Saturday, October 6, 2012

Tereeee!!!

06.10.12

Eile mina ja Camila koolis ei käinud. Osalesime siinsetel olümpiamängudel vabatahtlikena. Alguses arvasin, et kohale tulevad mingid hullud sportlased, aga esimeste gruppide kohalejõudes nägin, et tegemist on üritusega, mis pühendatud noortele invaliididele. Esmalt toimus rongkäik, kus meie ülesandeks oli ridu korras hoida, aga see meil väga ei õnnestunud. Siis algas avamine, kus räägiti palju ja mingid memmekesed ka tantsisid natuke. Või no lihtsalt keerutasid ennast. Lauldi ka hümni, mida ma esimest korda kuulsin, aga kahjuks ei tehtud seda tervenisti, lauldi ainult algust. Siis viisime oma külalised nende ööbimiskohta ja varsti tulime tagasi keskplatsile. Istusime natuke seal ja siis tulime koju lõunale. Peale lõunat läksime ühte teise kohta, see oli vist mingisugune spordibaas. Alguses mängisime seal nende väikestega natuke, sest seal oli ka mänguväljak. Väga südamlik oli näha, kuidas üks minu klassivend ja üks minu paralleelklassivend väikestega mängisid. Muidu on nad nagu noored teismeeas poisid ikka, kes enda arust on räigelt lahedad :D. Üldse oli väga kaunis vaadata, kuidas noored inimesed tegelevad vähemarenenud inimestega. Kõik oli nii armas. :)


















Kella viie aeg tulime koju ja tegime pesu, sest päev oli kohutavalt palav ja seega tundsime end mustalt. Kell seitse oli mul keele tund ja kell kaheksa läksime kinno. Nii halba filmi ma ei mäletagi, et oleks varem näinud. Väga kohutav. Filmi nimeks oli Resident Evil: Retribution (2012). Õnneks popcorn oli hea ja magus. Ja täitsa odav kah. Normaalne pakike maksis umbes 1 euro. Ja ma sain veel lisaks ka, sest Camila poisssõber ei soovinud enda omi :) Wuhuu, mul vedas!

Täna pidime minema Maldonadosse tädile külla. Seda me aga ei teinud, sest väljas on vääga paha ilm. Vihma sajab ja hommikul müristas kohutavalt. Ma nägin isegi unes seda müristamist. Ja peale selle on Gabriela väga haige ja eile käis lausa haiglas korra ning ka Camila ei tundnud ennast hommikul hästi. Seega passime täna niisama tühja. Õhtul teen oma/vanaema salatit (kana,mais,ananass ja majonees, soovitan soojalt, parim salat ever) võibolla. Loodetavasti!

Maldonadosse minemise asemel tähistan hoopis oma issikese sünnipäeva. Skype on lihtsalt väga hea asi! Saan ka tema sünnipäevapeost osa võtta. Ainuke jama on see, et kartulisalatist jään ilma :(

Möödunud on mõned tunnid ja me sõime lõunat. Kuna Gabriela on haige, siis valmistasime selle Camilaga ise. Mina pidin veel ÜKSI poes käima, et osta 6 muna ja ühe piima. Saingi hakkama. Ja veel üksi. See muide selline külapood, kus peab küsima :) Ma arenen. Siis hakkasime lõunat valmistama. Tegime kartuliputru, viinereid ja praemuna. Puhas rämpstoit. Ja jõime muidugi pepsit! :) Tegin jääteed ka esimest korda, eks varstinäeb, kuidas välja tuli..

Ja taas on möödunud mõni tund ja selgus, et ma ei saagi õhtul oma salatit teha, sest me lähme hoopis Manueli juurde õhtust sööma.. teinekord..


Ning veel on möödunud mõned tunnid. Käisime linnas, viisime Gabriela töö juurde mingid paberid, ostsime väikseid saiakesi teeajaks ja andsime mingid paberid Barbara emale, et too ulataks need siis Barbile. Ja tõime mu kiivri sõbra juurest ära. Polegi teile veel öelnud, aga ma sain omale uue kiivri. See on kellegi oma Gabriela töö juurest ja see on ikka palju suurem kui see titekiiver, millega enne pidin sõitma. See on kohe nii suur, et peale minu pea mahuks sinna vist veel üks pea sisse.. Sõites Camila Larossa (sõber) juurde, otsustas meie armas motikas nimega Harry oma tagumise ratta ära lõhkuda ning see läks tühjaks. Koju sõitmine oli ikka väga naljakas. Tee oli umbes kaks kilomeetrit pikk ja liikumine käis nii, et kord sõidutas motikas meid ja kord sõidutasime meie motikat. Sõita oli ikka väga hirmus selle lombakaga!!


Tänane päev üldiselt on olnud väga rahulik. Rahulik sellesmõttes, et oleme veetnud terve päeva kodus. Jah, hiljem küll lähme Manueli juurde, aga muidu on olnud väga mõnus ja vaikne päev. Vaikne ka selles mõttes, et ei ole olnud mingit karjumist, sest Gabriela on haige ja seega ei karju väga ning saavad Camilaga väga sõbralikult läbi ja meie väga kõva häälega vanaema on tädi sünnipäeval Maldonados. Seal on ka vanaisa ja kui teile päris ausalt öelda, siis on mul selle üle kohe väga hea meel. Tema on siin peres ainus isik, kes mulle ei meeldi kohe üldse. Esiteks ta koguaeg haiseb suitsu järele. Teiseks ta ei ole kunagi millegagi rahul ja ainult pomiseb enda ette. Kolmandaks, ta joob meil siin koguaeg. Igapäev läheb tal vähemalt üks pudel veini ja need veinipudelid ei ole mitte 750-milliliitrised vaid kaheliitrised.. ja vahepeal on seda joogihulka tema käitumises näha. Ilma temata on minul endal kohe palju meeldivam siin majas olla.. 

Aga soovin veelkord oma kallile issile ja kallile vanaisale palju õnne sünnipäevaks! Olgu teil ilus aasta!! :)

Anni.


No comments:

Post a Comment