Saturday, March 2, 2013

Vabandused

Suured-suured vabandused, et teada ei andnud siin kuhu ma lähen ja mis ma teen.. Tahtsin lihtsalt eelmise postituse jätta ainult minu kallikesele... Aga teisipäeval läksime mina, Valentina, Paz, Tomas ja Reina maale ning tulime tagasi alles täna päeval. Oli tegus nädal ja seega täna täitsa suss. Ja nüüd õhtul peale söömist sattusime filme vaatama ja ma ei jõudnudki miskit valmis kirjutada.. Ja praegu on kell juba üks öösel. Kirjutan teile kõigest homme ja ehk on võimalus siis ka mõned pildikesed meie vahvast maaelust siia üles panna :)

Lihtsalt ütlen veel, et ärge minu pärast muretsege! Kui ma mõnda aega siia miskit vahepeal ei kirjuta, siis ma olen parasjagu midagi vahvat tegemas ja aega arvutis olemiseks jääb vähemaks või puudub üldse, mis ju kokkuvõttes on positiivne asi :) Elu muutub huvitavamaks!

Pidage vastu!

No comments:

Post a Comment