Wednesday, November 7, 2012

Soeeee.

07.11.12

Täna ärkasime hiljem, kell kaheksa viisteist, ja läksime kooli alles üheksaks. Mina mõtlesin kohe, et ju siis filosoofiad jäid ära, kuna neil on seal see viimane suur kontrolltöö tehtud ja nüüd ei ole neid tunde enam. Kus sa sellega, meie jõudsime kooli (meiega olid veel Marikena ja Agustina) ja siis mina vaatasin ukse pealt, et filosoofia tund käib. Ma arvan, et midagi jama ei olnud, et nö poppi ei teinud, sest ka õpetaja nägi meid ja oli väga rahulikus meeleolus. Ja peale selle oli klassis ainult mõni üksik õpilane.

Siis tulid kirjandused, kus neil oli see suur kontrolltöö ja mina tegin poolteisttundi sudokut. Põnev! Kui juba mõned neist õpilastest olid lõpetanud, siis ühinesin nendega ja läksime õue vilusse istuma. Ilgelt palav oli olla lihtsalt. Klassis ei olnud väga õhku ka ja see oli lihtsalt paha.. Ja me saime vist päikesepiste ka, sest enne järgmise tunni algust suutsime klassiõdedega peast päris lolliks minna. Hakkasime mingit laulu laulma, mis mulle muidugi ära õpetati ja mille ma muidugi nüüdseks olen ära unustanud, ja siis selle järgi tuli teatud kohtade peal plaksutada. Ja muidugi pidime seda ka oma mate õpetajale näitama :D piinlik... Mate tund oli meil väga lühike, sest me tahtsime ainult oma kontrolltöö hindeid teada saada ja seda ka, kes eksami peavad tegema. Siin õpilased tavaliselt ei pea eksameid sooritama, sest need on mõeldud ainult neile, kellel väga pahad hinded on ja kes ainest läbi ei saa. Hindamissüsteem on ühest kaheteistkümneni ja kui saad mingi töö alla kuue, siis see on nagu mittesooritatud või no väga paha. Umbes nagu meie 3- või midagi sellist.. Ma ei tea kas neid töid ka siis uuesti teha saab või mitte. Igatahes, kui sellest ainest läbi kukud ja sul on väga halvad hinded, siis pead tegema eksami. Ja ka minu hostõde vist peab selles aines eksami tegema juhul, kui ta nüüd viimase töö ka halvasti teeb.. Tal seekord nii hästi ei läinud. Muidugi olid paljud klassiõed kohe šokeeritud, kui kuulsid Camila nime selles listis. Ja kui Camila sellest emale rääkis, siis kohe mindi eraõpetaja juurde ja hakati õppima viimaseks kontrolltööks.

Ja siis saigi see imeline koolipäev läbi, tulime koju, sõime lõunat. OIOIOIIII, teate mis.. Kui mina tahtsin panna palava ilma tõttu jalga lühikesed püksid, siis sain ma suure pettumuse.. Ma olen ikka niivõrd kapiks muutunud (isa sõnad), et mul ei lähe enam lühikesed püksid jalga :(. Käin ju ujumas iga päev ja söön ka ikka väga palju tervislikumalt, kui selle vahetusaasta algul. Ei tea, milles viga.. Ilmselt see sai..

Ujumas oli täna natsa rahulikum, kui eile.. Eile oli kaheksa inimest, täna seitse. Ja seda paksu tolvanit ei olnud.. Peale ujumist käisime Camilaga asju ajamas, et ma saaks minna 2.-7. detsember La Paloma reisile YFUga. Ootan juba väägaaa!!!! Saab natuke vaheldust siin Minases olemisest.. See reis viib meid ühte kõige ilusamasse ja tähtsamasse looduslikku paika Uruguays nimega Rocha. Me külastame La Paloma linna, randu, majakat, Santa Teresa lossi ja rahvusparki, La Pedrera linna ja Punta del Diablo randu, tänavaid ja poodi (?), Cabo Polonio linna, randu, liivamägesid ja majakat. Onju äge, eks???!!! Veebruaris toimub ka üks reis Brasiiliasse vihmametsa ja koskede juurde, mida ma ka väga-väga-väga tahaks külastada, aga vaene vahetusõpilane nagu ma olen, tuleb veel mõelda selle üle. Brasiilia reis saab olema ka kõige kallim, aga samas on see ka kõige huvitavam ja ilusam reis niiet... Elame-näeme.

Ja peale kogu seda askeldamist tulin koju, õppisin natsa, olin arvutis natsa ja kell seitse oli mul keele tund. Ma endiselt ei saa aru, miks tunnis nii hästi rääkimine välja tuleb, aga kui tahan midagi näiteks vanaemale seletada, siis see teeb küll ilusat naeru suud, et saab aru ja kui keegi talt küsib, et mis ma talle rääkisin, siis ta ütleb, et ta ei saanud täpselt aru.. Kahju.. Aga vähemalt ma püüan :D

Aaa, ja muide. Täna see palav ilm.. Oli 33 kraadi sooja.. Mõnus, eks?? Homme tuleb veel hullem.. Ilmapoiss lubas 40 kraadi sooja!!! Kahju ainult, et siin ujuda kuskil ei saa :( . Igatsen oma vana-võidu jõge..

Kõik. Olge lahedad!

No comments:

Post a Comment