Monday, October 15, 2012

Väsinud peoline.

15.10.12

Ei jõudnud siia eile kahjuks. Aega oleks olnud küll, kohe väga palju, aga kahjuks laiskus tappis mu. Laupäeva õhtul tuli meile veel Barbi külla ja jäi meile ööseks. Need grillitud kanad ja lammas olid meile õhtusöögiks ja samuti eile lõunasöögiks. Minu isu siin on vist õnneks vähe väiksemaks jäänud, kui see enne oli, sest enam ei taha nii palju korraga süüa. See on hea!! :)
Eile magasin kaheteistkümneni, hommikust ei saanudki nautida, sest lõunasöögiaeg surus peale. Nagu ütlesin, sõime lammast ja kana. Magustoiduks oli kohe kaks kooki. Üks see sidrunikook ja teine šokolaadikook. Mõlemad olid nagu jäätised. See selleks.. Peale lõunat passisime natuke niisama. Vaatasin seda üliägedat 40 kilomeetrist hüpet, mis see hulluke tegi. Kahjuks pidin minema poole hüppe pealt koosolekule, mille korraldasid olümpiamängude korraldajad, kus me vabatahtlikud olime. Nad tahavad meile mingisugust laagrit korraldada ja selleks peame minema kuskile üritusele tööle, et raha koguda natuke. Väga täpselt aru ei saanud. Tagasi tulime, siis vaatasin muidugi hüppe ka uuesti üle. NIIILAHEEE!! Tahaks ka hüpata :D.
Õhtul tulid meile külla Manuel ja Cecilia. Eile pidi tegelikult toimuma see suur minu jaoks korraldatud pidu renditud kohaga ja 50ne külalisega. Kahjuks aga need inimesed, kes pidid selle koha rentima, ei helistanud Camilale enam tagasi, ega andnud teada, kas nad üldse said selle koha, siis see jäi ära ja toimus vähe väiksem pidu. Kahe külalisega. Mina olin millegi pärast nii väsinud, et vajusin juba enne ühte ära. Ega tegelikult väga huvitav ei olnud ka, sest nad rääkisid ainult omavahel oma asjadest ja omas keeles, nii et mina ei saanud midagi aru.




Täna ärkasin pooleüheteistkümne aeg koos Camila ja Ceciliaga. Sõime hommikust ja hakkasime filmi vaatama. See oli mõnus. Selline pidu mulle meeldib :). Kuskil nelja aeg vist läksime linna keskväljakule sellele festivalile "asju ostma". Lubasin endale, et ostan omale nüüd hunniku asju kokku, sest sellel festivalil on kõik palju odavam, kui poes. Njamhh.. Dressikas, mis mulle väga meeldis, aga narmendas igalt poolt, oli üleöö palju kallimaks läinud ja ausalt öelda, ta ei olnudki nii ilus.. Midagi ilusamat ka ei leidnud.. Käisime kõik vahed mitu korda läbi, aga ma ei leidnud ikka omale midagi. Siis otsustasime lohutuseks minna jäätist sööma. Ja täna oli ikka väga palav ilm, niiet kulus ära. Jäätised söödud, läksime mõndadesse poodidesse vaatama, kas ma äkki nendest leian midagi, aga tühjagi.. Ühes poes nägime veel samasuguseid dressikaid nagu ma algul tahtsin omale osta, aga seal maksid need ikka väga palju rohkem.. Lõpuks läksime keskväljakule tagasi, sest ma lihtsalt tahtsin endale vähemalt midagigi saada ja õnneks ühe pluusi ikka sain.. Wuhuu!




Nüüd oleme tagasi kodus ja vedeleme. Seda viimast on vahepeal ikka väga palju. Aga mulle tänane päev meeldis :) Kvaliteetaeg oma hostõega!

Olge tublid!

No comments:

Post a Comment