Tuesday, October 23, 2012

Väiksed junsud..

23.10.12

Kui eile oli pikkkkkk postitus, siis täna tuleb lühem.

Hommikul tuli Gabriela meie tuppa ja ütles, et me ei lähe täna kooli, sest meile oli jõudnud see suuuur tuul ja väljas oli päris tormine. Ohjummel, ma muutun varsti ikka väga laisaks ja ma ei kujuta ette, mis minust siis Eestis jälle saab.. Põõnasin siis üheteistkümneni ja kuni kella kolmeni laisklesime siin kodus. Siis läksime Luciano lasteaia esinemisele. Kõik panid ennast kohe viisakamalt riidesse, ainult vanaisa otsustas tulla oma kodu riietega ja peale selle haises ta ka jubedalt oma suitsu ja veini järele. Ja mina pidin seda terve aeg kannatama, sest ta istus minu kõrval. Sellepärast ei saanud väga Luciano esinemist ka nautida. Aga kõik, mida kogesin, oli armas nagu ikka väikeste laste puhul :)
Peale pidu läksime Camilaga Manueli juurde natukeseks ja siis edasi Camilale seebimiitingu lõpetamise jaoks kleiti otsima. Siis tulin mina jala koju ja hakkasin keelt õppima. Ja selline ongi olnud minu päev :)


Neljapäeval lähme Montevideosse seebimiitinguga. Meid kutsus sinna meie toetaja, pank nimega RedPagos ja selle omanik. Kuna meil on seebimiitingul oma turustajad, müügiesindajad ja muud sellised, siis iga inimene läheb oma valdkonda uurima sinna panka. Ehk siis, kuna mina olen nö Camila (direktori) sekretär, siis lähme temaga sinna, kus töötab direktor. Keeruline, aga loodan, et saite aru. Ja võibolla saame pärast minna ka kaubanduskeskusesse või kuhugi mujale aega veetma.. :)

Ja ma sain ka nüüd alles teada, et mul on alates eilsest onupoeg!!!! Ootasin seda hetke ikka vääägaaaa :) Otto sündis 22.10.12 kell 23.58! Minu väike armas tiigrikene :)

Olge mõmpskinid. Tsau!

No comments:

Post a Comment