Tuesday, October 30, 2012

Vihmapiisad kukuvad mu peale!

30.10.12

Näed siis, juba tulebki november.. Siis tulevad jõulud, siis tuleb jälle kool kunagi ja siis juba varsti peangi tagasi Eestisse minema.. Väga kiirelt möödub see aeg ikka..

Täna hommikul esimene asi, mis tegin, oli aknast välja vaatamine. Lootsin väga, et ilm on ööga paremaks läinud.. Oligi, aga mitte nii palju, kui oleks vaja olnud.. Taevas oli ikka väga pilves ja päikest ei paistnud kuskilt.. :( Aga kooli jõudsime õnneks kuivalt! Minu koolipäev siis oli selline: 2 x filosoofia = ristsõna lahendamine, 1 x füüsika = vaba tund (põhjust ei tea), 1 x keemia = anti tunnitöö, mille tegin ära kahe minutiga ja ülejäänud aja passisin, 2 x bioloogia = Camila telefoni piinamine. Keemias nad hakkasid õppima sidemeid (üksik-, kaksik- ja kolmiksidemed, ehk alkaanid, alkeenid ja muud loomad..) ja mitte keegi ei saanud sellest teemast lihtsalt aru.. Oli ju ainult vaja teada, et süsinikul peavad kõik neli sidet ühendatud olema.. Oijummel.. Väga paljud ei saanud neid kolme väikest harjutukest tunnigagi valmis :D Peale tundi kutsus õpetaja mind enda juurde. Mõtlesin, et mis nüüd siis lahti, mis ma teinud olen.. Tema aga tahtis teada, mis ma homme selga panen :D Me lähme homme taaskord seebimiitinguga Montevideosse lõpetamisele, kuhu tulevad muidugi kõik need kokku, kes eelmine kordki Montevideos oma tooteid müümas käisid. Ja see on väga pidulik sündmus, niiet muidugi kannan ma oma kaunist kleiti :) Tuli välja, et meie keemia õpetaja tuleb ka meiega kaasa, niiet vähemalt üks normaalne inimene peale minu läheb ka sinna.. :D Nalii.. Keegi meist ei ole normaalne :D

Peale kooli tulin koju Gabrielaga, sest Camila läks viimasele (loodetavasti ja arvatavasti) seebimiitingule. Sõin lõuna ära ja otsustasin siiski ujuma ka täna minna. Algul olid küll mõtted teised, aga läksin siiski :) Täna pidi Camila ka kaasa tulema, aga nagu ikka, tuli tal ka täna midagi vahele.. Meie trenn maksab 1150 peesot ehk 44 eurot kuus ja ta vist on käinud see kuu ainult 3 või 4 korda :D Normaalne tüüp ikka..

Hommikul, kui kooli sõitsime, siis nägime Camilaga vapustavat vaatepilti. Meie maja lähedal asuv jõgi oli sellest suurest vihmast täiega üle ajama hakanud, niiet ühte silda ei olnudki hommikul näha :D Kahjuks ei saanud ma hommikul pilti sellest teha, sest meil oli kooli kiire. Leppisime Camilaga kokku, et tuleme peale kooli ja peale trenni.. Ja mis te arvate, kas ta oli kodus, kui mina trennist koju tulin.. Muidugi oli ta jälle Manueli juurde läinud. Kuna siin on odavam sõnumeid saata kui helistada, siis saatsin talle sõnumi küsimusega kus ta on, aga vastust ei tulnud.. Ootasin umbes veerand tundi ja lõpuks otsustasin üksi minna. Vahepeal helistas ka Maite (YFU Uruguay peaaegu boss.. isik, kes teab kõike.) ja ütles, et tuleb meid järgmine nädal külastama. Seda sellepärast, et ma rääkisin oma tugiisikule sellest olukorrast, et mu pere ei vii mind kuskile ja sõpru mul siin ka väga palju ei ole, sest linn on väike ja me oleme Camilaga ühes klassis, mis on totaalselt jama värk. Victoria andis sellest teada YFU kontorile ja nüüd siis ongi asi seal maal, et Maite tuleb meiega jutustama. Eks näeb, mis saab.. Loodan, et asjad võtavad hoopis parema suuna peale seda :)

Igatahes, läksin siis üksi sinna jõe äärde pilte tegema.. Kahjuks vesi oli juba päris palju taganenud, aga üleujutus oli ikkagi.. Sild oli "kahjuks" korras.. Käisin veel seal pargis, kus pühapäevalgi ja nüüd oli see ikka tuhatmiljon korda ägedam.. Tegelikult oli mul täitsa hea meel seal üksi olla.. Istusin pingile, kuulasin oma muusikat ja mõtlesin oma mõtteid.. Peale minu oli seal veel kaks punti kala püüdmas ja rohkem ei kedagi... Ilm oli ka paha, uduvihma sadas natuke ja see isegi tekitas veel parema oleku, sest oli põhjust kapuutsi pähe panemiseks ja omas mullis olemiseks :) Kokku tegin seda väikest jalutuskäiku tunnikese ja siis tulin koju tagasi.. Natuke jutustasin emme-issiga ja siis läksin oma joonestamise tööd tegema. Sain teada, et ma pean selle neljapäevaks valmis saama ja ma ei olnud veel poole pealgi.. Kuna ma ei tea sellest alast ega teemast midagi, siis olen tegelikult täitsa rahul oma "Skatepark'i" tööga :)  Ja midagi sellist ma pole varem joonestamises teinud.. Kui kõik päris valma, siis näitan võibolla teile ka, kui mulle kommi annate :D

Homme lähme siis Montevideosse sinna lõpetamisele ja kuna see on päeval, siis peale seda lähme ka shoppingule.. Ma tean, et shoppamine on tore, aga minu jaoks oleks toredam seda linna avastada.. Aga nojahh.. Äkki kunagi ükskord paistab valgus ka minu peale ja ma saan sinna minna!!! Ja mina homme kooli ei lähe! Saab natuke kauem magada! Camila läheb ka ainult esimeseks tunniks, et teha filosoofia kontrolltööd ja siis läheb massaaži (kirjutasin õigesti??). Victoria tuleb ka nädalavahetusel Minasesse ja kutsus mind mingile showle.. Minek veel päris kindel ei ole, aga hoiame pöialt!

Muide selle keelega on selline lugu, et kui hispaania keel võib öelda et vaikselt tuleb, siis vene keel kaob nagu tuul.. Kõik need 6-7 aastat õppimist on raisus :D Kui keegi palub öelda midagi vene keeles, siis oskan öelda ainult "Tere, minu nimi on Anni. Ma elan Viljandis" ja edasi enam ei tule midagi :D :D Vahepeal jään isegi mõtlema, kuidas öelda "mina" vene keeles.. :D


Pean vabandama, sest pilte tänasest on liiga palju ja meil on kell samamoodi liiga palju.. Panen need siia homme hommikult üles, sest ma ei jõuaks täna enam ära oodata, millal nad ükskord ära laeksid..

Muud polegi.. Tsauksti!

No comments:

Post a Comment