Tuesday, November 27, 2012

Tudu on suur..

Niisiis. Eilne õhtu lõppes sellega, et läksin ikkagi vanaema ja Camilaga filmi vaatama. 16 minutit jäin ainult hiljaks.. :D Sättisin ennast siis nende kõrvale ja proovisin filmi süveneda. Väga välja ei tulnud, sest kohutavalt häiris, et inimesed filmis liigutavad suud inglise keeles, aga räägivad hispaania keeles ning filmi all jooksevad inglisekeelsed subtiitrid. Veider oli. Aga proovisin nii kuis sain. Järsku mina kuulen norskamist enda kõrval - mõlemad magasid. Eino tore filmi vaatamine küll!! :D Natuke aega läks mööda, kui vanaema järsku üles ärkas ja Camilalt küsis, kas ta magab. Vastuseks kõlas ei ja mõlemad olid jälle suunanud oma silmad ekraanile. Möödusid veel mõned minutit ja oli kuulda järgmist ning juba natuke kõvemat norskamist. See kestis ka eelmisest kauem. Kui filmi oli vaadatud juba nats üle tunni, ärkas vanaema jälle üles ja küsis minult, kas ma pole väsinud. Tegelikult olin küll ja nähes neid selle suure une käes vaevlemas otsustasin ka ära tuttu minna, ning pidime filmi täna edasi vaatama. Kahjuks selleni me pole veel jõudnud ja kell on juba pool üksteist öösel. Las jääda. Polnudki kõige huvitavam film minu jaoks.

Hommikul kell seitse toimus midagi. Ma ei tea mis, aga see katkestas korraks mu une ja pani mind kella vaatama. Kell 09.44 ärkas Camila. Mina otsustasin veel pool tunnikest tudida. Imelikul kombel läks minu pool tundi natuke pikemaks ja ma ärkasin 12.22, kui Camila korraks meie tuppa tuli ja kapist midagi võttis. Ehmatasin selle kellaaja peale kohe nii metsikult, et hüppasin kohe püsti, võtsin esimesed kättejuhtuvad riided ning jooksin vannituppa. Kui sealt välja sain, pidin juba lõunasöögilauda istuma.

Peale lõunasööki olin mõnda aega arvutis ning sain teada ühe ülihea uudise! Britta sai pere!! :) Ja kõik tundub siiani ülisuper olevat niiet loodetavasti läheb tal kõik üliüliägedalt!! Hea meel tema üle!!

Kella viie aeg läksin ja olin üks tubli sporditüdruk. Tegin ühe tiiru - pool maad kõndimist ja pool maad jooksu terviserajal. Väga pikalt seda teha ei saanud, sest väljas oli meeletult kuum ja päike paistis lagipähe. Väga-väga palav. Ja natuke sain ma pahaseks ka, sest vanaema käskis kaasa võtta telefoni, aga mul ei olnud seda kuskile panna ja pidin seda seega käes hoidma. See mulle ei meeldinud. Aga mõnesmõttes on tal ikkagi õigus :)

Tagasi koju jõudsin, siis sain YFUlt kõne. Öeldi, et mulle otsitakse praegu veel pere ja küsiti kohe mitu korda, kas mul on kõik korras ja kas mul on hea tuju.. Ütlen ausalt, tänu viimasele kahele päevale on mul väga super tuju olnud!!

Ja siis rääkisin natuke empsi-issiga ja edasi tuli minu filmiõhtu. Mõtlesin, et teen täna Step Up-i õhtu ehk vaatan ära kõik need neli filmi, aga kahjuks jääb vist asi poole peale, sest kell on juba peaaegu üksteist öösel ja ma olen ära vaadanud ainult esimese filmi. Kohe asun teise kallale :)

Ega muud ei olegi!
Tsauksti!

No comments:

Post a Comment