Monday, October 8, 2012

ÜKSI!

08.10.12

Täna läksin kooli, tuju oli väga maas.. Ei teagi miks. Ei tahtnud kellegagi rääkida, ei tahtnud midagi teha ja naeratada ka ei tahtnud.. Polnudki mingit põhjust selliseks masenduseks, aga millegi pärast ta tuli mulle peale.. Seega koolis ei olnud midagi huvitavat..

Tuju muutus siis, kui me tulime koju lõunat sööma ja ma sain teada, et ma võin lõpuks ometi üksi kuskile minna. Muud valikut lihtsalt ei olnud.. Ma pidin täna üksi trenni minema, sest Camilal oli inglise keele tund täna ja ta ei oleks peale trenni sinna enam jõudnud. Seega läksin üksi, kõndisin üksi trenni, olin trennis ilma Camilata ja tulin trennist koju üksi!!! Väga mõnus oli! Peale trenni, kui pidin ise jala koju tulema, käisin ka mõnest poest läbi, aga ei leidnud midagi huvitavat. Niiet tegin natuke pätti ka ja ei tulnud otse koju. Trennis tegime ka täna palju rohkem kui eelmine kord. Koguaeg pidime ujuma ja tunni lõpust vaba aega ei saanudki.. Ikkagi meeldis väga ja ma arvan, et jään sinna trenni kuni aasta lõpuni :)

Pärast koju jõudes mõtlesin, et teen teile siis selle kauaoodatud video ära minu siinsest kodust. Mõned ruumid jätsin näitamata, sest nendes mina ei ela. Seal elavad ju teised inimesed ja natuke kohatu oleks minna nendesse filmima.. :) Ärge pikka viha pidage!

Video on siin:

 http://youtu.be/EDYR5S5-yCA

Olin kodus peaaegu et üksi, sest kui ma siia jõudsin, siis suleti kõik uksed ja mindi vist tädi juurde. Igatahes teisi inimesi ma ei näinud ega kuulnud tükk aega! 
 Varsti tulid siia külla Camila sõbrad ja Evangelina, kuid Camilat ennast veel ei olnud. Pidin siis natuke aega ise nendega olema.. Nende Camila sõpradega on siin nii (mitte ainult nendega, kes külla tulid.. kõigiga), et mõned kohtlevad mind kui normaalset isikut ja mõned arvavad, et ma olen mingi väike titt, kes millegagi hakkama ei saa või siis kes ei tea maast ega ilmast midagi. Need viimased arvajad ajavad kohati ikka väga närvi. Ja kuna Camila on minust aasta noorem, siis paljud tema sõbrad on veel nooremad ja jutt, mis nad räägivad, on vahepeal ikka väga kahtlane.. Huvitav, kas ma olin ka kunagi selline..?? Ja nende naljadest ei maksa rääkidagi.. Kõik on kas locod/locad (hullud) või geid.. Haadi-ha-ha! Vaikselt tüütavad ära sellised naljad.. 
Kus ma nüüd jäingi..? Ahjaa, tulid sõbrad külla. Lõpuks jõudis õnneks ka Camila ja üsna pea tõi ta ka Gonzalo (Cami poiss) siia. Ja kuna Camila üks sõber ja see Evangelina on nüüd peale seda 15-aasta sünnipäeva uus kuum paar, siis midagi muud siin ei toimunudki, kui üks amelemine.. Mina istusin rahulikult arvutis, vaatasin Kättemaksukontorit ja üritasin neid siin eirata! Nüüdseks on need sõbrad ja Evangelina siit läinud ja kohe-varsti läheb ka Gonzalo. Jälle rahulikum olla :) Tegime ka ära igaõhtuse teeaja ja nüüd on väga mõnus olla!

Kõike head!
Anni.

No comments:

Post a Comment