Monday, November 19, 2012

pildid, pildid

Juba ilusam ilmake.

Lähme randa.


Püüan merelaineid!

Olen suur.







Mütsike tahtis ära lennata.

Haaran krabist.



Inglid liival.

See ongi see tüdruk, kes meile koguaeg lehvitas ja meie üle naeris.

See vahva sild!!


Eugenia kardab. Või siis mitte...

Kuulus kuradi käsi maa seest välja tulemas.

Punta del Estes.

Rikaste värk - taksodeks ainult mersud.

Suundume ostukeskuse poole.

Üübersuur koer. Pildi pealt ei olegi väga aru saada..

Agustina.

Et, äää, Ma ei tea, äää. Nohh, äää.

Oi neid emotsioone peale filmi..


Pime oli ja pildilt on ikka väga paha näha, aga see on kõige kuulsam hotell Uruguays ja seal ööbimine pidi maksma ikka roppu raha..

Meelelolud rannaliival.

Väga meeldib see pilt..

Titanic.

Titanic x4

poose.

Jooga.

Käte laiutamine on moes. Agustina ja Marikenaga.



ocho-cincooooo

ocho-cincooo

Camilaga niisama rõõmsad olemas.

Eugenia niisama lendlemas

hüppepildid on rannas kohustuslikud. Agustina, Marikena, Camila ja Eugenia.


Like'n värki 5342

Eugenia ja Camila hullamas.

Algas balletitund.





friiiooooo

jooksen ujumaaaa.

oli liiga külm, et kaugemale minna.

Eugeniaga.


ma tean, ma olen hirmus.














kaon merre.

Tegime mereääres perega pilti :) Südame lisas Eugenia.

Gravitatsioon möllab.

Gravitatsioon möllab 2.

Agustinaga

proovisin ilus olla, Agustina pidi ikka kõik ära rikkuma.

Gravitatsioon möllab 3.

tsau meri.

eugeniaga.

varjudemäng



tänan, et vaatasid ära kõik need 82 pilti.

No comments:

Post a Comment