Tuesday, April 2, 2013

Pikk päev, hea päev.

Oehhh, sai läbi see kiire päev!

Hommikul äratus üheksast, söök ja natuke arvutit. Siis pidin kirjatarvete poodi minema, et osta ruudulisi vihikuid, mis siin maal on muide väga haruldased asjad! Kõik vihikud on joonelised, isegi mates!! Läksin üles, et oma minekust teada anda, aga Reina palus mul kohe nurgapoodi ka minna. Tegin seda. Õigus, alates eilsest pidin hakkama ise enda pesu pesema, kuna Reina ei jõua lihtsalt kõigi riideid pesta.. Pole ju tegelikult väga raske, masin peseb, aga olin nõus. Enne poodi minekut panin järgmise hunniku pessu ja teised kuivama.

Poes rääkisin jälle onuga juttu natuke, kuni ta mulle asjad ulatas. Ta sai muidugi teada, et mul täna oli juuksurisse aeg pandud :). Viisin siis söögid koju ja läksin oma vihikuid ostma. Esimeses poes oli järjekord ja mega aeglane müüa. Tuli ikka oma vanade tuttavate juurde poodi minna, mis asus küll palju kaugemal, aga ma arvan, et lõppkokkuvõttes sain kiiremini hakkama.

Kodus kirjutasin siis vihikuid natuke ümber, Paz liitus minuga ja muidugi ei suutnud ta oma suumulka kinni hoida.. Ütles mulle veel, et ta tahab ka niimoodi õppida nagu ma tol hetkel tegin. Ehk siis kirjutasin teksti vihikusse. Ning saabuski aeg kooli sättida.

Kui ma oma kõndimisega Barbara maja juurde jõudsin (jääb täpselt tee peale), mõtlesin, et vahva oleks Barbiga koos kooli jalutada ja just sel hetkel astus ta oma koduuksest välja! Tore. Koolis esimesed tunnid olid ühiskonnaõpetused. Igavad, samas üritasin natuke ikka kuulata. Kolmas-neljas tund matemaatika I, kus täna oli teemaks (a + b)2 = a2 + 2ab + b2 valem ja mõned ülesanded. Liiga lihtne. Ja meil oli veel kaks õpetajat tunnis.. Ma ei tea küll miks, aga mingi tädi tõesti tuli lambist meie tundi ja hakkas seal meie õige õpetaja juttu üle rääkima. Võibolla oligi asi nii plaanitud, ei tea.. Lucia igatahes sellest teemast näiteks aru ei saanud.. Oh-hullu..

Ja viimane tund oli inglise keel. Sellel aastal õpivad nad ära, kuidas kasutada present perfectit.. Järgmine aasta lõpuklassis hakkavad tegelema Past Perfectiga!!! Jeedas-maria! Iga tund ma ikka imestan, et meie koolisüsteemis on inglise keel ikka palju kõrgemal tasemel ja ma olen tohutult tänulik selle üle!!

Peale kooli tulin koju, sõin kiirelt puuviljasalatit, tõin natuke veel niiske pesu tuppa ära, sest vihma tibutas terve päev, panin voodisse puhtad linad ja sättisin end jälle minekule. Kell 17.30 oli siis juuksuris aeg kinni pandud. Lõikasin otsi. Ei juhtu just väga tihti, kui näitad juuksurile näppudega, palju umbes lõigata ja ta lõikab VÄHEM! Tavaliselt lõigatakse ikka kaks korda rohkem maha! Aga minu juuksed jäid ikka suhteliselt pikaks.. Oleks võinud isegi nõksa rohkem ära võtta... Õnneks nüüd on nad tervemad! Aga juuksur tegi veel ühe vea. Ta tegi kõik mu juuksed enne lõikust seal kraanikausis täiesti märjaks! Tavaliselt mul nii pole tehtud.. Seega juuksuritädil läks minu juuste kuivatamiseks aega rohkem, kui nende lõikamiseks! Juuste lõikus läks maksma 130 peesot ehk umbes 5,5 eurot.. Päris odav võrreldes sellega, mis siin mujal küsitakse (üle 200 peeso)..

Ja saingi jälle kooli minna. Teisipäeviti ja kolmapäeviti saan ma nüüd käia teatri tundides nagu hobina. Kuna aga ma jõudsin kooli tagasi teatri tunni algusest tund aega varem, siis läksin otsisin oma klassikaaslased üles. Neil oli parasjagu käimas tantsutund. Natuke ootasin väljas, et vahetunni ajal minna küsima, kas võin ka liituda, aga nad ei väljunud vahetunniks. Läksin siis ukse taha piiluma ja juba õpetaja viipas käega ja kutsus mu sisse. Terve klass oli kohe niiiii rõõmus ja hõiskasid "ANNNIIII!!!" Neil oli parasjagu käsil mingi kirjutamine, seega otsustasin minna teatri õpetajalt küsima, kas võin edasi ta tundides käia.. Sain loa! Niiet nüüd on asi täitsa kindel. Läksin tagasi tantsutundi vaatama ja siis nad lõpetasid kirjatöö ja hakkasid liigutama!! Ja õpetaja ütles, et ma pean ka kaasa tegema :D. Teemaks olid balleti positsioonid (esimene kuni kuues) ja varvaste asendid (kikivarvul, täistallal jne..). Õppisime need selgeks ja oligi tund läbi.
Tuli teater. Ohõudust! Poleks arvanud, et asi nii karmiks läheb.. Tunni algul rääkis õpetaja meile, et iga tund saame me hinde tunnitöö eest. Kes aga puudub sel päeval, saab automaatselt ühe, mis toob tema keskmist hinnet muidugi alla. Kuidagi saab seda parandada ka, aga ma ei saanud pihta kuidas. Minul ju need hinded ei loe! Keeruline teema. Ta tegi meile veel mingi blogi, kuhu paneb järjest koduseid töid ja asju üles ning esimene on juba üheksandaks aprilliks vaja ära teha. Need tööd tuleb valmis kirjutada A4 lehele ja kirjavigu ei tohi olla!!! :D Vaene mina.. Ja siis ütles ta, et 24. juuli minnakse Montevideosse teatrisse Solis, kus on sel päeval avatud ustepäev vms. No kurja! Ei võinud kuu aega varem teha, onju! Ma ju tulen kümnendal ära.. :(
Õnneks siis hakkasime jälle oma tavapärase soojendusega pihta. Number nelja juures oli vaja teha hüpe. Kõik oli jumala normaalne, vahepeal õpetaja seletas midagi ja alustasime otsast. 1 - kõndisime.. Järsku karjus õpetaja number neli ja ma ei tea, mis minul juhtus, aga ma karjusin selle peale jumala kõva häälega "Buum!!" :D. See lihtsalt ise tuli mu suust välja! Ja muidugi hüppasin kah. Hakkasin siis kõva häälega naerma, aga mitte keegi teine ei saanud aru, mis mul juhtus :D :D. Õpetaja peatas veel kogu värgi, et tulla mu juurde ja küsida, mis juhtus. Jumala surmtõsised  olid nad! :D See ajas mind veel rohkem naerma. Ütlesin, et midagi ei juhtunud.. Ja jätkasime oma soojendust. Siis pidime järsku aegluubis kõndima. Ja ma muidugi ei suutnud üldse naeru sel hetkel pidada. Kõik olid jumala vait ja siis ma järsku purskasin jälle naerma :D :D. Õpetaja pidi mind lausa korrale kutsuma.. :D Ups. Proovisin rahuneda. Peale soojendust jagati puudujad eelmisel tunnil moodustatud kahte gruppi ja algas taaskord improvisatsioon. Need, kes eelmises tunnis käisid, teadsid juba, mis teemal peab improviseerima, aga kaks meie grupist (mina ja Maica) ja kaks teisest grupist ei teadnud midagi ja keegi ei tohtinud meile rääkida ka. Pidime nö etenduse ajal aru saama, milles point on. Meie grupi teemaks oli mitmenaisepidamine. Ehk siis Juliol oli mitu armukest. Kõigepealt ma mängisin Julio last, aga siis õpetaja peatas meie etenduse ja rääkisime natuke teemast. Ütles, et kõik neli naist peavad olema Julio armukesed. Ja mulle ütles veel, et ma pean olema õpetaja. Oh seda nalja. Aga saime humoorikalt hakkama!
Teise grupi teema oli peretüli, mis oli samuti omamoodi naljakas. Ja saigi tund läbi. Järgmine kord, ehk siis homme vist jätkame.
Küsisin eile perelt luba, et äkki ma tohiksin kunstiklassiga veel natuke kunstitundi kaasa teha, sest me ju alustasime seal ühe laheda tööga, mille ma tahaks ikka ära lõpetada. Võisingi. Ehk siis peale teatrit oli meil kunst. Töö sain juba kahjuks üsna lõpuni, mõned detailid veel lisada. Väga kahju.. Tahaks veel käia, aga samas ma sain täna tõesti aru, et kui ma õhtuti käiks, siis oleks perega lood üsna kurvavõitu.. :( Vähemalt saan teatriga jätkata!

Kell kümme jõudsin koju, teised olid veel üleval, aga sööma pidin ikka üksi. Peale sööki mõtlesin seal elutoas Leticia ja Uruguay seltsis istuda, aga uni tuli nii peale, et tulin alla ära. Pidin veel seda ka siin ju kirjutama. Uruguay ütles mulle veel, et ta käis juba Club Minases uurimas, et kas ma saan selle pere all käima hakata ja sealt anti nõusolek! Seal mul ju juba vanad sõbrad.. Pean homme vist siis läbi minema :)

Olge mõmmid! :)

No comments:

Post a Comment