Sunday, April 28, 2013

Šokolaadikook.

Nagu eile oli ka täna üks suuuuuuur lebopäev. Algas suure ehmatusega kui ühel hetkel läbi une, enda jaoks hommikul, otsustasin kella vaadata. Kell oli 12.26. Täitsa ulme, kui kiirelt ma püsti sain. Nagu oleks täiega sisse maganud kuskile.. Aga tegelikult ma vist ületasin rekordi- pole siin peres veel nii kaua maganud.. :D Nii hea oli magada, sest väljas sadas vihma ja see nii mõnusalt krõbistas seal miniakna taga..
Aga ei olnud hullu, sest kui ma üles läksin ja seal natuke Reina ja Pazi juures olin juba istunud, sain oma küsimusele, kus teised on, vastuseks magavad alles :D. Need rotid ärkasid alles kell pool kaks. Ma ei kujuta ette, mis kell nad sealt külast eile jõudsid.. Lubasid juba kell 00.00 koju tulla.. Ja ma pidin neid hommikul siis ootama, sest kell pool üks ma hommikust enam sööma ju ei hakanud. Arvasin, et kohe-kohe saab lõunat. Aga seda saime alles pool kolm läbi..
Siis passisime jälle natuke tühja. Vedelesime teleka ees ja klõpsisime kanaleid. Minul tekkis aga mõte. Üks super hea mõte super ajastusega. Kuna kellelgi tänaseks mingeid plaane ei olnud ja põhirahvas oli kodus ja mul ka miskit huvitavat teha ei olnud, otsustasin oma Eesti pere firmakooki teha - šokolaadikook jäätisega! Tulin alla, võtsin retsepti ja uurisin, mis puudu on kodust. Ikkagi pidin poodi minema mune, võid ja jäätist ostma. Leti ja Uruguay olid jälle oma tuppa pikutama kobinud ja Reina oli Paziga elutoas. Paz tahtis kangesti kaasa tulla minuga poodi ja nii me siis käsikäes läksime läbi inimtühja linna toidupoodi. Tegime ostud ära pluss veel Paz sai oma tahtmise järgi ka Hello Kitty jogurti ning tulime koju tagasi.

Algas kokkamine. Paz muidugi ninapidi juures, sest ta on meil suuuur kokk. Tahtis mul kõik asjad käest ära süüa. Kõigepealt ei lubanud ta ühte šokolaadi kahest koogi sisse panna. Siis ta tahtis vahustatud muna suhkruga ära süüa. Siis ta tahtis sulatatud või ja šokolaadi ära süüa. Siis selle kausi puhtaks limpsida, kus kogu see taigna kupatus sees oli. Kahjuks oli Anni nii paha, et kaapis kausi liiga tühjaks taignast ja tal ei jäänudki midagi süüa. Aga tainast oli ju niigi vähe ja see kook on ju liiga hea!! Või no tegelikult ma ei teadnud, kuidas lõpptulemus välja tuleb, sest mul ei olnud mõõdukannu ning suhkru- ja jahukogused sai suhteliselt suvalt pandud. Aga kook läks ahju!
Ja siis otsustasid Leticia ja Reina ära minna kuskile ning võtsid Pazi ka kaasa. Jäin oma koogiga kahekesi. Olgu, Uruguay oli ka, aga tema magas. Ootasin siis, et millal kook valmis saab ja vaatasin samal ajal telekat. Kook saigi valmis, aga kedagi veel ei olnud.. Mõtlesin siis, et söön üksi, sest kuum kook on ju see parim ja no mis ma teha saan, kui neid ei ole. Ma tahtsin kooki süüa! Jõudsin oma portsu taldrikule panna ja siis nad tulid. Küsisin, nemad soovisid ka.
Panin siis kõigile neljale ja käes oli tõehetk! Kõigile meeldis!! Või no Paz sõi ainult jäätise koogi kõrvalt ära, aga Leticia ja Reina kiitsid taevani! :) Ma tean, see on hea kook! Ja imelihtne valmistada. Leticia tahtis isegi retsepti saada niiet ma pean nüüd selle hispaaniakeelde tõlkima. Aga väga meeldiv oli, et nad minu kooki kiitsid!

Kook söödud, tulin korraks alla. Tagasi üles läksin, oli Uruguay ka üles tõusnud ja end teleka ette sättinud. Pakkusin talle ka kooki. Ta ütles mulle, et see on tõesti väga hea, et ta juba Pazi juurest proovis, aga ta lubas veidi hiljem süüa. Olgu pealegi. Istusin siis nende juurde sinna ja vaatasime jälle koos telekat. Varsti läks Uruguay kööki midagi nokitsema. Nägin aknaklaasi peegeldusest, et lõikas omale imepisikese tüki kooki. Siis tuli korra tuppa tagasi. Järsku ütles: "Ma lähen võtan köögist vett." Jälle nägin ma aknaklaasi peegeldusest, et lõikas omale seal kooki :D Muidugi võttis vett ka. Ju siis talle tõesti maitses. Aga ma ei tea, kas ta nüüd peale söömist võttis omale veel kooki, ma tulin juba alla ära.. Igatahes tol hetkel jäi enam-vähem pool sellest alles. Ehk saan homme ka süüa! Liiga hea!

Õhtul tuli meile veel Walter külla. Vägavahva külaline on ta meil küll. Lihtsalt tuli siia, istus diivanile ja näppis oma telefoni kõik see aeg. Korra rääkis Uruguayga ja hiljem sõi õhtust ka nendega.. Aga ma ei saa kohe üldse aru, miks inimesed peavad seltskonnas olles oma telefoni näppima ja sellega siis facebookis käima. Oleks, et nad teeks miskit tähtsat, aga nad lihtsalt uurivad koguaeg oma facebooki või sõnumineerivad või teevad muud miskit väga ebaolulist. Kao koju ja ole seal siis oma lõustaraamatus!

Homme jälle kooli, teisipäeval jälle Montevideosse, kolmapäeval on vaba päev, sest on esimene mai ja mingisugune tööliste päev. Keegi ei tööta sel päeval ja kooli ka ei ole! Kahju, kunstitund jääb siis ära :(. Ja laupäeval Floridasse!

Tegin ühe väikse video La Palomal ka. Iseennast filmides ei näe ju seda, mida filmid ehk siis filmitud on kõige koledama nurgaalt, kus ikka mõnus suur lõualott kohe kaunilt silma paistab. Ärge pange tähele! :D


Ja siis korra sai saunast koju sõitva perega ka juttu tehtud ja isa käskis siis poodiminnes fotoka kaasa teha ja mõne pildi teha. Väga miskit pildistada ei olnud, aga siin nad on:



Meie nurgapood.

Lambi buss.

"El Bar" - ikka ülepäeviti saab seal end turgutatud.. Pärast on küll raskusi paar blokki eemal asuva kodu leidmisega ja ka gravitatsiooni jõud on millegi pärast just siis eriti tugev, aga tore on ikka!

NB! Kõik eelnev on lihtsalt üks nali.

El bussiterminal.

El joonistus el bussiterminali ees.

El Dorado - meie külapood. Või õigemini kohalik selver. Mõõtmetelt niiumbes 7 korda väiksem.


Kuuuuuk, hea kuuuk!


Olge mõnsad!

No comments:

Post a Comment