Friday, November 2, 2012

puhkepäev

02.11.2012

Lubasin teile eile pilte meie kostüümidest halloweenipeol, aga vot näe, ei ole pilte sellest. Põhjus selles, et suurest kostüümipeost sai mõnus filmiõhtu. Vaatamisel oli üks õudukas, millest keegi aru ei saanud, ja muidugi kõigi tüdrukute lemmikžanr, romantiline film. Magama läksin mina alles kell neli ja teised läksid veel hiljem. Täna hommikul ärkasin poolkaksteist ja otsustasin hommikust mitte süüa, sest teadsin, et varsti on lõunasöögi aeg käes :D See tuli hoopis alles kella nelja aeg, kui küsisin teiste käest, kas nemad ei olegi näljased. Kuna me olime kolmekesi, mina, Camila ja Micaela, siis olin mina ainuke entusiastlik noor inimene, kes viitsis teha sööki soojaks. Ehk siis hakkasin kokaks neile :)

Kella viiest läksime Camila, Evangelina ja Manueliga linna ühte parki istuma. Natuke aega olime seal ja varsti läksime tagasi kesklinna, kust ostsime Camila ja Manueliga "pisikesed" jäätised. Ma ei ole varem sidrunimaitselist jätsi söönud, täna oli see aeg kätte jõudnud. Uhhh, kui hapu oli :D Täitsa imelik oli süüa haput jäätist.. :D Õnneks oli jäätis kahe "palliga" ja teine pall oli vanilli jäätis šokolaadi tükkidega ja see oli juba hoopis magusam! Vahepeal otsustas ka mingi suur jobu putukas minu jäätist limpsama tulla, aga mina kui jõhkralt paha inimene siin maailmas, näitasin talle, mida tähendab minu jäätise varastamine. Ehk siis kahjuks/õnneks see putukas enam meie seltsis ei viibi..

Selline tore päev oli! Ilmad on ka mõnusad soojad jälle ja lubas isegi tervet nädalavahetus mõnusalt sooja ilma!

Ja muide, ühe asja olen unustanud teile öelda. Ükspäev võtsin mina oma kapi pealt meepurgi, mille ma olin ostnud, et oma nohu ravida, aga enam ei vajanud seda raviks. Seega otsustasin seda kasutada tee maitse paremaks muutmiseks. Gabriela jäi mind suurte silmadega vaatama ja ta ei suutnud uskuda, et teed koos meega juuakse. Ütles mulle, et ma üllatan teda ikka iga päev, aga ta lubas selle ära proovida.. Siiani ta seda teinud ei ole :D

tordikene.

Eugenia oma hirmsate silmadega halloweeni õhtul

kes on rahul, kes kardab..

nalja kah!

piduuuu!

parki lähen ma ja parki lähed sa!

Evangelina on rõõmus!

Evangelina ilus ratas..

ja mina röövisin selle :)

Add caption

naliii! :D

väike jäts :)


olge tublid, tsau!

No comments:

Post a Comment