Tuesday, March 5, 2013

PAAAKKKKKK ja KIRIIIII!!!!

Eile õhtul mina mõtlesin, et tavai, homme on aeg jälle kargud alla ajada ja jooksma/kõndima minna. Aga nagu ikka, tuleb miskit vahele. Täna, peale hommikusööki, tuli Reina minu juurde ja ütles: "Need vist on sulle..", ja ulatas mulle ühe ümbriku ja mingi paberi. Paber oli postkontorist ja ümbrikul oli ainult minu aadress, saatjat ma ei teadnud. Võtsin kirja lahti ja näe, vanaema oli mulle kirjutanud :). Kiri jõudis Eestist Uruguaysse täpselt kuu ajaga! Ja siis lubavad need 12 päevaga kohale saata.. On ikka jorsid. Vanaema tänan! :)
Aga see postkontori paber... Olin vist nii õhinas, et ei saanudki päris täpselt aru, miks see mul on. Aga ma arvasin õigesti. Reinalt küsides sain kinnitust, et pean minema postkontorisse oma pakile järgi, aga alles peale kahte. Kell oli siis alles kuskil 12. Oii need kaks tundi olid ikka meeletult pikad. Õnneks lõbustas mind seriaal nimega Sõbrad. Ning Paziga arstide mängimine :D Mõni minut peale kahte panin end valmis ja kõndisin postkontorisse.


Postkontoris pidin paberi ette näitama, natuke ootama, siis kuskile allkirja, aadressi ja dokumendinumbri kirjutama ja siis saingi paki kätte! Oi õnne!! :D Ja kohe tagasi koju!
Kodus oli suuuuuuur tahtmine kohe pakk avada, aga seekord pidin pilti saama sellest. Tükk aega otsisin, kuidas oma läpakaga pilti saab teha, ei leidnud. Kunagi vähemalt sai.. Lõpuks pidin ikka läbi neti tegema, aga ega asi halvem polnud. Ja siis tulin mõttele küsida Reinalt kaamerat, mida ta mulle ka lahkelt lubas. Niiet mul on nüüd mõni pilt jälle!! :)

Ja siis pidin muidugi jälle ema-isaga jutustama ja oma õnne jagama!! :D Tüübid olid omale HD-veebikaamera ostnud ja siis mina siin kükitasin oma halva pildiga.. Mongolid..

Kui nendega lõpetasin, läksin üles, vaatasime mingit järgmist Jacksoni DVD-d ja muud pahna sealt telekast, sõime õhtust ja jäätist. Kell kümme läksid Uruguay ja Leticia kuskile välja ja kellelegi ei öeldud kuhu.. Valentina kutsus mind endaga üles tema tuppa kaasa väitega, et tahab mulle miskit näidata. Tegelikult otsis lihtsalt seltsi kolmeks minutiks, kuni tuli Reina ja käskis neil magama minna ja minul alla kobida.. :D

Ja nüüd vend lõbustab mind siin.

Pildid pakist ja üüberrõõmsast minust! Igaks juhuks hoiatan, et tuli päris mitu reidilaksu-pilti ja kriitikuid võib ka häirida mitmetel piltidel esinev lahtine suu.
Kaua oodatud kullakallikene!

Minu tänase paki sisu! Ristsõnad, pluus, lipp, šokolaadid, telefon, mp3 ja laadijad mulle, ülejäänud perele.

Tänane pakk + eelmiste pakkidest järelejäänu. Tänase paki sisule lisandusid veel kommid, PIPARKOOGID, šokolaadid ja kaks ristsõna.

njammi,njammi. Kindlasti arvate nüüd, et mulle ei tohi enam ühtegi pakki saata, milles miskit magusat sees on.. Ütleme nii, et mida rohkem, seda uhkem! :D

See kommikuhi seal keskel oli enne ikka palju suurem!! :D


Rõõmus mina oma kommikestega.
 
Mida kaunist pluusi!! :) Tänan tädi Tiinat!

Go ESTonia!!


Olen lahe 33



Tubli tüdruku pilt kah.


Paki sisu eest tänan tädi Tiinat, Monikat ja muidugi emmet-issit-vennat!!!!

Olge lõbusad!

No comments:

Post a Comment