvast. Aga üliägedamast äge trenn oli!!! Kõigepealt, eile ütles meile treener, et nüüdsest saavad trennid olema iga päev kell kaks. Me siis läksime kaheks kohale ja sulpsasime täpselt 14.00 basseini. Möödus 10 minutit, treenerit ei olnud, hakkasime ise krooli ja konna ujuma. Siis kuskil 14.20 tulid mingid tüdrukud ja nende järel keegi onu. Meil kästi basseinist välja tulla. Keegi meist ei saanud aru, miks, aga meile öeldi siis, et meie tund algab kell 14.30.. Kõik olid väga segaduses. 14.25 tuli siis meie oma treener lõpuks sinna külma koridori ja võisime jälle sooja basseini hüpata. Ajad muutusid jälle. Või no õigemini nüüd on jälle need samad ajad, mis algselt olid. Puder ja kapsad.. Aga trenni alustasime krooli ja konnaga taaskord, siis tulid harjutused ja siiiis.. Siis pidime ujuma nii, et hoiame käest kinni, aga samal ajal ujume krooli. Väga naljakas oli. Sama pidime tegema selili ujudes. Siis pidi üks võtma teisel jalgadest kinni ja esimene pidi ujuma kätega konna, jalad paigal, teine jalgadega konna. Siis krooli samamoodi. Väga vahva oli ja lõbus! Ma olin selle meie trenni prost tüdrukuga jälle ühel rajal ja meie rajal oli veel üks invaliidistunud tüdruk (neid on meil seal päris mitu) ja ta jäi meile koguaeg ette. Aga seal oli samal ajal üks tädike selle ruumi aknaid pesemas ja tal oli seal ka voolik, kust tuli jääkülma vett ja kui me ei ujunud, lasi treener meile kohe seda jääkülma vett pähe. Oikurja.. Kunagi me teeme talle kõik tagasi!!

Peale trenni käisin fotopoes, ilmutasin pildi Eugeniale, ja toidupoes, ostsin frikadellisupiks materjali. Siis hakkasin koju tulema ja nägin Barbarat! Issand, teda pole juba ammu näinud. Ütlesin talle ka, et vahetan pere.. Tema emale kindlasti meeldiks see uudis, sest tal on mingi vimm Camila peale ja vist isegi vihkab Camilat.. Ladina-Ameerika... Aga Barbara ema on tegelikult vääga tore inimene! :) Tahab kangesti eesti keelt ära õppida.

Tulin koju ja natuke aega olin täitsa niisama.. Kell pool seitse pidi algama mu keeletund ja kell 17.45 läksin hakklihatainast supi jaoks kokku segama.. Olin juba peaaegu lõpetamas ja siis astus Patricia uksest sisse. Kell oli alles kuskil kuus, kui sedagi.. Vaatas siis natuke aega, kuidas ma seda seal valmistan ja kui olin lõpetanud, läksime oma tundi. Meil sai lihtsalt niiii palju nalja jälle! Rääkisime uuest kodust ja kuidas ma La Paloma maja ette kujutan jne.. Küsisin talt siis sellise küsimuse, et kas ta teab nende pereliikmete nimesid, sest mina teadsin ainult pereema oma - Leticia. Külas käisin, siis kuulsin ka nende kahe tüdruku nime, aga vot ei mäleta enam. Patricia teadis ainult pereema ja pereisa nime. PALUN ÄRGE NAERMA HAKAKE!!! Pereisa nimi on Uruguay!!! Päris tõsiselt kohe!!! Ma purskasin ikka kõvasti naerma ja kui issile rääkisin, siis ei suutnud pisaraidki kinni hoida... Ma väga loodan, et ma seal uues peres nende ees naerma ei hakka, muidu lendan kohe uksest välja.. Küsisin Ismaelilt (üks sõber, kes külastab praegu Eestit ja Peterburi Venemaal, aga on pärit Uruguayst), et kas see on väga levinud nimi ja ta ütles, et ta tunneb ise ka ühte sellist isikut.. Aga see nimi pidi ikka väga imelik olema.. :D

Ja peale keeletundi olin natuke veel lihtne Maria ja siis läksin suppi keetma. Suppi sai täpselt poti ääreni! :D Kui poti kapist välja võtsin, küsis vanaisa, kas ma ei tahaks ehk suuremat potti, aga arvasin, et pole vaja. Ja näed, väga täpselt mahtus supp potti ära! Kirjas oli, et seda suppi tehakse 30 minutit. Mina tegin enam-vähem tunnikese, sest kartul ei tahtnud üldse pehmeks minna. Kuskil üheksast sai valmis ja siis jätsin ta lihtsalt seisma, sest just siis lõpetati "teeaeg". Mõtlesin, et olen koos nendega seal köögis, aga järsku tegelesid kõik oma asjadega ja keegi minuga vestlema ei jäänud. Ürita siis vastutulelik olla ja väärtuslikku pereaega veeta.. Tulin jälle arvutisse. Kuskil kella kümne aeg tuli Gabriela mu juurde ja ütles, et hakkame sööma, Camila tuleb ka kohe koju. Olin täitsa päri, soojendasin supi jälle soojaks. Camilat aga ei tulnud selleks ajaks. Meie aga ei jõudnud oodata, sest täna on siin täitsa külm ilm ja endalgi jahe.. Ja kõht oli ka väga tühi. Alustasime siis Gabriela ja vanaisaga söömist. Vanaema tuli ka seltsi, aga tema suppi ei tahtnud, sest ta ei söö kunagi õhtust, väljaarvatud jõuluõhtul. Lubas homme süüa. Kõik muidugi kiitsid suppi ja tegelikult sai küll täitsa hea. Kiitsin ka ennast :). Kui mul kausike tühjaks sai, andsin neile üle ka väiksed jõulukingitused omalt poolt. Ilusad etnosokid. Ja tädile kalendri ja Lucianole kalevi kommid ja ilus magnet eesti tüdrukuga. Kõik olid õnnelikud.

Kui me olime söömise lõpetanud, tuli lõpuks Camila. Ta kiitis ka mu suppi taevani ja sokid läksid talle ka peale! Mina sain neilt ka kingituse.. Ühe lilla maika, kuhu peale on kirjutatud Angel.. Natuke väike, aga poes ei pidanud suuremat olema.. Tuleb saada peenikeseks!! Lugesin täna just mingit artiklit kuskilt, et mingid targad onud kuskilt targast ülikoolist tegid kindlaks, et aeroobika on kõige tõhusam treening, kui tahta peenikeseks saada! Ja jõutreening lisab just kilosid, sest ainevahetus ei saa siis hästi oma tööd teha! Vot nii! Targad on oma sõna öelnud!

Ja kui ka Camila lõpuks oma söömise lõpetas ja nõud olid pestud, ei olnud mul jälle midagi teha ja tulingi siia blogi kirjutama. Kui ma alles alguse juures olin, siis tuli Camila siia tuppa ja vahetas riided ära. Küsisin siis, et kuhu ta nii hilja õhtul veel läheb. Camila Larossa kutsus ta enda juurde ööseks ja sinna ta ka läks. Normaalne.. Neil oli päeval siin vanaema ja emaga mingi suurem tüli jälle, ei puudunud ka pisarad.. Ütles mulle, et tema lahkumine täna ei ole minu pärast vaid nende pärast. Ei teagi nüüd, kas enne äraminekut näen teda veel või mitte.. Aga olgu. Oma uued minu kingitud sokid pani ka juba jalga! :)

Ja HOMME LÄHENGI!!! 24 tunni pärast olen uues peres olnud juba umbes 7 tundi!!!!

Ja hispaania keele tunde on alles jäänud ainult 5!!! Ei taha, et need ära lõppeks.. Aga samas, kui me lähme La Palomale kaheks kuuks elama uue perega, siis ei saaks me oma tunde nii või naa teha.. Lõppevadki täpselt ära.. Kahju kahju..

Hoidke mulle pöialt ja olge mõnsad!


2 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

    lisasin siia ühe lingi, kui tahad nats kaalust alla võtta ja ennast vormi saada.. Ise tegin seda iga hommik ja õhtu ning 2 nädalaga kaotasin 4 kilo. Kõtu läks trimmi ja hea oli olla, muideks kindlasti joo ka palju palju vett! ;) Ja katsu saia mitte süüa , ma tean kui raske see on :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud!! Vett oolen joonud ikka väga palju ja saia üritan ka vältida.. Aga tõesti on raske see saia vältimine siin maal.. :D

      Delete