Wednesday, October 17, 2012

Padjakas.

17.10.12

AJALUGU, TÄNA! Nagu eile juba kirjutasin, olen ma siin Uruguays olnud täpselt kaks kuud. Ja täpselt aasta tagasi saatsin YFUle ära oma taotlusankeedi, et üldse siia saada! Tulevastele vahetusõpilastele - te ei kujuta ette, kui kiiresti see aeg läheb!!

Eile kirjutasin ka, et Camila väänas oma jala välja ja täna kooli ei läinud sellepärast. Mina tahtsin aga ikka minna, sest mis ma siin kodus ikka magan. Algul ei tahtetud küll lubada, aga lõpuks ikka sain nende nõusoleku. Põhjus, miks nad mind lubada ei tahtnud, oli see, et vihma sadas. Hommikul sain veel pika loengu Gabrielalt, et see on ikka natuke halb mõtte minna praegu kooli, aga ma ei lasknud ennast sellest segada ja läksin ikka. Ja ma olen oma valikuga igati rahul. Esimesed tunnid olid filosoofiad aka Anni keeleõppimine. Siis tuli kirjandus, kus me kuulasime jälle mingit laulu, mida me juba eelmine kord kuulasime 3 korda!! Ja nad tegelesid sellega. Mina uurisin põnevusega teiste pinaleid, sest nende pinalid on ikka jõhkralt suured. Nad tassivad siin kõike kaasas. Värvilistest vildikatest klammerdajani välja. Siis tuli inglise keel, kus muidugi oli jälle palju piinlikke momente, kui tuli tõdeda, et inglise keele õpetaja ei oska kohe üldse inglise keelt. Ja matedes tegime kontrolltöö ülesandeid läbi, neid, millest ma töö ajal aru ei saanud. Ei saanud ka nüüd aru, niiet targemaks ma seal ei muutunud. Ahjaa, korra pidi õpetaja mind natuke noomima ka, sest minu tuju oli üleval ja mul oli vaja teisi segada :D Mis sa teed, kui üks uljaspea eestlane Minasesse lahti lastakse?! :D

Kui kooli sain ma Gabriela motikaga, siis koju tulin jala. Muidugi pidin enne veel Gabriela töö juurest läbi minema. Tegelikult pidin koju ka motikaga minema, aga kuna ma oleks pidanud siis pool tundi tühja seal passima, siis küsisin luba jala koju tulemiseks. Sain loa väga kergelt! Inimesed, asi areneb!

Kodus sõime lõunat ja seedisime seda natuke ja juba saabuski aeg ujuma minemiseks. Ilm on täna olnud ikka väga halb, suht koguaeg on sadanud. Aga ma läksin ikka jala ujuma. Muss kõrvas ja omad mõtted peas = vääga mõnus jalutuskäik! Ujumas anti meile jälle harjutusi ja mu käed väsisid ikka täiega ära. Ja millegipärast ei taha konnaujumine enam välja tulla :( Proovin veel.
Koju tagasi sain ühe Camila sõbrantsiga, kes puht juhuslikult oli ka naiste riietusruumis :D Ta kutsus oma isa järgi ja varsti saabuski üks kollane vääga romu auto. Õnneks jõudsime ilusti koju ja sain lõpuks puhata.

Kell seitse oli keele tund ja minu arust muutuvad need üha enam naljakamaks. Patriciale samuti ei meeldi minu inglise keele õpetaja, niiet koos on hea teda taga rääkida!! :D Nad töötasid kunagi koos ja siis ta räägib mulle kõike põnevat, mis selle õpetajaga toimunud on :D NALJAKAAASSS!!! Räige padjaklubi, eksolee :D

Ehhee! Järsku läks siin majakeses jälle karjumiseks, aga seekord olid need rõõmuhüüded, sest vanaisa võitis loteriiga 9000 peesot ehk umbes 345 eurot. PIDUU! Tegelt võiks ju ka mõnikord võita..

Aga ma olen tänasest päevast väga väsinud, niiet kaon ära tudumaale. Ärge mind palun otsima tulge.
Head ööd! / Head päeva!

No comments:

Post a Comment