Thursday, April 18, 2013

Minu esimene külmetushaigus Uruguays!

Oii see tänane hommik oli kiire. Lootsin, et üle pika aja saab jälle hommikul lebotada, aga ei.

Üheksast äratus ja kohe tuli emale meil kirjutada, et saaks natuke selgemaks meie pere sugupuu. Pidime ju ühiskonnaõpetuse tunniks tegema. Jessasjuudas, kus on ikka keeruline värk see. Aga samas tekitas minus nii palju huvi, et tahaks kohe ühe suure valmis teha!
Tükk aega ma siis mõtlesin, et no kuidas ma selle lähiperekonna omal sinna paberile märgin. Kuidagi ei tulnud välja. Kavandasin tükk aega.

Siis sai kell pool üksteist ja ma pidin juba kooli minema. Jäin hiljaks. Meil oli täna jälle keemia labor, kus juba teist tundi järjest rääkis õpetaja ohutusest. Hispaaniakeelne ohutus on aga liiga keeruline minu jaoks ja see sugupuu võttis minult kogu minu tähelepanu. Või no terve see tund mõtlesin sellele seltskonnale seal sugupuul..

Peale keemiat jooksin ruttu koolist üle tee asuvasse kirjatarvete poodi paberit ostma ja siis edasi koju. Tulin kohe alla ja kavandasin edasi. 12.00 avastasin, et peaks sööma minema. 12.18 lõpetasin ja pidin vabandama, et lauast lahkuda ja kooli joosta, kus tunnid juba kahe minuti pärast olid algamas. Võtsin ruttu alt asjad ja panin kooli poole jälle ajama. Jõudsin õnneks klassi juurde siis, kui õpetaja oli just võtmega tulemas.
Esimesed tunnid keemiad. Tegin oma sugupuud. Sain Lucialt mõtte, kuidas teha ja asusin kirjutama. Tegin keemia tundides ja natuke ka mate I tundides. Ehk siis ma ei pannud absoluutselt tähele, mida nad seal keemias täna tegid.
Matedes tegin ikka kaasa. Lahendasid ruutvõrrandit ikka väga iks moodi.. Sain omale uue meetodi selgeks!
Ja tuligi ühiskonnaõpetus. Sain võimalikust kaheksast kaheksa! Õpetaja ja peaaegu terve klass tundis väga huvi, kuidas neid meie nimesid hääldatakse :). Minu sugupuu mahtus kahele A4-le, mu klassiõde rullis aga ühe mega pika A3 paberitest valmistatud paberi lahti, mis ulatus ühe klassi otsast teise. Vot selline sugupuu. Tal on palju onusid ja tädisid..
Ja füüsikad. Tegin kaasa. Esimese tunni lõpus küsis õpetaja mult, et kas ta räägib liiga kiirelt, et ma koguaeg pean Lucialt maha vaatama. Aga ma ikka üritan kuulmise järgi kirjutada :) Jään lihtsalt jube tihti maha.. :D Aga ei pole hullu.
Teine tund pidi meil teises klassis tulema. Enne seda käisime kohvikus, ostsin mingeid veidraid pähkeleid, millel oli magus glasuur ümber, aga no maksis ainult 5 peesot, mul oli kuus ja kõht oli tühi.. :D Siis nägime Paulat ja Eugeniat, rääkisime nendega nõksa ja algaski jälle tund.

Peale kooli tulin koju, sõin õuna, vaatasin "Sõpru" ja tulin natukeseks alla arvutisse. Varsti läksin aga jälle üles, aga kuna kedagi polnud, hakkasin telekat vaatama. Pidin omale ühe teki ka peale võtma, sest niiiii külm hakkas. Ja nüüd jõudiski kätte aeg, mil ma olen esimest korda siin Uruguays külmetunud. Mul on nohu, mul on köha,kurgus kähiseb, ma aevastan koguaeg ja mul on külm! Õnneks andis Uruguay mulle juba seda sooja jooki, mis gripi ära peaks võtma.. Või no olemise paremaks tegema. Hetkel väga mõjunud ei ole. Õhtusöögiks sõin suppi. Sel ajal hakkas palav, aga nii kui lõpetasin, tuli jälle külm näpistama. Kurivaim. Seega tulin alla voodisse ära ja nüüd lõpetan ka kirjutamise. Kell on alles kümme läbi natuke..

Homme tuleb mate II-s kontrolltöö teoreemide peale. Väga õppida küll ei viitsi, aga vaatan, äkki isegi teen kaasa :). Raske teema. Teoreemid. Väkk. Nüüd ma ei teagi, kas homme aeroobikasse minna.. Vist jääb vahele ja puhkan natuke. Haigusega väga ei julge minna. Täna ujuma ka ei läinud.. Aga siis tuleb kolm vaba päeva! Esmaspäev on ka meil vaba, sest 19. aprill on siin püha ja siis esmaspäev antakse vabaks.. Ei teagi, miks siis õige päev vaba ei ole. Ja ma ei teagi, mis püha see 19. aprill on. Uurime homme :)

Ja Kevade tänavale uudiseid! Teie kaunis kaart jõudis täna minu juurde siia! Paz tuli äkki minu juurde ja ütles, et mingi onu tõi mulle sellise pildi :). Viljandi on ikka kaunis koht!

Kallid!

No comments:

Post a Comment