Thursday, March 7, 2013

Positiivsuse festival!

Nonii! Minu viimane vaheaja päevake on leidmas oma lõpu.. Hommikul ärkasin ikka äratuse peale kell kümme. Sain hommikusöögi valmis tehtud ja lauda istutud ning siis Reina küsis mult, et kas viitsiksin minna poodi spagette ostma. Muidugi! Olen tubli ja aitan!
Saadeti mind poodi nimega Irrisari, ehk see pood, kus müüakse häid saiakesi. Ma ei teadnudki, et nad seal pastat ka müüvad. Läksin ja ostsin ja sain hakkama! Kusjuures ma polegi seal poe osas nii sees käinudki. Korra vahetusaasta algul käisime seal kohvi joomas ja võileiba söömas.. Nüüd ma nägin, mis nad seal veel müüvad! Kindlasti toon koju ka miskit sellest poekesest..

Kodus jälle natuke olin arvutis ja natuke tegelesin Paziga. Valentina jäi ka täna kõhuvalu tõttu koju, aga ega me sellepärast rohkem ei suhelnud. Ta magas lihtsalt terve päev. Lõunaks sõime siis pastat, nagu te kindlasti juba arvasite. MEGA hea oli jälle. Reina on viimasel ajal ikka super kokk olnud! Kiidame.

Siis ma vaatasin täna veel oma üksikud kooliasjad üle, tegin koolikoti rämpsust tühjaks ja nüüd olen peaaegu et täitsa valmis kooli minema. Tegin endise klassiõega kooli teemal veel juttu, ehk siis küsisin talt küsimusi, et mis tunnid ja klassid ja kunas me need kõik teada saame. Täna kella poole seitsme aeg saime mõnele küsimusele vastuse. Pidime selleks kooli ise vaatama minema. Saime teada, kus klassis me õpime ja kes on meie klassikaaslasteks. Minu klassis on kokku 12 õpilast!! Kahes klassis oli veel vähem - 6 ja 5 õpilast, aga ülejäänutes oli kõigis üle kahekümne!! Ma ei teagi, kas see on nüüd hea või halb, et nii vähe õpilasi on.. Aga minuga samal ajal ehk siis kolmandas vahetuses ehk siis õhtul kella poole kuuest on kool rahvast ikka väga täis.. Kui päevasel ajal on umbes kuus klassitäit õpilasi, siis õhtul on ikka mingi 15 vähemalt!! Aii ja unustasin öelda.. Minu ex-õde Camila oli ka samal ajal seal uurimas.. Agustina ja Marikena ka.. Ja hiljem veel Manuel. Ütleme nii, et Agustinal oli täitsa hea meel mind näha.. Camilal vist mitte nii väga.. Tervitas mind küll ilusti, aga peale seda keeras kohe selja.. Auchh.. Hiljem õnneks ikka saime mõne sõna räägitud. Ja minu uuest telefoninumbrist oli ta ka väga huvitatud :). Ja siis me läksime otsima, kus minu klassiruum on. Kõikidel klassinimekirjadel oli peal kirjas, kus klassis nende klassid on. Minu nimekirja kohal oli aga selline koht, millest keegi kunagi kuulnud ei olnud.. Majake.. Läksime siis asja uurima ja tuli välja, et meie klass on kuskil spordihoone taga täiesti urkas. Keegi isegi ei teadnud, et selline koht seal eksisteerib.. Ma väga loodan, et see vahetatakse välja, aga kuna klasse on sel ajal koolis nii palju, siis ruumi vist väga ei jätku..

Kell seitse ütlesin neile hasta manana! ja tulin tagasi koju. Siin rääkisin veel mõne sõna ema-isaga juttu ja viimased tunnid veel ventsiga. Vahepeal muidugi sõime õhtust ja natuke olin nende seltsis. Kiusasime Paziga kassi ja vaatasime televusserist rahaauku. Küsisin söögilauas Leticialt ära juba kaua keelel kibelenud küsimuse. Ehk siis mul on SUUUUR soov minna tema ühe sõbranna mehega kaasa Argentiina Rallit vaatama. See oleks lihtsalt mega äge! Ja nad käisid meid La Palomal külastamas ja siis me selle onuga rääkisime päris pikalt rallist. Ta nüüd mõni aasta pole käinud, aga kunagi ta käis kümme aastat järjest seal rallil. Niiet ta teab, et ma olen sellest väga huvitatud. See jutuajamine oli muide selle suure vargusega samal õhtul.. Leticia oli nõus küll asja uurima temalt, aga ta oli ikka üsna kindel, et nad ei taha mind kaasa võtta. Kui nad lähevad, siis läheb ainult üks meestekari, kes joovad alkoholi ja kõik naised jäävad koju.. See alkoholi osa on loogiline, kui nad just ei ole nagu minu isa või vend, keda tegelikult ikka huvitab ralli rohkem, kui raja ääres joomine.. Aga ma olen nendega juba harjunud :D. Ja siis ma seletasin Leticiale ka ära, et kui suur rallifänn mina ja mu pere ikka on ja et terve mu elu on põhimõtteliselt ralliga seotud olnud.. Algul mitte nii palju, aga hilisemad aastad küll.. Ja et ma ikka väga-väga tahaks minna. Tema ütles mulle ikka, et ta väga ei usu ja et nemad ei saa ka mind viia, sest selle pere naisi ralli absoluutselt ei huvita.. Sellest olen ma juba ammu ilma aru saanud, et nende huviorbiidis on rohkem riided ja mood ja muu selline ning ralli jääb ikka kõvasti kaugele.. Leticia eksmees oli muide kõva rallisõitja, kes oli isegi Lõuna-Ameerika meister siin mingi aasta.. Ja ta kindlasti läheb ka seda rallit vaatama, aga no temaga ei lubata mul kindlasti kaasa minna.. Vastust ma veel teada ei saanud, aga hoiame pöidlad-varbad pihus :)

Tänaseks õhtuks on mu tuju lihtsalt väga laes!! Eluke on hakanud tasapisi jälle üles poole veerema ja kõik on taas positiivne! Täna helistas mulle muide YFU ka ja küsis, kuidas mul läheb. Sain neile öelda, et kõik on kõige paremas korras! Okei, see garaaži kõrval asuv "tuba", kus ma elan, ei ole tõesti just kõige parem, kus elada, aga see on ka ainus paha minu elus praegu.. Ja kahjuks seda muuta ei saa, niiet tuleb leppida.. Aga kõik muu - 5+!

Lõunasöögi lauas muide tegi Valentina juttu, et tahab homme peale kooli nädalavahetuseks maale minna. See tähendaks, et ma ei saakski see nädal kooli, sest üksi millegipärast nad ei taha mind siia jätta. Aga mina tahan kindlasti kooli minna ja esimestel päevadel puududa ei taha! Ja siis tuli Leticiale kõne. Helistas vist tema tädi, nad kutsuvad teda Šušaks.. Õiget nime ma ei tea. Šuša kutsus kõiki laupäeval oma suurele sünnipäevale, saab 60. Ma ei saanud päris täpselt aru, kas mina olen ka kutsutud. Ma olin siis teises toas, kui ta seda Valentinale ja Reinale ütles. Aga ta nagu rõhutas sõna kõik.. Niiet ehk on väike võimalus laupäeval torti süüa.. Aga see tähendaks jälle, et pean koolist puuduma.. Raske valik. Peab asja endale selgeks tegema..

Aga nüüd siis tudile! Homme on ju SUUR PÄEV! Pole varem nii palju kooli oodanud, kui praegu..

Olge ikka tublid ja mõelge positiivselt!

Ja nüüd tegin veel Brittaga kiire jutu.. Päris äge on ikka, kui lambist tema seal koolis möllab ja minul oleks aeg magama minna.. :D Ehk siis see ajavahe on ikka meeletu ju!! Kõne kestvus 10 minutit 54 sekundit. Lühike aeg, aga sain tema elust seal nüüd palju rohkem sotti.. Jään huviga ootama meie järgmist vestlust!

Ai peaaegu oleks unustanud.. Sain telefonikesega (tänan veelkord Monikat) mõne pildikese ka teha.. Kvaliteedist ei räägi!

Minu klassinimekiri.. Tundsin end enda nime leides ikka üsna veidralt.. Oleks võinud ikka mõne nime sinna juurde mõelda.. :D

Agustina, Marikena ja Camila oma klasse uurimas.

Sealt saab minu klassi..



Ja sealt uksest veel läbi ning vist jõuabki kohale minu klassi.. Õudne, eks? Tunne nagu oleks kuskile õudusfilmi sattunud. Kohe-kohe on nurgatagant väljumas sarimõrtsukas..


  Mul siin tuleb koguaeg meelde igasuguseid asju ja siis tuleb jälle postitust uuendada.. Ühesõnaga:

HEAD NAISTEPÄEVA KÕIGILE NAISLUGEJATELE!!! 

Ja eriti mulle, sest siin seda ei tähistata ja seekord jään ilma lilleta.. Õnneks kommi ja šokolaadi mul jagub!



Houlimouli!! Nüüd käis mul siin tänaval mingi ilge karjatus ja räigelt kõva pauk!! Lõi südame värisema..

No comments:

Post a Comment