Wednesday, October 24, 2012

päike paistab peale!

24.10.12

Ei saa mina aru nendest ilmadest siin.. Kord on ulme torm ja juba järgmine päev on päike väljas ja väääga palav. Ja hommikuti on alati pilves ja sama ilm.. Kunagi ei tea, mida selga panna.
Ehk siis täna oli väga soe ilm taaskord. Koolis miskit muud põnevat ei toimunudki, kui väljaarvata, et inka jäi ära ja selle asemel räägiti meile, mis hakkab toimuma järgmine aasta. Ühesõnaga tutvustati suundasid, mida valida saab. Mina veel täpselt ei tea, aga suuure tõenäosusega võtan teaduse suuna.. Eks näeb, mis elu toob. Samuti jäid meil mated ära, sest ka selle tunni ajal tulid mingid tähtsad onud meiega rääkima. Mina panin poole pealt jooksu, sest kell kaks pidin juba ujuma jõudma ja see oleks lõppenud peale ühte ja siis ma ei oleks ju lihtsalt jõudnud. Kodust oli vaja asjad võtta ja lõuna oli ka vaja ära süüa :).

Peale trenni tulin koju ja hakkasin ajaviiteks keelt õppima ja rääkisin emme-issiga.. Camila kutsus veel endaga Manueli juurde, aga kuna mul oli kell seitse keeletund ja ta oleks alles peale kaheksat koju tulnud, siis otsustasin mitte minna. Ja seal oleks ma veits igavust ka tundnud nagu viimasel ajal tavaks.. Keele tunnis sain Patricialt hullusti kiita, sest olin vääga palju kodust tööd ära teinud :) JEEEIII!! JA SIIS ta ütles mulle, et eelmine kord nägi ta peale minu juurest lahkumist Gabrielat ja nad rääkisid minust. Samuti küsis ta Gabrielalt luba mind mingil nädalavahetusel Minast avastama viia!!!! AAAHHH, ta on liiga tore!!!!! Samuti teab ta kõiki minu muresid ja rõõme siin, niiet ta on nagu minu teine tugiisik :D Ja sellepärast ma ootan ka meie tunde koguaeg.. Kahju ainult, et varsti saavad need läbi, aga ehk hoiame ka peale seda ühendust :)

Panen teile video ka siia, mille interneti avarustest leidsin :) Vahva!












Olge tublid! :)

No comments:

Post a Comment